Gå til innhold

Blødning under graviditet


inlovewith

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt stressa her! Er så usikker rundt alt dette med graviditet, jeg har så lite kunnskap rundt dette.. Når jeg gikk på do i stad kom det blod. Det var ikke konsentrerte drypp med blod, men svært rødlig urin. Jeg har ikke noen voldsomme smerter, bare litt stikking i underlivet (som jeg har hatt i flere uker). Er dette noe jeg trenger å bekymre meg over? Holder jeg på å få spontanabort? Er gravid i uke 8 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det. Jeg har slitt såpass mye med urinveisinfeksjoner oppigjennom at jeg kjenner det veldig fort på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til legekontoret når de åpner i morgen :) så får du en sjekk for og være på den trygge siden

Anonymous poster hash: a444c...e0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gjøre det ja. Det trenger jo ikke å være noe, men herregud så noia jeg får!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både gode og dårlige erfaringer med det.

Hadde tatt en privat UL.



Anonymous poster hash: 78990...b39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blødde i uke 8, 9, 12, 14 og i uke 17, så sluttet det :)
Trenger ikke være noe galt :) Tok ultralyd i uke 8 og uke 14 pga blødninger og alt gikk bra.
Har idag en sprell levende baby på 9 måneder. Så lenge du ikke har kramper og store smerter skal det nok gå veldig fint :) Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en periode tidligere med mye UVI. Derimot merket jeg ingenting på kroppen nå som jeg hadde UVI som gravid. Gikk hele 15 uker med det fra uke 11-26 før jeg begynte å antyde UVI.. Så kan være mulig du har det selv om du ikke tror det. UVI kan ha mindre symptomer ved graviditet pga slappere urinblære og urinveier osv.... Så ville nok bare tatt en test for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en periode tidligere med mye UVI. Derimot merket jeg ingenting på kroppen nå som jeg hadde UVI som gravid. Gikk hele 15 uker med det fra uke 11-26 før jeg begynte å antyde UVI.. Så kan være mulig du har det selv om du ikke tror det. UVI kan ha mindre symptomer ved graviditet pga slappere urinblære og urinveier osv.... Så ville nok bare tatt en test for sikkerhetsskyld :)

Akkurat det samme som skjedde her gitt! Jeg har slitt så mye med UVI oppigjennom åra, så jeg var sikker på at jeg hadde merka det med en gang om det var det. Men heldigvis hadde jeg feil da! En pencilin-kur er mye bedre enn det jeg fryktet:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det godt å høre at det ikke trenger å være noe:) takk for at dere svarer! Dere har roa meg ned betydelig:) så nå blir det litt medisiner og tranebærjuice fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også småblødninger et par ganger før uke 9, fikk helt noia! Men på tidlig ultralyd i uke 9 så vi et bankende hjerte og nå ligger han og sover søtt i sengen sin :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...