Gå til innhold

Hvordan unngå at mannen oppsøker prostituerte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er utrolig mye om sexkjøp og prostitusjon både her inne på KG og i media generelt om dagen.

Hvordan kan man unngå at mannen ikke oppsøker slike tjenester? Ut fra det jeg har lest så det visst mer vanligere enn hva man skulle tro, og at vi kvinner ikke har en anelse om hva mennene våre egentlig gjør når de er på jobben, hjelper en kompis osv...

Hvis du hadde oppdaget at din mann hadde kjøpt sex, hadde du tilgitt han da?

Anonymous poster hash: 34670...ccf

Aldri. Tenk deg den faren han utsetter deg for med HIV, Aids og andre kjønnssykdommer. Jeg ville ha anmeldt ham. Det er forbudt å kjøpe sex her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Uenig. Skikkelige sexgriser kan vær bra og trofaste menn hvis de står for sitt ord. Dessuten så er det liten vits i å være sammen med en av det motsatte kjønn dersom man ikke er nok sexgris.

kommer an på hva du legger i ordet sexgris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippe meg løs ja.... Alt en mann ville gjøre mot meg ville jeg forlangt at jeg kunne gjøre tilbake. Forlanger han at jeg svelger ved en BJ, forlanger jeg at han tar en del og. Vil han ha analsex, forlanger jeg at jeg kan bruke strap-on på ham og etc etc. Bare rett og rimelig synes jeg. :)

Anonymous poster hash: 2ef47...37b

Jeg synes du har litt feil vinkling her. Jeg mener ikke at det skal være slik at den ene gjør ditt fordi den andre gjør datt. Jeg mener at man skal gjøre det man vil, fordi man selv ønsker det, så det med strapon skal ikke gjøres fordi han vil ha analsex på deg, men derimot fordi det er noe du ønsker og gleder deg over, som han også liker.

Det er forresten mange som elsker å gjøre ting som de får god respons på fra partner.

Å være ego handler ikke bare om senga, man også i stor grad fritidsaktiviteter. Det finnes folk som tusler hjemme med støvkluten og venter på sin kjære til langt på natt, i stedet for å finne på noe heftig spennende selv (som f.eks. å spille sjakk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Tenk deg den faren han utsetter deg for med HIV, Aids og andre kjønnssykdommer. Jeg ville ha anmeldt ham. Det er forbudt å kjøpe sex her i landet

Sånn uten å ta stilling til sexkjøp i seg selv, så vil jeg bare minne deg om at sjansen for at han skal få kjønnssykdommer er BETYDELIG større om han knuller ei jente på byen eller en kollega. Da er det som regel alkohol med i bildet, og sjansen for at de puler uten kondom er ganske stor.,

Oppsøker han en eskortejente som annonserer på nett, så har 99% disse et absolutt krav om bruk av kondom, de fleste også når de suger han.

Anonymous poster hash: 2eb94...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som nattevakt på et hotell, og opplever støtt at menn drar med seg nigerianske prostituerte opp på rommet. Vanlige menn med en vanlig jobb...



Anonymous poster hash: 0f83b...624
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidighet og kjærlighet er essensen her, ja. Det går begge veier, det er helt hårreisende argumentasjon at man skal tåle utroskap hvis man ikke tilfredstiller de behov en partner måtte ha.

Å skylde på partneren for at man er utro er toppen av feighet og frekkhet, etter min mening. Tenk heller på om det er noe partneren savner, fremfor å gå til en prostituert eller en annen kvinne eller mann, med en tanke om at partneren "kan ha det så godt". Tråder på KG der menn og kvinner forteller om utroskap, viser hvor krenkende og ødeleggende det er for den som rammes.

Det er IKKE hensynsfullt å forbli i et forhold der man bedrar partneren sin, det er superegoistisk og feigt. Hvis kjærligheten er borte, bør i hvert fall respekten for den andre gjøre at man kommer seg ut av ekteskapet før man har sex med andre, betalt eller ikke betalt.

Anonymous poster hash: ad60d...950

Jeg her helt enig med deg. Men det kan likevel være en forklaring på det, om ikke en unnskyldning. De fleste er enige i at det finnes ikke unnskyldning for utroskap.

Men er det negativt om man aktivt pleier sitt kjærlighetsforhold for å holde liv i gnisten, og i bunn og grunn faktisk FOREBYGGER evt. utroskap.

Jeg tenker at på et eller flere steder i livet vil de aller fleste av oss, menn og kvinner, oppleve situasjoner der fristelsen kommer og muligheten byr seg. Er man da i et godt forhold der ting fungerer flott, vil man ikke engang tenke tanken. Er man i et noe haltende forhold med labert sexliv, så vil kanskje muligheten, kombinert med alkohol, gjøre at man begynner å leke med tanken. Og i tilfeller der hele forholdet nærmest er på kanten av stupet så er nok sjansen stor for at man går over grensa.

Som sagt, ingen unnskyldning. Men vi er mennesker. Ingen er perfekte.

Jeg hadde i allefall tenkt slik om jeg var gift eller samme men en mann som jeg visste var svak for andre damer. F.eks. at han var en tidligere "player" eller populær mann, Hadde definitivt sørge for at han hadde fått rikelig med sex og kos på hjemmebane før jeg hadde "sluppet han løs" på byen, hehe :)

Anonymous poster hash: 2eb94...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som nattevakt på et hotell, og opplever støtt at menn drar med seg nigerianske prostituerte opp på rommet. Vanlige menn med en vanlig jobb...

Anonymous poster hash: 0f83b...624

Jeg antar at du anmelder dem? Ut fra uttalelser fra forskjellige hotellsjefer i forbindelse med mediesaker om prostitusjon, så sier de at de godtar ikke salg av sex fra sine hoteller. Du gjør vel din plikt, antar jeg? Du sier jo at dette re noe du opplever støtt....

Anonymous poster hash: 2eb94...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...