Gå til innhold

Jobben reagerte ikke bra på graviditeten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er utrolig dårlig gjort å gi deg dårlig samvittighet for noe så flott. Når alt annet ligger til rette i ditt liv og dere ønsker det selv har ikke sjefen rett til å gjøre sånt. Og hvem sier at det vil passe bedre for bedriften om et par år? Du bestemmer selv over livet ditt og å ta abort fordi sjefen blir sur er.... Vel, ikke riktig spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært gjennom det samme. Og det var helt forferdelig å komme tilbake fra permisjon. Kontaktet fagforening,men det var ikke så mye de kunne gjøre (jeg var eneste fra min fagforening på arbeidsplassen)

Ble gravid igjen, kom meg ut i ny permisjon og så opp.

Anonymous poster hash: df2f6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom det samme. Og det var helt forferdelig å komme tilbake fra permisjon. Kontaktet fagforening,men det var ikke så mye de kunne gjøre (jeg var eneste fra min fagforening på arbeidsplassen)

Ble gravid igjen, kom meg ut i ny permisjon og så opp.

Anonymous poster hash: df2f6...e0e

Til deg AB som jeg siterer her; Mente du at du sa opp jobben din etterpå? Hvilke reaksjoner var det du fikk da du kom tilbake? Håper det går bedre med deg då. :)

Ellers takk til alle for fine svar, Jeg prøver å glede meg over dette men det er ikke helt lett enda. Sjefen har ikke nevnt graviditeten for meg siden den dagen jeg fortalte om det. Så nå blir jeg jo bare usikker på henne. Ellers virker hun litt mer kald enn vanligvis.

Anonymous poster hash: 2f05e...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg AB som jeg siterer her; Mente du at du sa opp jobben din etterpå? Hvilke reaksjoner var det du fikk da du kom tilbake? Håper det går bedre med deg då. :)

Ellers takk til alle for fine svar, Jeg prøver å glede meg over dette men det er ikke helt lett enda. Sjefen har ikke nevnt graviditeten for meg siden den dagen jeg fortalte om det. Så nå blir jeg jo bare usikker på henne. Ellers virker hun litt mer kald enn vanligvis.

Anonymous poster hash: 2f05e...2ea

Da jeg kom tilbake fra permisjon hadde jeg ingen arbeidsoppgaver lengre. Jeg ble fryst ut enkelt og greit. Det var alltid bedre at noen andre tok seg av ting. Jeg var plutselig ikke kvalifisert fir mine gamle arbeidsoppgaver. Prøvde å ta det opp, men ble da angrepet med at jeg ikke bidro med noe (!). Ble gravid igjen så fort jeg fikk til og kom meg ut i ny permisjon (som jeg ikke kom tilbake fra).

Den eneste andre jeg vet om går blitt gravid på denne arbeidsplassen gjorde det samme. Så jeg gjetter på at hun ble utsatt for samme behandling.

Anonymous poster hash: df2f6...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden men vil de ikke ha gravide så må de slutte å ansette kvinner. Men egentlig menn og da de pleier å ha pappaperm. De får begynne å ansette roboter.

Finn en annen jobb. Og GRATULERER! :blomst: Og nei du skal ikke ta abort pga en dustesjeg.

Anonymous poster hash: 3437a...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...