Gå til innhold

Hater falske rier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klokken 04.00 i dag våknet jeg av vonde smerter i ryggen så jeg trodde endelig fødselen var i gang siden maseriene mine pleide alltid å gi seg 4-5 tiden.

Våknet hver 15 ca av smerter. Gikk på badet å der var slimproppen! Jeg begynte å kaste mat fra kjøleskapet og tok en dusj. Men sånn rundt kl 09.30 ga det seg :(

I forie uke hadde jeg nesten 2 cm åpning. Jeg er i uke 39.

Har blitt så lei av falsk alarm. Helt greit at babyen vil være inne i magen men kan ikke kroppen slutte å gi så mange falske forhåpninger, blir nesten redd jeg ikke kommer til å tro på kroppen min når fødselen faktisk starter. -.-

Men har fortsatt mensen murringer.

Anonymous poster hash: 79737...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også for tida, jordmor kalte det modningsrier og sa at de hjelper på de også! Så kanskje du får en enklere fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hadde jeg det fra uke 34 til 39. Helt normalt :) Det modnes og gjør seg klar til fødsel.
Om du er helt moden vil feks sex fungere :)



Anonymous poster hash: c83c2...373
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kastet du mat fra kjøleskapet???

Anonymous poster hash: c4590...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kastet du mat fra kjøleskapet???

Anonymous poster hash: c4590...50c

Kastet melk og sånne ting som ikke skulle lukte imens jeg var på sykehuset :P

Anonymous poster hash: 79737...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Jeg hadde termin i forrige uke, og de såkalte maseriene begynte for to uker siden. Så jeg har vært parat i to uker, men ingenting har skjedd så langt. Til meg sa de at dette ikke var uvanlig for flergangsfødende spesielt, og at det positive er at kroppen gjerne er mer klar når fødselen faktisk starter.

Men jeg er enig i at ventetiden blir helt annerledes når man hele tiden skal bli lurt til å tro at noe skjer, sammenlignet med min forrige graviditet, hvor fødselen startet mer plutselig (da gikk vannet plutselig, etter et par uker med svake murringer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kastet melk og sånne ting som ikke skulle lukte imens jeg var på sykehuset :P

Anonymous poster hash: 79737...4c8

Du blir vel neppe på sykehuset mer enn 2-3 dager så det skal mye til gir at noe blir så dårlig at det begynner å lukte. Ingen vits i å kaste noe som helst. Og i søler verste fall kan det kastes når du kommer hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir vel neppe på sykehuset mer enn 2-3 dager så det skal mye til gir at noe blir så dårlig at det begynner å lukte. Ingen vits i å kaste noe som helst. Og i søler verste fall kan det kastes når du kommer hjem.

Vet men når jeg føder skal jeg være hos moren min en ukes tid før jeg drar hjem :)

Anonymous poster hash: 79737...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn i flere uker før termin med barn nr. 2. Var til og med inne på føden 3 uker før for da trodde vi fødselen var i gang og hadde nesten 4 cm. åpning, men neida, falsk alarm og babyen kom 9 dager etter termindatoen :P Men fødselen gikk supert da, så tenker at maseriene hadde gjort en del av forarbeidet :-)



Anonymous poster hash: 9d9be...1a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...