Gå til innhold

Noen som fortsetter å teste etter positive tester? Og lite symptomer


Fruen92

Anbefalte innlegg

Er det kun meg som er så sprø at jeg fortsetter å teste selvom jeg veet at jeg er gravid? Og det er så deilig å se at streken blir sterkere og sterkere.

Er det forresten normalt at man ikke har noe særlig symptomer?

Har vonde pupper, mensmurringer, vondt i lysken, bedre luktesans, ekstrem sult - men vil ha kvalmen! Er 5+4 i dag

post-77195-0-15755600-1393492701_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med førstemann ble det noen tester den første uken ja. Hadde prøvd lenge og det var liksom så uvirkelig.

Du har nå en god del sympromer du, jeg hadde egentlig ingen jeg. Bare ømme pupper(som jeg alltid hadde fra el til mens, men nå fortsatte de)



Anonymous poster hash: 4f77d...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt med 2 tester for meg, da var jeg allerede i uke 8, men de eneste jeg merket var at puppene begynte a bli fyldigere og litt vonde. Og selvfolgelig at mensen ikke kom, selvom jeg har hatt veldig uregelmessig syklus tidligere. Naa er jeg nesten 16 uker paa vei, og merker fremdels bare at puppene vokser:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De testene burde være sterke nok til at du kan ha "trua". Jeg fikk ikke kvalmen før rundt 7 uker og hadde klart meg fint uten ;). Har heller ikke testet utover i svangerskapet med mine tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, du vil ha kvalmen, er du helt gal?? Hadde gjerne gitt bort 90% av min til deg hvis jeg kunne, begynner å bli møkk lei...

Anonymous poster hash: b537f...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet først en gang med den billigste strektesten apoteket hadde å by på. Da det viste seg at det faktisk var en strek der gikk jeg sporenstreks ned til apoteket for å kjøpe meg en ny, digital en, som selvsagt viste "gravid".

Da jeg var langt uti svangerskapet fant jeg en tiloversbliven billigtest, som jeg brukte bare fordi det er så deilig å se streken.



Anonymous poster hash: da8c3...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil føle meg gravid, liksom. Og har lest at det er mindre sjans for SA hvis man har kvalme

Tro meg, du vil ikke være kvalm.

Anonymous poster hash: 4f77d...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid to ganger. Første gang var jeg kjempe kvalm og det endte i en SA. Hadde mange andre symptomer og. Andre gangen ingen kvalme og har har en baby på 4 mnd, ellers lite symptomer frem til langt ut i svangerskapet.

Så det med symptomer stemmer ikke alltid :)

Anonymous poster hash: 9f373...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet noen ganger de første ukene selv om jeg visste at jeg var gravid. Likte også å se strekene bli sterkere. Jeg slapp unna kvalmen med unntak av et par dager jeg følte meg uvel. Jeg "ville" også ha kvalmen for var så redd for SA. Nå er jeg veldig glad for at jeg slapp unna :) Bare nyt graviditeten og ikke engst deg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet vel en gang til en uke etter positiv test. Fikk aldri særlig med symptomer, hadde så vidt litt ømme pupper, noen stikkinger i livmora, og ble etter noen uker utrolig trøtt. Men bortsett fra det har jeg ikke hatt noen symptomer/plager. Er utroooooolig glad for at jeg slapp unna kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid en gang og var ikke kvalm en eneste dag.

Symptomene jeg hadde var tretthet ellers ikke noe annet.

Datteren min kom ut like hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette med kvalme og SA skyldes at man får en mistanke om graviditet og lever deretter (ikke røyk, alkohol osv). De som ikke har noen symptomer oppdager kanskje senere at de er gravide og kanskje røyker og drikker som kan føre til en SA. Bare en personlig oppfatning av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med kvalme og å miste er vel heller hvis man HAR vært kvalm og kastet opp f.eks, og så er plutselig kvalmen borte før man kommer til uke 10-12.

Hvis man ikke har vært kvalm en eneste dag så er det jo greit, da reagerer jo bare ikke kroppen så veldig på hormonene.

Hadde jeg ikke følt noe kvalme hadde jeg følt meg sikrere enn hvis jeg hadde vært kvalm og det forsvant.

Jeg har mistet i uke 12 og i uke 6, i uke 12 kjente jeg bare bittelitt kvalme og det gikk over og jeg mistet, uke 6 var så kort på vei at jeg ikke merket noe, og svangerskapet som gikk bra kastet jeg opp hver dag i 8 uker.



Anonymous poster hash: 41623...3b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad så lenge du slipper kvalmen! Var ikke kvalm forrige gang, men nå derimot.. Men hvis det er noe trøst kommer ofte ikke kvalmen før i uke 6+. :wink: Synes forøvrig du har ganske mange symptomer, så slapp helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tro meg, du vil ikke være kvalm.

Anonymous poster hash: 4f77d...aa5

Svigerinna mi har hypermesis, er nå i uke 38 og kaster opp enda, hun hadde 1 dag hvor hun ikke kastet opp i uke 9, og da skulle hun ønske hun gjorde det likevel siden hun følte seg sikrere da.

Samme med meg, da jeg mistet var jeg bare litt kvalm, når jeg fikk baby kaste jeg opp, så jo, jeg håper faktisk at jeg blir kvalm neste gang =) Da er jeg nok mer rolig...

Anonymous poster hash: 41623...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi har hypermesis, er nå i uke 38 og kaster opp enda, hun hadde 1 dag hvor hun ikke kastet opp i uke 9, og da skulle hun ønske hun gjorde det likevel siden hun følte seg sikrere da.

Samme med meg, da jeg mistet var jeg bare litt kvalm, når jeg fikk baby kaste jeg opp, så jo, jeg håper faktisk at jeg blir kvalm neste gang =) Da er jeg nok mer rolig...

Anonymous poster hash: 41623...3b9

Haha det tror jeg ikke på!

Anonymous poster hash: 55d2b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...