Gå til innhold

rett før vannavgang.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett før vannet deres gikk hva følte dere da?

Føltes det som om dere måtte tisse eller noe?

Anonymous poster hash: de211...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble vannet tatt på sykehuset, og jeg kjente absolutt ingenting.

Var som å tisse på seg uten å kjenne tissetrang eller ha den typiske tissestreålen med kraft, helt spontant og bare sildret mer.



Anonymous poster hash: 61b28...c57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet ble tatt av jordmor og jeg kjente det overhodet ikke. Kjente ikke engang at det rant (lå på ryggen da hun tok vannet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente ingenting, men følte en liten smerte av noe som sprakk inni meg. Hørte også lyden.
Etterpå kjente jeg jo vannet komme, veldig spesielt.



Anonymous poster hash: 38928...1a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang merket jeg ingenting før jeg våknet av at det rant ut. Andre gang hørte og kjente jeg et slags knepp et sekund eller to før vannet rant ut. Det føles overhodet ikke som å tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lå i senga om natta og trodde jeg måtte tisse. Slimproppen gikk dagen før og jeg blødde litt, så dro ned på føden da. Fikk høre at jeg ikke skulle føde på mange uker enda, men ungen kom dagen etter gitt.

Andre gang hadde jeg kynnere hele natta. Dro på føden for å sjekke om noe var på gang, og da sa det plutselig splæsj. Akkurat som på film. :) (Hadde allerede 6 cm åpning da, sikkert derfor alt kom ut på en gang.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod opp på natta for å tisse, tisset og når jeg reiste meg fra do så kjente jeg et lite smell nedentil og det rant og rant. Jeg trudd at jeg tissa så prøvde å knipe igjen og satte meg ned igjen men klarte ikke stoppe det :P Hørte ikke lyden som mange snakker om men jeg hadde ørepropper i, og var trøtt og fjern.

Anonymous poster hash: 74c1e...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat blitt undersøkt av jordmor på sykehuset, kjente ikke noe spesielt. Blødde litt etter undersøkelsen så fikk en slags bleie på, plutselig sa det et høyt "popp" inni meg og alt vannet bare fosset rett ned i bleien.

Anonymous poster hash: c628b...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to gangene vannet gikk først (uten rier eller noen andre tegn på at fødselen var i gang) kom det som lyn fra klar himmel. Absolutt ingen tegn i forkant, alt var helt som vanlig, og så plutselig kom det et lite knepp og vannet fosset ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet av noe. Det kan ha vært en vond kynner, eller noe annet. Men rett etterpå kjente jeg at vannet begynte å piple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ut en vannblære og samboeren min ropte på jordmor ;)

Anonymous poster hash: 7da13...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vannet gikk i det jeg satt meg ned i sofaen, ingen tegn i forkant, kjente et knepp også fosset det.



Anonymous poster hash: b530d...646
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Lå på sofaen og trodde jeg hadde mista kontroll over blæra, men så stoppet det ikke fordi om jeg kneip igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...