Gå til innhold

han tilbydde meg 10.000kr for å ha sex med han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

haha. menn er jo forskjellige. de som napper seg i løken ofte nok kan holde ut jævlig lenge :P

Anonymous poster hash: 3d8be...63e

Hvor lenge en mann holder ut er nok mer komplisert enn hvor ofte han slår et slag for de nærsynte :)

Anonymous poster hash: 2684c...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er stor forskjell på prostisusjon med "random" kunder og det å ta i mot penger fra en du allerede har hatt sex med. Hadde en tidligere knullevenn vært så desperat etter sex at han hadde tilbudt meg 10 000 kr for et nummer hadde jeg hoppet i høyet så fort pengene lå på bordet. Hadde det derimot vært en råkjekk fremmed hadde jeg nektet, rett og slett fordi det er en fremmed. og DER mener jeg at grensen til prositusjon går. Ikke det at jeg har noe i mot frivillig prostisusjon, men det finnes en grense og det å ha sex for penger med en du kjenner seksuelt fra før er ikke det. Mener nå jeg.

Si hva du vil til deg selv for å rettferdiggjørde tankegangen din. I bunn og grunn er det ingen grense som du prøver å overbevise deg selv om. Horer er horer. (Jeg ser ikke ned på prostitusjon, men synes alle prostituerte skal behandles likt, jeg ser ikke på deg som noe bedre eller værre enn damene på Karl Johan, dere er alle mennesker som er like mye verdt.)

Anonymous poster hash: 9f710...53c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

haha. menn er jo forskjellige. de som napper seg i løken ofte nok kan holde ut jævlig lenge :P

Anonymous poster hash: 3d8be...63e

Tell me more :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva du vil til deg selv for å rettferdiggjørde tankegangen din. I bunn og grunn er det ingen grense som du prøver å overbevise deg selv om. Horer er horer. (Jeg ser ikke ned på prostitusjon, men synes alle prostituerte skal behandles likt, jeg ser ikke på deg som noe bedre eller værre enn damene på Karl Johan, dere er alle mennesker som er like mye verdt.)

Anonymous poster hash: 9f710...53c

Og alle disse damene som har blitt tilbudt penger for sex har jo hatt en mann som faktisk har sunket så lavt at han er villig til å betale for det. Så det er mange horekunder der ute og det er strengt tatt mye mer patetisk. Tenk å være så lite attraktiv at man må betale for noe som er gratis.

Anonymous poster hash: 1b37a...5dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle disse damene som har blitt tilbudt penger for sex har jo hatt en mann som faktisk har sunket så lavt at han er villig til å betale for det. Så det er mange horekunder der ute og det er strengt tatt mye mer patetisk. Tenk å være så lite attraktiv at man må betale for noe som er gratis.

Anonymous poster hash: 1b37a...5dd

Vel, det er dine ord, det er du som dømmer folk. Jeg synes folk skal få gjøre som de vil, men det blir for dumt å forskjellbehandle folk.

Anonymous poster hash: 9f710...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tilbudt 50 000 for å ha sex med faren til en kompis av meg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gikk til huset ( jeg hadde ikke takket ja enda ),men jeg gikk da dit for å se....hmm, fyren kom med et glass vin, satte på faktisk en erotisk film på et lite tv....og konvolutten med pengene lå på bordet.....

MEN,nei, jeg klarte ikke å gjøre det, sa det til han , satte meg i bilen og dro avgårde...såg han aldri igjen...



Anonymous poster hash: 5e012...5b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble tilbudt 50 000 for å ha sex med faren til en kompis av meg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gikk til huset ( jeg hadde ikke takket ja enda ),men jeg gikk da dit for å se....hmm, fyren kom med et glass vin, satte på faktisk en erotisk film på et lite tv....og konvolutten med pengene lå på bordet.....

MEN,nei, jeg klarte ikke å gjøre det, sa det til han , satte meg i bilen og dro avgårde...såg han aldri igjen...

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

Så du GIKK til huset, men du KJØRTE derifra?

Jeg ble engang tilbydd penger, jeg sa jeg ikke var en hore. Fyren ble rød.

Anonymous poster hash: a29e6...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lek med noen venninner etter endel glass vin for en tid tilbake...blant spm var "hvor mye skulle du hatt betalt for aa ha sex med en 70 ar gammel mann".

Numrene floy rundt i rommet - "10,000", "100,000", "1 mill". Uansett - det var eksakte tall. Tror det er rimelig a si at de fleste har sin pris. Hvis noen har inkassogjeld, sparer til hus - hva det skulle bli - enorme summer for 10 minutters sex med en fremmed, er en liten kostnad.

Og nei, jeg mener ikke dette er noe som setter spesifikt kvinner i negativt lys. De fleste menn ville sagt ja til det samme, de fleste menn ville ogsa betalt for sex, dersom prisen var lav nok og dama heit nok (Adriana Lima for 5kr f.eks.).



Anonymous poster hash: e4622...afd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du GIKK til huset, men du KJØRTE derifra?

Jeg ble engang tilbydd penger, jeg sa jeg ikke var en hore. Fyren ble rød.

Anonymous poster hash: a29e6...826

Haha,ja,ser det der ble litt rart....men ja, kompisen min hadde lånt bilen tidligere på dagen, så jeg gikk dit...og kjørte avgårde etterpå :-))

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,ja,ser det der ble litt rart....men ja, kompisen min hadde lånt bilen tidligere på dagen, så jeg gikk dit...og kjørte avgårde etterpå :-))

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

Så da ble du der en stund da?

Anonymous poster hash: a29e6...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del hadde jeg lett hatt sex med en for 10k spesielt når personen var attraktiv nok til at jeg tidligere hadde hatt sex med personen gratis. Eneste er vel om jeg hadde følt (sterkt nok) at jeg utnyttet personen, 10k er jævlig mye penger,

Anonymous poster hash: 71a3a...a1f

Meh, det er det ikke. Under én månedslønn. Borte i morgen.

Nei, jeg ville ikke solgt meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg har hatt sex med av og på tilbydde meg 10.000 for å ha sex med han etter at jeg sa til han at jeg ville avslutte det seksuelle forholdet vi hadde. Jeg takket nei til tilbudet, men kjenner at jeg angrer litt nå :P

Hva hadde dere gjort? Sagt ja eller nei til tilbudet?

Anonymous poster hash: 9baa3...400

Angrer du på at du ikke lot deg bruke og betale av en som allerede ser på deg som ei billig hore, så gjerne for meg.

Men stakkars, du trenger mere selvtillit og mere selvrespekt.

Det du skulle gjort var å hive han ut og børste støvet av skoa, ikke sitte og vurdere noe så nedverdigende.

Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke på deg som noe bedre eller værre enn damene på Karl Johan,

Anonymous poster hash: 9f710...53c

Er det noe spesielt med kvinner på Karl Johan også,nå? :klo:

Hvis det var prostituerte du mener så må du nok putle deg bort på Vippetangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble tilbudt 50 000 for å ha sex med faren til en kompis av meg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gikk til huset ( jeg hadde ikke takket ja enda ),men jeg gikk da dit for å se....hmm, fyren kom med et glass vin, satte på faktisk en erotisk film på et lite tv....og konvolutten med pengene lå på bordet.....

MEN,nei, jeg klarte ikke å gjøre det, sa det til han , satte meg i bilen og dro avgårde...såg han aldri igjen...

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

:blomst:

Du kan være stolt av deg selv.

50.000 er litt penger.

Men det er ikke like mye som det er verdt å ikke ha tatt imot dem for sex med faren til en kompis, som aldri ville sett på deg på samme måten igjen og muligens ødelagt ryktet ditt for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da ble du der en stund da?

Anonymous poster hash: a29e6...826

Dette er noen år siden så jeg husker ikke hvor lenge jeg var der, men det var ikke lenge nei....

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen år siden så jeg husker ikke hvor lenge jeg var der, men det var ikke lenge nei....

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

Jeg lurer på hva som får en mann til å bli så desperat og tilby penger slik.

Anonymous poster hash: a29e6...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:blomst:

Du kan være stolt av deg selv.

50.000 er litt penger.

Men det er ikke like mye som det er verdt å ikke ha tatt imot dem for sex med faren til en kompis, som aldri ville sett på deg på samme måten igjen og muligens ødelagt ryktet ditt for alltid.

Takk ! Ja, jeg er stolt av meg selv :-) 50 000 er mye penger men selvrespekt er verdt så mye,mye mer !

Anonymous poster hash: 5e012...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke like mye som det er verdt å ikke ha tatt imot dem for sex med faren til en kompis, som aldri ville sett på deg på samme måten igjen

De fleste gir vel f i hvordan en randomer ser dem... om det er kassadamen, billettkonduktoren eller faren til en venn. Man liker ikke alle og ikke alle liker deg.

Anonymous poster hash: e4622...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gir vel f i hvordan en randomer ser dem... om det er kassadamen, billettkonduktoren eller faren til en venn. Man liker ikke alle og ikke alle liker deg.

Anonymous poster hash: e4622...afd

De aller fleste har faktisk innsikt nok til å innse konsekvensene av et ødelagt rykte.

Ser du det ikke selv betyr ikke det at andre ikke ville slitt resten av litt liv pga noe de gjorde da de tok imot cash for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har faktisk innsikt nok til å innse konsekvensene av et ødelagt rykte.

Ser du det ikke selv betyr ikke det at andre ikke ville slitt resten av litt liv pga noe de gjorde da de tok imot cash for sex.

Sure...rykte er en ting (hvis det faktisk sprer seg, kommer an pa om du bor i bygda eller i en storby). Jeg snakket om meningen til vedkommende. Hvilket de fleste driter i. Ellers hadde ikke folk hatt ONS.

Anonymous poster hash: e4622...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...