Gjest Holititten Skrevet 22. mai 2016 #241 Skrevet 22. mai 2016 43 minutter siden, Eneleh skrev: Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna Cucirca og Watchseries, men de streamer jo ved litt mindre lovlige metoder (putlocker, vidbull osv) enn Viaplay.
Gjest Notatboka Skrevet 22. mai 2016 #242 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Eneleh skrev: Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna Tror amerikansk netflix har de fleste sesongene, bare last ned en VPN a la Hola privacy
mollyho Skrevet 24. mai 2016 #243 Skrevet 24. mai 2016 Den 22. mai 2016 at 21.59, Eneleh skrev: Hvor kan jeg se alle sesongene av Greys?? Begynte på nytt fra sesong 1 for noen mnder siden på Viaplay, tror jeg kom til sesong 4. Dro til utlandet i 3 mnder der Viaplay ikke virker, og nå når jeg er hjemme igjen å skulle fortsette å se på Viaplay var serien fjerna Viaplay får rettigheter til Grey's anatomy igjen i November(!!!) Da også med sesong 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå