Snufkin Skrevet 28. februar 2014 #41 Skrevet 28. februar 2014 Høres ganske klisjè ut, men jeg bryr meg fint lite om utseende. Har ingen preferanser. Så lenge kjemien er god og jeg føler meg tiltrukket av vedkommende, er det det som teller. Må dog si at jeg syns det er ekstremt turn-on med piercinger/tatoveringer... 1
Gjest TheRighteous Skrevet 28. februar 2014 #42 Skrevet 28. februar 2014 Mørkt hår, brede skuldre, pent ansikt!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #43 Skrevet 28. februar 2014 Å være ute av stand til å få følelser for en mann uten skjegg høres unektelig spesielt ut. Å foretrekke det rent estetisk er jo helt greit, men det er jo den samme mannen om han har skjegg eller er glattbarbert? Det blir jo noe annet om jeg har utviklet følelser for noen som så barberer seg - men jeg føler meg ikke tiltrukket estetisk av menn uten skjegg. Møter jeg noen for første gang som ikke har skjegg, tror jeg aldri jeg hadde blitt forelska. jeg lider ikke. masse søte jenter der ute også! Anonymous poster hash: d2099...15c
Gjest Riskjeks Skrevet 28. februar 2014 #44 Skrevet 28. februar 2014 Ganske utrolig at man ikke kan fortelle hva man selv syntes er attraktivt på andre mennesker uten at du skal komme å fortelle at man må modnes. Jeg klarer ikke være intim med en jeg syntes er stygg. Jeg klarer det bare ikke. En mann må ha et utseende jeg tenner på for at det skal funke for meg i datingfasen. I tilegg til at det selvsagt må være en kjemi der. Er det ingen kjemi er det jo heller ikke noe mer å kaste bort tid på, uansett hvordan han ser ut. Men jeg går altså ikke på date med en fyr jeg i utgangspunktet ikke kjenner som jeg finner frastøtende i utseende. Jeg tror de færreste mennesker er laget sånn som deg at de kunne innledet et forhold med Gollum f eks fordi han hadde en så fantastisk sjarm liksom. Det er flere ting som må klaffe. Jeg syntes brunt hår og brune øyne er nydelig på gutter, men det betyr ikke at jeg KUN kan være sammen med gutter som har det. Eksen min hadde rødt hår liksom. Men jeg syntes han var fin å se på, vi hadde en kjemi og i tilegg en seksuell kjemi. Så kanskje det er du som må modnes litt, når du ikke klarer å ha mer enn én tanke i hodet om gangen. Det går ann å se nyansene imellom svart og hvitt...Anonymous poster hash: bfcea...51f Ingen betviler at man må finne en person tiltrekkende for å være intim med ham/henne, poenget er jo at krav til hår/øyenfarge, mengde muskler og høyde på centimeteren høres veldig rigid og umodent ut. Hvis jeg f.eks hadde foretrukket menn med blå øyne/blondt hår, betyr det jo ikke at jeg ikke kunne syntes enn mann med mørkt hår og brune øyne var pen. Man må like partnerens utseende - men for min del i alle fall - handler utseende mer om tiltalende ansiktstrekk enn om farger og muskler. Det blir jo noe annet om jeg har utviklet følelser for noen som så barberer seg - men jeg føler meg ikke tiltrukket estetisk av menn uten skjegg. Møter jeg noen for første gang som ikke har skjegg, tror jeg aldri jeg hadde blitt forelska. jeg lider ikke. masse søte jenter der ute også! Anonymous poster hash: d2099...15c OK...
Gjest Kim Skrevet 28. februar 2014 #45 Skrevet 28. februar 2014 I`ll fuck anything with a heartbeat...
Gjest New_Girl Skrevet 28. februar 2014 #46 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har ingen preferanser som er så sterke at de betyr noe hvis jeg møter en jeg liker. 1
Gjest Riskjeks Skrevet 28. februar 2014 #47 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har ingen preferanser som er så sterke at de betyr noe hvis jeg møter en jeg liker. Så enkelt kan det sies
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #48 Skrevet 28. februar 2014 Er sammen med drømmemannen (snart 20 år) og da jeg i sommer sa at skjegg var noe jeg plutselig syntes var rå sexy anla han det. Anonymous poster hash: 08eae...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå