Gå til innhold

Har dere sterke preferanser? Utseende...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forresten; fine armer og hender er en sterk preferanse. Jeg vil ikke ha en fyr med fislefingre og tynne hender som skal klå på meg. Kraftige hender og armer er et must.

Jeg synes faktisk tynne bleke hender er skikkelig turnoff.

Anonymous poster hash: bd8b4...ffc
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Har vært sammen med både blonde, mørke og rødhårete. Har ingen preferanser for utseendet, men innsiden har jeg strenge krav til :)

• Liker 1
Skrevet

*skjegg :P !! den siste der kom etter fylte 25.

Haha samme her!

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Har ingen sterke preferanser. Må jo like utseendet hans, men det er ingen spesielle hår/øyenfarger etc som jeg synes er finere enn andre.

Det viktigste når det kommer til utseende, er et ansikt jeg liker. Må ikke nødvendigvis være direkte pen, men et OK utseende og pene øyne - et ansikt som liksom signaliserer at han er en hyggelig person. Litt vanskelig å forklare...

Når det gjelder kroppen, foretrekker jeg menn som er høyere enn jeg, men det er ikke noe krav. Så lenge han ikke er veldig overvektig har jeg ingen sterke preferanser der.

Har falt for menn med vidt forskjellig utseende.

Skrevet

Skjegg er et must på menn!! Klarer ikke føle noe som helst for skjeggløse menn dessverre.

På jenter er det hipp som happ så lenge de har et pent smil og en personlighet jeg liker. Har en veldig spesifikk "type" som jeg ELSKER og blir stupforelska i med en gang, men har ingen "må-ha!!"-fakter ang jenter :fnise:

Anonymous poster hash: d2099...15c
Skrevet

De mennene jeg har falt for har merkelig nok vært totalt forskjellig i utseende, stil, og interesser. Alt fra overvektig punker med stor nese og gigantiske lepper, til veldig høy, tynn og mørkhåret festløve med bling bling i ørene , til høy og veltrent langhåret blond rocker med tatoveringer og skjegg. Sistnevnte er min nåværende. Til tross for forskjellig utseende, er likhetene skremmende når jeg tenker på personlighetene. De er samme type utadvendte livsnytere med glimt i øyet og massevis av sjarm (som kan vippe til å virke som arroganse for enkelte) med samme type humor. Så sterke preferanser har jeg visst, uten at jeg noen gang har tenkt over det.

Hårfarge og øyenfarge, muskler eller høyde var sånt jeg tenkte på som 14 åring. At voksne voksne mennesker velger partnere ut i fra om person har blond hår og blå øyne eller mørkt hår og mørke øyne blir for meg så latterlig som man får det. Da trenger man å modnes litt.

• Liker 1
Skrevet

Har preferanser, og har brutt med de fleste av dem, når dama ellers har det lille ekstra.

Så bortsett fra enkelte seksuelle preferanser som bør tilfredstilles, blir den eneste utenom at hun faktisk må vise at hun blir glad for å se meg, og at hun trives i mitt selskap. Hvis hun spiller uinteressert, blir jeg det...

Skrevet (endret)

Niks, ingen preferanser overhode. Da jeg var yngre var det mørkt halvlangt hår som gjaldt, men det har jeg heldigvis vokst av meg. Eneste jeg merker jeg blir spesielt tiltrukket av er femdagersskjegg.

Endret av Talyset
Gjest Riskjeks
Skrevet

Skjegg er et must på menn!! Klarer ikke føle noe som helst for skjeggløse menn dessverre.

På jenter er det hipp som happ så lenge de har et pent smil og en personlighet jeg liker. Har en veldig spesifikk "type" som jeg ELSKER og blir stupforelska i med en gang, men har ingen "må-ha!!"-fakter ang jenter :fnise:

Okei..? :klo:

• Liker 2
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Samme her.

I tillegg er jeg tydeligvis ikke alltid helt enig med meg selv i og med at tiltrekningsnivået ofte spretter enten opp eller ned alt avhengig av hvilke sider ulike individer byr på eller eventuellt ikke byr på.

Enig.

En mann jeg finner veldig tiltrekkende kan gjøre seg selv mindre tiltrekkende med måten han oppfører seg på. Mens en jeg kanskje ser på som ikke -så- tiltrekkende kan vise seg å bli det med rett sjarm og utstråling.

Skrevet

Jeg har sterk dragning mot fysisk funksjonshemming som foreksempel problemer med og gå. Rullestol er vakkert.

Skrevet

Ja! Høyde er veldig viktig for meg, og brede skuldre.

Ikke glad i blondt hår eller brune øyne.

Skrevet

Jeg pleier somregel å gå for bodybuilder type menn med masse tattoos fra topp til tå:)

Anonymous poster hash: 88983...e72

Skrevet

nja

-må være under størrelse 42 og være under 180.

- hvite tenner

-fine øyenbryn

- hest gjennomsnittlig trang fitte(gjennomsnittlig trang fitte+gjennomsnittlig penis=perfekt friksjon)

-fint smil

Anonymous poster hash: 541db...dc9
  • Liker 1
Skrevet

Okei..? :klo:

Ja?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, har egentlig en sterk preferanse for menn som er litt "bamsete", altså litt grovbygde uten å være feite, men en liten kosemage er deilig. Og liker veldig godt brune øyne. Merkelig da at de siste tre forholdene jeg har hatt, så er alle tre temmelig tynne og alle har blå øyne. Preferansene mine har en tendens til å forsvinne når den udefinerbare kjemien er der.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Ja?

Å være ute av stand til å få følelser for en mann uten skjegg høres unektelig spesielt ut. Å foretrekke det rent estetisk er jo helt greit, men det er jo den samme mannen om han har skjegg eller er glattbarbert?

Skrevet

Å være ute av stand til å få følelser for en mann uten skjegg høres unektelig spesielt ut. Å foretrekke det rent estetisk er jo helt greit, men det er jo den samme mannen om han har skjegg eller er glattbarbert?

Vanskelig å få følelser for noen man ikke finner attraktiv da. Blir man sammen med noen som har skjegg, som så barberer seg så blir det noe annet.

Gjest ashanti
Skrevet

Det som går igjen hos meg:

• Høy (over 185 cm)
  • Brunt hår
  • Gjerne litt kraftig bygd og noen kg ekstra;)
  • Tattoveringer :hjerte:
Skrevet

Hårfarge og øyenfarge, muskler eller høyde var sånt jeg tenkte på som 14 åring. At voksne voksne mennesker velger partnere ut i fra om person har blond hår og blå øyne eller mørkt hår og mørke øyne blir for meg så latterlig som man får det. Da trenger man å modnes litt.

Ganske utrolig at man ikke kan fortelle hva man selv syntes er attraktivt på andre mennesker uten at du skal komme å fortelle at man må modnes. Jeg klarer ikke være intim med en jeg syntes er stygg. Jeg klarer det bare ikke. En mann må ha et utseende jeg tenner på for at det skal funke for meg i datingfasen. I tilegg til at det selvsagt må være en kjemi der. Er det ingen kjemi er det jo heller ikke noe mer å kaste bort tid på, uansett hvordan han ser ut. Men jeg går altså ikke på date med en fyr jeg i utgangspunktet ikke kjenner som jeg finner frastøtende i utseende. Jeg tror de færreste mennesker er laget sånn som deg at de kunne innledet et forhold med Gollum f eks fordi han hadde en så fantastisk sjarm liksom. Det er flere ting som må klaffe. Jeg syntes brunt hår og brune øyne er nydelig på gutter, men det betyr ikke at jeg KUN kan være sammen med gutter som har det. Eksen min hadde rødt hår liksom. Men jeg syntes han var fin å se på, vi hadde en kjemi og i tilegg en seksuell kjemi. Så kanskje det er du som må modnes litt, når du ikke klarer å ha mer enn én tanke i hodet om gangen. Det går ann å se nyansene imellom svart og hvitt...

Anonymous poster hash: bfcea...51f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...