Gå til innhold

Har dere sterke preferanser? Utseende...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av silikontrådene og flere kroppstråder og øyefargetråder :fnise:

Jeg kan bli tiltrukket av høye og lave, tynne og litt lubne, mørkt hår og lyst hår og uten hår, blå og brune øyne osv. :) Hva med dere?

Anonymous poster hash: 9d9eb...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste! Kjemien bestemmer som regel for meg.



Anonymous poster hash: 8d678...0a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha brunt hår, grønne øyne, en ring i venstre øreflipp og godt trent mage og rygg. Også skal han ha en tatovering av en kirkegård på høyre pekefinger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyer enn meg og godt trent, men det må være i kombinasjon med noe uforklarlig med utstrålingen deres, hvis ikke blir jeg ikke tiltrukket.

Noen prøver å skape seg ekstra karisma med å prøve å være interessante og annerledes, men det virker bare fake.



Anonymous poster hash: 92fa1...4b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black nailpolish

Jeg liker androgyne trekk hos jenter, gjerne litt butchy med rock n roll attitude, og skjegg og brede skuldre hos menn, litt tømmerhoggertypen (eller uteliggertypen, som mora mi sier)... kroppen liker jeg best sterk og sunn hos begge kjønn, men det kan jo i grunn romme en del. hår- øye- og hudfarge har lite å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm finnes ikke noen fasit hos meg selv om det jo er noen trekk jeg oftere blir tiltrukket av enn andre.

Vil egentlig si at personligheten er noe som tiltrekker meg siden jeg har falt for så utrolig forskjelige typer utseendemessig.

Men et par ting kan få det til å klirre ekstra i eggstokka:

*brune øyne

*Tatovering

*skjegg :P !! den siste der kom etter fylte 25.

alle tre i kombo *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sterke preferanser, men kan likevel synes andre typer utseende er fint. :vetikke:

Samme her.

I tillegg er jeg tydeligvis ikke alltid helt enig med meg selv i og med at tiltrekningsnivået ofte spretter enten opp eller ned alt avhengig av hvilke sider ulike individer byr på eller eventuellt ikke byr på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke preferanser, men merkelig nok så var de ikke så sterke allikevel da mr. Right slentret inn i livet mitt!:) Med "feil" både jobb, høyde, øyenfarge og navn!:P Hehe!

Det er mye jeg synes er fint, og mye finere enn annet. Men alt i alt vil jeg si at tingene jeg IKKE liker er sterkere og mer markante enn hva jeg LIKER. (Eller likte, nå er jeg jo godt gift, så er ikke akkurat som at jeg jakter lenger..;) hehe!)

Men menn med følgende fysiske trekk:

-briller

-potetnese

-overvekt

-veldig markert stygge tenner

-brede hofter

-damerumpe/gåserumpe

klarte aldri å få meg interessert...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller alltid med blanke ark.

Finnes alt for mange fine varianter til å utelate noen pga små detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ingen sterke preferanser. For meg er det helt umulig å ha sex uten følelser, og de følelsene kommer som regel av hvordan han er som person, som igjen gjør ham utseendemessing attraktiv. Jeg har derfor ingen spesifikke preferanser sånn sett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Joda.. noen preferanser har man jo (rimelig sterke sådanne også). Men de er i hovedsak knyttet til personlighetstype, og ikke til fysikk....

Og så er det vel slik at lite i denne verden er hugget i sten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med flere her, jeg har falt for så utrolig mange forskjellige menn, det eneste de har til felles er at de er høyere enn meg, det er den eneste preferansen jeg har til utseende. Ellers har jeg ingen sterke preferanser referert til utseende, personlighet derimot, der er det flere. Selv om jeg er svak for menn med mørkt hår, har jeg også falt for de med blondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet en del, men er man glad i noen blir de jo den vakreste i verden uansett. Jeg liker ikke kombinasjonen blondt hår + blå øyne hos menn. Det blir litt creepy av en eller annen grunn. Ellers foretrekker jeg at menn er høyere en meg, dess høyere dess bedre, men det er viktigere at de ikke er veeeeldig tynne og lave sånn at jeg føler at jeg er mannen liksom. Når det er sagt så har alle jeg har vært sammen med sett veldig forskjellige ut og jeg har syntes de var kjekke alle sammen :)

Det aller viktigste er nok personligheten og der er jeg kresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville aldri datet en blond gutt, og heller ikke en mørkhåret gutt med lyse øyne. Det er noe veldig feminint over blonde og blåøyde gutter.

Så har vel ganske sterke preferanser. Han må ha mørkt hår, mørke øyne, være over 185, ikke ha for mye muskler eller fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ingen preferanser til utseendet.



Anonymous poster hash: 4b3d0...d3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde lenge at jeg ikke hadde prefferanser.. Men jeg har visst en tendens til å velge menn med enten lyst eller svart hår. De har vanligvis smale neser og totalt forskjellige personligheter.
Vekt bryr jeg meg ikke noe om så lenge han er fornøyd med seg selv.

har vært på date med en som begynte å kritisere meg fordi han var usikker på seg selv... turn off....

I tenårene datet jeg kun gutter som var høyere og sterkere og mer modige enn meg selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som går igjen hos de jeg har falt for av utseendemessig karakter er at de er høyere enn meg, pent smil og har fine armer.

Ellers syns jeg brune øyne er kjempeflott, men det er ikke noe krav. Bare et ekstra pluss.

Jeg tenderer til å falle for blonde gutter, selv om jeg tror at jeg liker de med brunt hår bedre :klo:



Anonymous poster hash: bd8b4...ffc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...