Gå til innhold

barnevogn liste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De ser ut som de er laget i Polen på 80-tallet! Dritharry, og de eneste som har de er unge mødre som tror det er "status", de har spart på trygda si for å briefe med harry-vogna si på kjøpesentret. :fnise:

Anonymous poster hash: 81578...b39

Så hvordan vet du så mye om det polske barnevognsmarkedet på 80-tallet?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hvordan vet du så mye om det polske barnevognsmarkedet på 80-tallet?

Fordi morra mi er fra Polen. Vært der mye.

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, er man nødt til å bli så frekk som folk er her, bare for en diskusjon om barnevogner???

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er hverken tung eller klumpete.

Har Super Nitro Viking. Letteste, enkleste og peneste vognen syns nå jeg.

Det er Emmaljunga.

Anonymous poster hash: 59005...b00

Jeg stod mellom Super viking og Super nitro - men så at viking var smal og kort i mens super nitro var med bedre plass? :)

Anonymous poster hash: dd1d1...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den du mener har dårlig råd, men emmaljunga hadde jeg ikke betalt en tusenlapp for engang, og jeg aner ikke hvor mye en slik stygg "harry-vogn" koster!

Husker ikke hvor mye vogna vår kostet (Mountain Buggy), men når jeg velger å få barn så er jeg så smart at jeg har økonomi til å kjøpe akkurat det jeg vil til den lille. ;)

Ikke alle som er unge mødre, med dårlig råd, vet du!

Anonymous poster hash: 81578...b39

Emmaljunga gir bedre liv for ungen - god skjerming. Spørs hvor du bor i landet, man kjøper vognen som er best for barnet..... Ingenting er latterlig. Hater at folk sier stygge ting om andre som liker en eller annen, jeg selv liker ikke mountain buggy. Upraktisk med 3 hjulings i sentrum med kollektiv transport.

Men slenger ikke dritt for det. Man gjør best for ungen, kanskje det gjør ikke du siden du "mobber"

Anonymous poster hash: dd1d1...515

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer til å ende opp med Bugaboo Buffalo.

Den føles stabil nok til at jeg kan gå tur med hunden, og baby, i ulendt terreng.

Samt at den var lett å bære, og klappe sammen. Det er veldig greit i byen.

Vi har sett mange som sliter med tre hjul i snøen, ellers hadde jeg kanskje endt opp med mountain buggy jeg også. Og LETT at jeg hadde kjøpt på finn.no hvis jeg hadde funnet min der, sparer flere tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga gir bedre liv for ungen - god skjerming. Spørs hvor du bor i landet, man kjøper vognen som er best for barnet..... Ingenting er latterlig. Hater at folk sier stygge ting om andre som liker en eller annen, jeg selv liker ikke mountain buggy. Upraktisk med 3 hjulings i sentrum med kollektiv transport.

Men slenger ikke dritt for det. Man gjør best for ungen, kanskje det gjør ikke du siden du "mobber"

Anonymous poster hash: dd1d1...515

Nå er det vel mest vanlig at folk velger 3-hjuling nettopp pga. byliv og kollektivtransport, så den skjønte jeg ikke i det heletatt! Jeg tar både buss og trikk mange dager i uke og har aldri merket noe "problem".... Hva skulle det vært?

Og Emmaljunga vogn gir bedre LIV til ungen?!?! SERIØST? OMG! WTF!

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga gir bedre liv for ungen - god skjerming. Spørs hvor du bor i landet, man kjøper vognen som er best for barnet..... Ingenting er latterlig. Hater at folk sier stygge ting om andre som liker en eller annen, jeg selv liker ikke mountain buggy. Upraktisk med 3 hjulings i sentrum med kollektiv transport.

Men slenger ikke dritt for det. Man gjør best for ungen, kanskje det gjør ikke du siden du "mobber"

Anonymous poster hash: dd1d1...515

Og hvorfor kaller du MEG mobber, jeg svarte bare ei som mente at ei anna ei var misunnelig fordi hun sikkert ikke hadde råd!

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å ende opp med Bugaboo Buffalo.

Den føles stabil nok til at jeg kan gå tur med hunden, og baby, i ulendt terreng.

Samt at den var lett å bære, og klappe sammen. Det er veldig greit i byen.

Vi har sett mange som sliter med tre hjul i snøen, ellers hadde jeg kanskje endt opp med mountain buggy jeg også. Og LETT at jeg hadde kjøpt på finn.no hvis jeg hadde funnet min der, sparer flere tusen.

Jeg går tur på skogsbilvei MED snø med Mountain Buggyen ca. annenhver dag, og har aldri hatt noen problemer med snø.... Bor landlig til så her er brøyting luksus. :ler:

Tar også kollektivtransport jevnlig, og hva problemet der skulle vært skjønner jeg ikke. (Så noen over her nevnte det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kaller du MEG mobber, jeg svarte bare ei som mente at ei anna ei var misunnelig fordi hun sikkert ikke hadde råd!

Anonymous poster hash: 81578...b39

Igjen: Jeg svarte med et dumt svar pga hennes usedvanlige idiotiske innlegg om Emmaljunga.

Anonymous poster hash: 96444...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Jeg svarte med et dumt svar pga hennes usedvanlige idiotiske innlegg om Emmaljunga.

Anonymous poster hash: 96444...77f

Idiotisk innlegg om Emmaljunga? Hun skriver at vogna er stygg, og det er den!

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk innlegg om Emmaljunga? Hun skriver at vogna er stygg, og det er den!

Anonymous poster hash: 81578...b39

Hvem bryr seg om hva du mener?

Anonymous poster hash: 96444...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke den du mener har dårlig råd, men emmaljunga hadde jeg ikke betalt en tusenlapp for engang, og jeg aner ikke hvor mye en slik stygg "harry-vogn" koster!

Husker ikke hvor mye vogna vår kostet (Mountain Buggy), men når jeg velger å få barn så er jeg så smart at jeg har økonomi til å kjøpe akkurat det jeg vil til den lille. ;)

Ikke alle som er unge mødre, med dårlig råd, vet du!

Anonymous poster hash: 81578...b39

For en idiotisk kommentar. Ikke alle unge mødre har dårlig råd!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om hva du mener?

Anonymous poster hash: 96444...77f

Å herregud! Dette andre mennesket skrev at vogna var klumpete, tung og stygg. Den er klumpete og stygg. TS ønsker å høre hva andre folk mener om vogner! Det er det tråden handler om!

Jeeezzzzzzzzzz........

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Dette andre mennesket skrev at vogna var klumpete, tung og stygg. Den er klumpete og stygg. TS ønsker å høre hva andre folk mener om vogner! Det er det tråden handler om!

Jeeezzzzzzzzzz........

Anonymous poster hash: 81578...b39

Ja, objektiv informasjon. Ikke hva trailer trash mener om utseende.

Anonymous poster hash: 96444...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en idiotisk kommentar. Ikke alle unge mødre har dårlig råd!!

Og jeg har heller ikke skrevet at ALLE unge mødre har dårlig råd....

Mange har det, og det er vel ikke til å stikke under en stol! Når jeg er ute på senter f.aks så er 90% av de med Emmaljunga vogn unge mødre, og veldig ofte SER man om de har dårlig råd eller ikke på bl.a. klærne de går med, bilen de kommer kjørende i osv.

Det har begynt å bli en "white-trash-vogn"..... Sorry, men det er bare en observasjon gjort av meg og flere andre!

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, objektiv informasjon. Ikke hva trailer trash mener om utseende.

Anonymous poster hash: 96444...77f

Haha, det er jo trailer trash-unge mødre som går med slik vogn! De har spart trygda si, for å ha noe å briefe med på sentret de henger hele dagen! :fnise:

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk over hva slags behov du har, og prøv ulike vogner i butikken. Da finner du raskt ut hva som funker for deg. Hva andre mener burde være underordnet.

Jeg liker ikke Mountain Buggy fordi den blir så lang sammenlagt, og så er sittestillingen altfor tilbakelent. Mine småtasser har likt å sitte rakere i ryggen, så den hadde ikke funket. Det går heller ikke an å snu sittedelen på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, objektiv informasjon. Ikke hva trailer trash mener om utseende.

Anonymous poster hash: 96444...77f

det sier hun ikke noe om så du kan sikkert svare du ogå!

Anonymous poster hash: 81578...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...