Gå til innhold

noen som er synsk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vet det rart og lite troverdi at dette går ann, men min far døde for 4 mnd siden å en veninne har snakket med en ''synsk'' en å fikk snakket med mormoren sin som da var død... så om det virkelig e mulig så får eg vell prøve ut eg å.



Anonymous poster hash: 7e125...618
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret på spørsmålet er nok dessverre nei.

Muligens kan noen "tro" de er synske, men sannheten er nok at de har god intuisjon, god innlevelse og er dyktige på cold reading (evt hot reading...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det rart og lite troverdi at dette går ann, men min far døde for 4 mnd siden å en veninne har snakket med en ''synsk'' en å fikk snakket med mormoren sin som da var død... så om det virkelig e mulig så får eg vell prøve ut eg å.

Anonymous poster hash: 7e125...618

Spar pengene dine. Folk som påstår de kan snakke med døde driver bare med svindel.

Anonymous poster hash: 410bf...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det rart og lite troverdi at dette går ann, men min far døde for 4 mnd siden å en veninne har snakket med en ''synsk'' en å fikk snakket med mormoren sin som da var død... så om det virkelig e mulig så får eg vell prøve ut eg å.

Anonymous poster hash: 7e125...618

Nei, det gjorde hun ikke. Det er skammelig av denne "synske" å lure din venninne til å tro at hun kunne snakke med sin avdøde mormor.

Anonymous poster hash: 42b32...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle synske som tar betalt for dette. Ts, det er for tidlig å snakke med din far. Han trenger ro.



Anonymous poster hash: 8fa77...1a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle synske som tar betalt for dette. Ts, det er for tidlig å snakke med din far. Han trenger ro.

Anonymous poster hash: 8fa77...1a9

Men felles for dem er at det er humbug. Skulle gjerne trodd noe annet, men det er så ettertrykkelig motbevist at slikt er mulig at det er jævlig dårlig gjort å gi folk falskt håp eller innbille seg at dette er mulig.

Anonymous poster hash: 42b32...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men felles for dem er at det er humbug. Skulle gjerne trodd noe annet, men det er så ettertrykkelig motbevist at slikt er mulig at det er jævlig dårlig gjort å gi folk falskt håp eller innbille seg at dette er mulig.

Anonymous poster hash: 42b32...b83

Har du glemt hva du lovde ved den blå stenen?

Anonymous poster hash: 8fa77...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt hva du lovde ved den blå stenen?

Anonymous poster hash: 8fa77...1a9

Hø? Anonymous poster hash: 410bf...45f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men felles for dem er at det er humbug. Skulle gjerne trodd noe annet, men det er så ettertrykkelig motbevist at slikt er mulig at det er jævlig dårlig gjort å gi folk falskt håp eller innbille seg at dette er mulig.

Ja, det er det. Men det finnes også folk som faktisk tror på det selv at de kan snakke med døde. Jeg tror for eksempel at Märtha selv tror fullt og helt på at hun kan kommunisere med engler, men slike er jo helt nutcase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Lurer på om de som tror på dette stiller spørsmål ved om de en kjente som er døde, ville gått via såkalte medium?

Ler bare ved tanken på at min far ville kommunisert via folk han anså som soik spenna gærne!

Hvis de døde kunne, ville de nok kontaktet en direkte. Ikke sørget for å gi kynikere en solid inntekt.

Ts. Ikke tro på slikt. Tenk logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken tror eller ikke tror, men har som hovedregel at de som tar betalt ikke er verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg verken tror eller ikke tror, men har som hovedregel at de som tar betalt ikke er verdt pengene.

De som ikke trenger pengene får inntektene fra lottokupongen?

Anonymous poster hash: 410bf...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen synske her som kan kjenne om mannen jeg tenker på konstant føler det samme?

Anonymous poster hash: a3ce8...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at kvinneguiden ikke er forumet for dette spørsmålet :P fortsatt veldig mange skeptikere der ute.. og mange sterkt praktiserende skeptikere :P jeg har lært meg at hva andre tror ikke har noe å si.. Jeg vet hva som er virkelig. Jeg ikke bare tror ,men vet..(noe andre gjerne kan være uenig i) skjønner det må være rart for en skeptiker at andre kan tro på sånt når det er vanskelig å se for seg.. men for meg er det like naturlig som fuglene på himmelen.. :)

Hvis du føler at du trenger det, så besøk en seriøs klarsynt når du føler deg klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen synske her som kan kjenne om mannen jeg tenker på konstant føler det samme?

Anonymous poster hash: a3ce8...68a

Pendelen min sier ja

Anonymous poster hash: 2c570...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen synske her som kan kjenne om mannen jeg tenker på konstant føler det samme?

Anonymous poster hash: a3ce8...68a

Må nok svare nei dessverre.

En type som er rastløs og litt for mye jern i ilden for tiden.

Du tilbringer mye tid hjemme og venter litt på at han skal "oppdage" deg..

Har jeg rett?

Anonymous poster hash: d2291...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må nok svare nei dessverre.

En type som er rastløs og litt for mye jern i ilden for tiden.

Du tilbringer mye tid hjemme og venter litt på at han skal "oppdage" deg..

Har jeg rett?

Anonymous poster hash: d2291...8f7

det kan hende du plukket opp meg der.. ho med pendelen :P

Anonymous poster hash: 2c570...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen pendel.

"ser" som regel ikke stort på en sånn avstand som internett gir.men fikk en feeing på dette og prøvde meg ;-) .

Moro og høre at det stemmer.

Han du venter på er nok en liten luring.prøv og ikke la

deg utnytte.



Anonymous poster hash: d2291...8f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke ordet synsk, det høres så voldsomt svevende ut. Tror heller ikke kg er stedet å lufte slike tanker, altfor mange skeptikere som nevnt...

Skjønner det er vanskelig å tro at noen kan kommunisere med døde, men det er faktisk noen som kan det. Jeg selv gjør det rett som det er, men ser ikke på meg selv som synsk av den grunn. Kaller det åndelig.
Ikke tar jeg betalt for å formidle beskjeder heller, det er betaling nok at de som får en beskjed får det godt med seg selv.

De som tenker at de døde oppsøker den de vil ha kontakt med er heller ikke helt fjerne, MEN det er ikke alle som er like åpne for dette og dermed blir det vanskelig å oppnå kontakt.
Derfor er det ofte enklere for den døde å ta kontakt via noen som faktisk er åpne, slik at de kan få formidlet beskjeden sin eller hva enn det er de ønsker å oppnå.

Skjønner så klart dette er vanskelig å tro på og jeg prøver aldri å overbevise noen om at dette faktisk er virkelig, de erfaringene må en hver gjøre seg opp selv. Men for meg er det ekte og jeg står for det jeg sier og tror på.

Men å dra til noen som tar seg betalt for å snakke med din far ts, det tror jeg nok ikke jeg ville gjort. Er sikkert mange seriøse som tar seg betalt, men dessverre altfor mange lurendreiere.



Anonymous poster hash: 755ec...b46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen pendel.

"ser" som regel ikke stort på en sånn avstand som internett gir.men fikk en feeing på dette og prøvde meg ;-) .

Moro og høre at det stemmer.

Han du venter på er nok en liten luring.prøv og ikke la

deg utnytte.

Anonymous poster hash: d2291...8f7

nei men jeg brukte pendel på personen med spørsmålet.. energien krysset seg kanskje og du fanget opp min energi når jeg peilet meg innpå energien..

Vi er sammen, men han er mye ute å reiser i jobben.. vi renoverer leilighet som han holder på med den tiden han er hjemme.. jeg er syk og hjemme mye.. mye andre problemer som har kommet på veien som bare jobber mot en mulig splittelse.. ja han kan være dominerende i tilfeller til den grad at jeg ikke lenger tørr å ta opp ting pga temeramentet hans (ikke mer enn at han blir sinna og kan rope).. og jeg føler han driver en type one man show.. føler meg ikke helt trygg på han og en følelse sier at han kan være manipulerende.. og jeg har en følelse av at ikke alt han sier er sant.. Jeg har begynt å tvile mye på meg selv fordi ting står på spill som leilighet osv..

får du noe mer?

Anonymous poster hash: 2c570...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...