Gå til innhold

Den store New York tråden


Ixnay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En tur til Central park er fint på våren når det er fint vær. Og jeg som elsker teater/musikaler liker å gå på et eller annet slik. Var på bl.a. "War hourse" sist jeg var der, og den var veldig bra. For folk som er glad i amerikanske serier er NBC-store kjekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg! Gleder meg :) Sparer penger for harde livet ;)

Pøs på med tips dere som har vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som er superinteresserte i gossip girl vil jeg anbefale å dra til the met, der henger de ofte i serien!



Anonymous poster hash: 30174...02f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke attraksjoner bør man få med seg? Har notert meg Rockefeller i stedet for Empire, og skal definitivt få med oss en musikal. Tenker også at vi skal bruke en del tid bare på å rusle rundt, men er det noe vi må få på lista? Noen spesielle museer, eller noe man bare må se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde ta en tur i central park hvertfall. Staten island ferry går hver time fra battery park, her kjører du forbi frihetsgudinnen og får se hele manhattan skyline!



Anonymous poster hash: 30174...02f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere burde ta en tur i central park hvertfall. Staten island ferry går hver time fra battery park, her kjører du forbi frihetsgudinnen og får se hele manhattan skyline!

Anonymous poster hash: 30174...02f

Takk for tipset, det var lurt. Da blir det helt klart en ferjetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få tak i billetter for å se minnesmerket til Ground Zero, men får det ikke til. Bruker denne linken: http://visit.911memorial.org/WebStore/shop/ViewItems.aspx?CG=WSCG&C=TKTCAT

Velger dato som jeg ønsker, men det står ingen tilgjengelig og det er ingen ledig fremover heller, kun til og med 12.mai og sånn har det vært lenge. Har sjekket i to måneder hvertfall og det har vært sånn lenge.

Noen andre som har erfaring med denne siden? Kanskje jeg gjør noe feil eller det ikke mulig å besøke fontenen og minnesmerket fra midten av mai og utover?

Skal ikke inn på museet, kun se minnesmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ordnet billetter når vi kom dit, tok 5 minutter bare, men man må huske at man må ordne det før man går ned til minnesmerket



Anonymous poster hash: 30174...02f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ordnet billetter når vi kom dit, tok 5 minutter bare, men man må huske at man må ordne det før man går ned til minnesmerket Anonymous poster hash: 30174...02f

Hvordan var køen der? Hvor ordner man billettene forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips til dere som har tenkt til å reise dit.

IGNORER alle som prøver å tilby deg taxi på flyplassen. gå heller ut og vink inn en gul taxi. aldri sett deg inn i en bil som ikke er registrert som en taxi.

La oss bare si at jeg ble nesten slått ned.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var køen der? Hvor ordner man billettene forresten?

Husker ikke helt hvor vi ordnet billettene, men det var litt ovenfor ground zero, var lett å finne fram og se alle andre som gikk inn. Vet ikke om det er vi som var heldige eller om det ikke pleier å være lang kø, men vi brukte kanskje 5-10 min maks på å ordne billettene :)

Anonymous poster hash: 30174...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke attraksjoner bør man få med seg? Har notert meg Rockefeller i stedet for Empire, og skal definitivt få med oss en musikal. Tenker også at vi skal bruke en del tid bare på å rusle rundt, men er det noe vi må få på lista? Noen spesielle museer, eller noe man bare må se?

Jeg har vært der en gang før og skal tilbake i sommer og vil en gang til på Moma museet, hvis man liker sånt da ;) Og så skal vi ro i den lille dammen i Sentral Park (veldig romantisk), og jogge løypen der, og kjøre Staten island ferry og se på utsikten til Manhattan (den er gratis). Og så vil jeg hamstre prodikter/medisiner på apoteket, gå på Victorias Secret!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der en gang før og skal tilbake i sommer og vil en gang til på Moma museet, hvis man liker sånt da ;) Og så skal vi ro i den lille dammen i Sentral Park (veldig romantisk), og jogge løypen der, og kjøre Staten island ferry og se på utsikten til Manhattan (den er gratis). Og så vil jeg hamstre prodikter/medisiner på apoteket, gå på Victorias Secret!

Takk for tips!

Jeg har også planer om joggetur i Central Park :)

Staten Island Ferry må vi få med oss

Hva slags medisiner hamstrer du - om jeg kan spørre? Hører flere som gjør det, men jeg vet ikke hva jeg skulle tatt med meg :P

Er det verdt å kjøpe VS undertøy? Jeg har slått det litt fra meg som et hypet merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker også på det med medisiner / ting fra apoteket. Vet det er mange som handler der og at det er smart, men kjempe fint å få en liten liste over hva slags produkter og hvorfor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Jeg har også planer om joggetur i Central Park :)

Staten Island Ferry må vi få med oss

Hva slags medisiner hamstrer du - om jeg kan spørre? Hører flere som gjør det, men jeg vet ikke hva jeg skulle tatt med meg :P

Er det verdt å kjøpe VS undertøy? Jeg har slått det litt fra meg som et hypet merke?

Skal kjøpe Night quil og day quil, sånn influensa/forkjølelses medisin, innsovningstabletter, tannblekings "stips,"

Jeg syntes ikke VC er spesielt dyrt, og det sitter bra, spesielt bikiniene, da jeg syntes jeg i Norge ofte må velge mellom god støtte eller fint design, men der syntes jeg jeg får begge deler. Men det er klart mye "sirkus undetøy" der også, så man må jo være selektiv :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstrer alltid gnagsårplaster i USA. Koster vel en tiende del av hva de koster i Norge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe Night quil og day quil, sånn influensa/forkjølelses medisin, innsovningstabletter, tannblekings "stips,"

Jeg syntes ikke VC er spesielt dyrt, og det sitter bra, spesielt bikiniene, da jeg syntes jeg i Norge ofte må velge mellom god støtte eller fint design, men der syntes jeg jeg får begge deler. Men det er klart mye "sirkus undetøy" der også, så man må jo være selektiv :laugh:

Har hørt mange nevne Night quil og Day quil, men hvordan funker det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...