99699 Skrevet 22. mars 2015 #481 Del Skrevet 22. mars 2015 Dette er jo en dagbok som jeg bør følge med på for å kanskje forstå dere kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. mars 2015 #482 Del Skrevet 22. mars 2015 Dette er jo en dagbok som jeg bør følge med på for å kanskje forstå dere kvinner! Velkommen skal du være Jeg sliter selv med å forstå meg på menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 22. mars 2015 #483 Del Skrevet 22. mars 2015 Velkommen skal du være Jeg sliter selv med å forstå meg på menn! Min date i dag endte med en hadeklem, hvor mye kroppskontakt er greit nestegang vi møtes? Ser for meg en hilseklem og en farvelklem der jeg tar insj til klemmingen x) Vi menn er simple individer som som tenker ofte med feil hode. For noen(dvs meg) så forsøker jeg å ikke virke desperat noe som igjen kan få kvinner til å tro at jeg ikke er interessert. Noen ting kommer kanskje feil ut men jeg mener ALDRI å såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. mars 2015 #484 Del Skrevet 23. mars 2015 Min date i dag endte med en hadeklem, hvor mye kroppskontakt er greit nestegang vi møtes? Ser for meg en hilseklem og en farvelklem der jeg tar insj til klemmingen x) Vi menn er simple individer som som tenker ofte med feil hode. For noen(dvs meg) så forsøker jeg å ikke virke desperat noe som igjen kan få kvinner til å tro at jeg ikke er interessert. Noen ting kommer kanskje feil ut men jeg mener ALDRI å såre. Du kommer deg hvertfall på date, det gjør ikke jeg Har du hørt noe mer fra henne da? Når det gjelder kroppskontakt så må du nesten se an stemningen. Ikke for mye med en gang! Jeg er såå sliten etter trening. Herregud ass. 2 dager til så har jeg noen dager med hvile.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mars 2015 #485 Del Skrevet 24. mars 2015 Godt å høre at du koste deg på fjellet! Snart påskeferie! Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. mars 2015 #486 Del Skrevet 24. mars 2015 Godt å høre at du koste deg på fjellet! Snart påskeferie! Planer? Gleder meg til påske. Jobber til og med neste onsdag, men har bare halv dag. Blir i Oslo. Hadde planer om London-tur for å besøke en venninne men dropper det. Blir så dyrt. Også skal jeg opereres snart så må spare penger til det, og ikke minst slappe av. Kommer hvertfall til å spare mye penger framover siden jeg kommer til å være ganske fjern etter operasjonen. Mulig det blir en harrytur til Sverige med en kamerat, også skal jeg se Cinderella med lillesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mars 2015 #487 Del Skrevet 27. mars 2015 Endelig fredag og helg!! Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. mars 2015 #488 Del Skrevet 28. mars 2015 Jobber til og med onsdag jeg også, blir nok bypåske her også. Vi får satse på knallvær i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 28. mars 2015 #489 Del Skrevet 28. mars 2015 Det er jo ikke så galt å tilbringe tiden her i Oslo i Påsken. Det er lett kaos på veiene og på Gardermoen. For min del blir det å se hva Oslo kan tilby. Helt sikkert en tur til i Vigelandsparken og kanskje teknisk museum. Har aldri vært på Nasjonalgalleriet så det er vel et sted jeg burde besøke før jeg dør, lså hvorfor ikke nå i Påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. mars 2015 #490 Del Skrevet 28. mars 2015 Jeg kommer til å få en fin påske i Oslo, garantert! Begynte allerede i går egentlig, var ute med jobben. Tok helt av og det angrer jeg på i dag. Hadde planer om å kjøpe meg joggesko og masse digg på Marks & Spencer, men jeg har ligget rett ut med katta på magen i hele dag. Jeg kom meg på kino med lillesøster da, A Cinderella Story var veldig søt. Nå ser jeg på britiske Prisoners Wives. Love it. Møtte forresten en kjekk kar i går, han jobber med en kollega. Men han liker garantert ikke meg. Også sa han at han nettopp var blitt singel, vet ikke hvorfor han sa det egentlig. Men han var så morsom... Jeg skremte han sikkert med all skitpratet mitt. Møtte flere hyggelige folk i går og. Det var gøy å komme seg ut litt. En venninne som bor utenlands er i Oslo i påsken og, i tillegg skal jeg ut med en annen kollega. Jeg som fryktet at jeg kom til å bli helt alene i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. mars 2015 #491 Del Skrevet 30. mars 2015 Æsj så på face at en tidligere venninne nå er gravid. Det irriterer meg skikkelig for denne dama er ikke god. Hun har det livet jeg vil ha og hun fortjener det ikke i det hele tatt. Møkkakjerring. Kjenner jeg ble skikkelig lei meg nå Må slutte å sjekke face kjenner jeg, blir bare deprimert av alle barnefamilier som skal gni lykken sin i trynet på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. mars 2015 #492 Del Skrevet 30. mars 2015 Ble shopping på meg i dag da, fant endelig de skoene jeg ville ha: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/hverdagssko/new-balance-741/wr996en-741378-54/ I tillegg ble det noen andre småting. På onsdag skal jeg til Sverige en tur. Har invitert en venninne på lammestek. Aldri lagd det før.. men kan ikke være SÅ vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 31. mars 2015 #493 Del Skrevet 31. mars 2015 Ble shopping på meg i dag da, fant endelig de skoene jeg ville ha: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/hverdagssko/new-balance-741/wr996en-741378-54/ I tillegg ble det noen andre småting. På onsdag skal jeg til Sverige en tur. Har invitert en venninne på lammestek. Aldri lagd det før.. men kan ikke være SÅ vanskelig. Jeg har faktisk en anbefalning hvis du skal lage lammestek. Stikk små hull i den og sett inn hvitløk. Brune den på alle sider i stekepanne før du setter den i ovenen i ca. 6-7 timer på ca 75 grader. Hvis du har steketermometer skal kjernetemperaturen IKKE over 70 grader!!! Jeg synes 65-68 er passelig. Blir ekstremt mørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. mars 2015 #494 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg har faktisk en anbefalning hvis du skal lage lammestek. Stikk små hull i den og sett inn hvitløk. Brune den på alle sider i stekepanne før du setter den i ovenen i ca. 6-7 timer på ca 75 grader. Hvis du har steketermometer skal kjernetemperaturen IKKE over 70 grader!!! Jeg synes 65-68 er passelig. Blir ekstremt mørt Takk for tips! Nå håper jeg bare at de har igjen lammestek når jeg drar til Sverige i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2015 #495 Del Skrevet 1. april 2015 Ble det harrytur til Sverige på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. april 2015 #496 Del Skrevet 1. april 2015 Kule sko! Lam er så sinnsykt godt. Jeg har ingen konkrete planer om middagsgjester i påsken, men frister å invitere noen så jeg kan prøve å lage lammestek Riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. april 2015 #497 Del Skrevet 1. april 2015 Ble det harrytur til Sverige på deg i dag? Jepp! Er solbrent og sliten. Kjøpte masse mat (inkl lammestek), ormekur til katten,alkohol og hårprodukter. Og godteri så klart. Er så deilig at jeg kan sove lenge i morgen Tok årets første utepils i dag. Helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2015 #498 Del Skrevet 2. april 2015 Hva står på planen idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. april 2015 #499 Del Skrevet 4. april 2015 Hva står på planen idag da? Ellers i påsken har jeg: - ryddet og vasket leiligheten - sittet ute i solen og lest krimbok - trent - hatt besøk av en venninne - vært på cafe med en fra jobben - sjekket og levert selvangivelsen - spist MASSE sjokolade (kvalm nå ) Varmer opp rester av lammesteken nå. Skal se på film og slappe av. I morgen skal jeg gå tur med søsteren min + vofs og mandag møte en kamerat. Elsker påske altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. april 2015 #500 Del Skrevet 5. april 2015 Høres ut som om du har det veldig bra om dagen!! Fortsett å kose deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå