Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Dette er jo en dagbok som jeg bør følge med på for å kanskje forstå dere kvinner!

Velkommen skal du være :) Jeg sliter selv med å forstå meg på menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :) Jeg sliter selv med å forstå meg på menn!

Min date i dag endte med en hadeklem, hvor mye kroppskontakt er greit nestegang vi møtes? Ser for meg en hilseklem og en farvelklem der jeg tar insj til klemmingen x)

Vi menn er simple individer som som tenker ofte med feil hode. For noen(dvs meg) så forsøker jeg å ikke virke desperat noe som igjen kan få kvinner til å tro at jeg ikke er interessert. Noen ting kommer kanskje feil ut men jeg mener ALDRI å såre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Min date i dag endte med en hadeklem, hvor mye kroppskontakt er greit nestegang vi møtes? Ser for meg en hilseklem og en farvelklem der jeg tar insj til klemmingen x)

Vi menn er simple individer som som tenker ofte med feil hode. For noen(dvs meg) så forsøker jeg å ikke virke desperat noe som igjen kan få kvinner til å tro at jeg ikke er interessert. Noen ting kommer kanskje feil ut men jeg mener ALDRI å såre.

Du kommer deg hvertfall på date, det gjør ikke jeg :lur: Har du hørt noe mer fra henne da?

Når det gjelder kroppskontakt så må du nesten se an stemningen. Ikke for mye med en gang!

Jeg er såå sliten etter trening. Herregud ass. 2 dager til så har jeg noen dager med hvile..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Godt å høre at du koste deg på fjellet! Snart påskeferie! Planer?

Gleder meg til påske. Jobber til og med neste onsdag, men har bare halv dag. Blir i Oslo. Hadde planer om London-tur for å besøke en venninne men dropper det. Blir så dyrt. Også skal jeg opereres snart så må spare penger til det, og ikke minst slappe av. Kommer hvertfall til å spare mye penger framover siden jeg kommer til å være ganske fjern etter operasjonen.

Mulig det blir en harrytur til Sverige med en kamerat, også skal jeg se Cinderella med lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber til og med onsdag jeg også, blir nok bypåske her også. Vi får satse på knallvær i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så galt å tilbringe tiden her i Oslo i Påsken. Det er lett kaos på veiene og på Gardermoen. For min del blir det å se hva Oslo kan tilby. Helt sikkert en tur til i Vigelandsparken og kanskje teknisk museum. Har aldri vært på Nasjonalgalleriet så det er vel et sted jeg burde besøke før jeg dør, lså hvorfor ikke nå i Påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg kommer til å få en fin påske i Oslo, garantert! Begynte allerede i går egentlig, var ute med jobben. Tok helt av og det angrer jeg på i dag. Hadde planer om å kjøpe meg joggesko og masse digg på Marks & Spencer, men jeg har ligget rett ut med katta på magen i hele dag. Jeg kom meg på kino med lillesøster da, A Cinderella Story var veldig søt.

Nå ser jeg på britiske Prisoners Wives. Love it. Møtte forresten en kjekk kar i går, han jobber med en kollega. Men han liker garantert ikke meg. Også sa han at han nettopp var blitt singel, vet ikke hvorfor han sa det egentlig. Men han var så morsom... Jeg skremte han sikkert med all skitpratet mitt. Møtte flere hyggelige folk i går og. Det var gøy å komme seg ut litt.

En venninne som bor utenlands er i Oslo i påsken og, i tillegg skal jeg ut med en annen kollega. Jeg som fryktet at jeg kom til å bli helt alene i byen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Æsj så på face at en tidligere venninne nå er gravid. Det irriterer meg skikkelig for denne dama er ikke god. Hun har det livet jeg vil ha og hun fortjener det ikke i det hele tatt. Møkkakjerring. Kjenner jeg ble skikkelig lei meg nå :grine:

Må slutte å sjekke face kjenner jeg, blir bare deprimert av alle barnefamilier som skal gni lykken sin i trynet på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble shopping på meg i dag da, fant endelig de skoene jeg ville ha:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/hverdagssko/new-balance-741/wr996en-741378-54/

I tillegg ble det noen andre småting. På onsdag skal jeg til Sverige en tur. Har invitert en venninne på lammestek. Aldri lagd det før.. men kan ikke være SÅ vanskelig.

Jeg har faktisk en anbefalning hvis du skal lage lammestek. Stikk små hull i den og sett inn hvitløk. Brune den på alle sider i stekepanne før du setter den i ovenen i ca. 6-7 timer på ca 75 grader. Hvis du har steketermometer skal kjernetemperaturen IKKE over 70 grader!!! Jeg synes 65-68 er passelig. Blir ekstremt mørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Jeg har faktisk en anbefalning hvis du skal lage lammestek. Stikk små hull i den og sett inn hvitløk. Brune den på alle sider i stekepanne før du setter den i ovenen i ca. 6-7 timer på ca 75 grader. Hvis du har steketermometer skal kjernetemperaturen IKKE over 70 grader!!! Jeg synes 65-68 er passelig. Blir ekstremt mørt ;)

Takk for tips! Nå håper jeg bare at de har igjen lammestek når jeg drar til Sverige i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule sko!

Lam er så sinnsykt godt. Jeg har ingen konkrete planer om middagsgjester i påsken, men frister å invitere noen så jeg kan prøve å lage lammestek :)

Riktig god påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Ble det harrytur til Sverige på deg i dag?

Jepp! Er solbrent og sliten. Kjøpte masse mat (inkl lammestek), ormekur til katten,alkohol og hårprodukter. Og godteri så klart. Er så deilig at jeg kan sove lenge i morgen :hoppendeglad:

Tok årets første utepils i dag. Helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hva står på planen idag da?

Ellers i påsken har jeg:

- ryddet og vasket leiligheten

- sittet ute i solen og lest krimbok

- trent

- hatt besøk av en venninne

- vært på cafe med en fra jobben

- sjekket og levert selvangivelsen

- spist MASSE sjokolade (kvalm nå :kvalm: )

Varmer opp rester av lammesteken nå. Skal se på film og slappe av. I morgen skal jeg gå tur med søsteren min + vofs og mandag møte en kamerat. Elsker påske altså! :briller2::sjokolade::vin::ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...