Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia

*klem*

Hva er det som skjer da? Sa han noe til deg?

Uff ser ut til at jeg KANSKJE overreagerte litt. Siden jeg ikke hørte noe fra han i går tenkte jeg automatisk at han syns jeg er stygg, fæl og dårlig i senga og ikke vil ha noe med meg å gjøre.

Men fikk melding av han nå og føler meg ganske teit! Det som har skjedd er at min venninne som er sammen med kompisen til min date har laget litt drama og involvert meg, også ble han irritert..

Hvis han blir såå hissig for noe så lite så vet jeg ikke helt hva jeg vil altså. Nå har jeg hvertfall spurt han om han vil møtes så får vi se.

Den her datinga sliter skikkelig på psyken :( Tenker at han sikkert hater meg og ligger med andre damer, for det er jo det jeg er vant til at mine exer gjorde! Selv om venninna mi sier at han er 100% seriøs med meg. Jeg burde egentlig ikke date noen som helst, det kan umulig være bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Måtte legge meg nedpå en times tid,for jeg blir bare SÅ sliten av meg selv og min egen usikkerhet! Skal hjem til daten i morgen da. Har fri i morgen, fredag og mandag. DIGG. Koser meg med en øl og den tror jeg jamen meg at jeg trengte :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er usikker men han virker jo veldig interessert!

Kos deg på date ikveld! Og nyt fridagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Veldig hyggelig middag med daten i går. Jeg fortalte om vår felles venninne som hadde sagt han ble sur på meg.. men dette visste ikke han noe om, er tydelig at venninna mi og typen hennes har store kommunikasjonsproblemer! Så alt er bra :nigo:

Det er så deilig å ha fri assa, helt amazing! At jeg aldri har gjort dette før. Er jo bare såå avslappende å kunne gjøre helt som man vil,sove etc. Vanligvis reiser jeg jo bort og det er jo hyggelig, men ikke veldig avslappende. I dag har jeg vært på zumba,også var jeg innom gamlejobben en tur. Koselig å møte mine gamle kolleger igjen.

Har også booket time for å ta restylane! Dette året er som sagt mitt år, og jeg skal gjøre ting som gjør meg glad. Skal ikke ta mye,men sliter med at jeg har så tørre lepper. Så i april skal det skje, rett etter neseoperasjonen min.

Ellers skjer det ikke så mye, skal passe hund i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hatt en fin lørdag?

Jada. Har hunden på besøk, vi gikk lang tur i dag. Er så mange hyggelige folk som kommer bort og prater når man har hund :) Daten inviterte meg på fest men jeg turte ikke.. skummelt å møte vennene hans edru. Ikke har jeg noe å drikke på heller. Også er de sikkert veeeldig nysgjerrige og skal spørre meg 100 spørsmål, sånn er latinokulturen :fnise:

Så ble Pretty Woman og masse godteri på meg i kveld, med hunden snorkende i sofaen :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Hatt en fin søndag?

Jepp :) Har gått tur med hunden. Vi var også innom daten en tur. Hyggelig det. Nå er det film før jeg skal legge meg. Fikk ikke sovet stort i natt fordi hunden gikk og tasset rundt i leiligheten. OG han vekte meg kl 9 fordi han måtte tisse.. bra pappa har henta han nå! Har fri i morgen og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Da er jeg dumpa. Jeg visste det, hva var det jeg sa? Menn hater meg og ingen vil ha meg :trist: Er jo ikke sur fordi han var ærlig, men gjør SYKT vondt. Skal gjemme meg under dyna og bli der. Jævla DRITTMENN :jolie::grine::krangle:

Ligger bare og gråter her.. så patetisk er jeg. Har lyst å bare ta masse piller og aldri våkne.. men tør jo ikke det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, mannfolk altså!

Han er ikke verdt deg, du fortjener sååå mye bedre!

Håper det går bra med deg, spis/drikk det du har lyst på og snakk med venninner, så blir det gradvis bedre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anastasia

Hvordan går det med deg, frøken? Håper alt er bra med deg!

Går ikke så bra altså. Er veldig deppa.. ikke bare ble jeg dumpa av en jeg virkelig likte, men jeg tenker fortsatt på exen og hans perfekte liv. Ikkje bra.

Skjer derfor ikke så mye for tiden, jeg jobber og trener som en gal. Har sluttet på antidepressivaen og blir kanskje litt ekstra deppa av det muligens?

Skal til Beitostølen med pappa neste helg da, har ikke lyst å røre meg men jeg har kanskje godt av å komme meg ut av leiligheten og. Pleier jo være veldig koselig når jeg og pappa er på fjellet, også skal min bror og søster bli med og :)

Føler folk ser ned på meg fordi jeg er singel. Føler meg bare så verdiløs siden ingen vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Sånn som det er nå så har jeg IKKE lyst å dra på fjellet på torsdag. Har lyst å grave meg ned under dyna, ta masse sovetabletter og sove. Er i skikkelig dårlig humør. Sur :rasende:

Men jeg og pappa har jo tradisjon med fjelltur og slalåm da.. og jeg har sikkert godt av å komme meg vekk men jeg er bare så deprimert. Griner og har det helt JÆVLIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg - du må jo begynne å ha litt mer tro på deg selv og dine egenskaper/kvaliteter og ikke måle lykken etter hvilke menn som vil ha deg.

Lutt synsing fra meg.

Så må du jo seriøst begynne å vurdere om du leter etter riktig type mann. Mulig jeg ikke har oppfattet dette riktig - men virker som du går etter latinske menn. Det kan jo virke som om disse ikke har samme formål som deg da disse forholdene ikke varer lenge. Sanns. har de et litt annet kvinnesyn enn norske menn (vil jeg anta).

Du må jo tenke over hvilken type mann du vil ha - hvordan du vil at han skal være. Er det for et fohold som skal vare så må man tenke litt realistisk på hvilke egenskaper man ønsker i en partner - da skal det kanskje ikke være den kjekkeste og mest spennende man går etter.

Dra nå på fjellet med faren din og kos deg ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kjære deg - du må jo begynne å ha litt mer tro på deg selv og dine egenskaper/kvaliteter og ikke måle lykken etter hvilke menn som vil ha deg.

Lutt synsing fra meg.

Så må du jo seriøst begynne å vurdere om du leter etter riktig type mann. Mulig jeg ikke har oppfattet dette riktig - men virker som du går etter latinske menn. Det kan jo virke som om disse ikke har samme formål som deg da disse forholdene ikke varer lenge. Sanns. har de et litt annet kvinnesyn enn norske menn (vil jeg anta).

Du må jo tenke over hvilken type mann du vil ha - hvordan du vil at han skal være. Er det for et fohold som skal vare så må man tenke litt realistisk på hvilke egenskaper man ønsker i en partner - da skal det kanskje ikke være den kjekkeste og mest spennende man går etter.

Dra nå på fjellet med faren din og kos deg ! :-)

Hei, takk for tilbakemelding :)

Det er ikke bare latinomenn som har vært kjipe mot meg, det gjelder nordmenn også. Men har funnet ut at jeg burde nok ta meg en laaang pause fra dating og slikt og prioritere meg selv en stund. Er bare så utrolig vondt å se alle som får til forhold når ikke jeg gjør det.

I morgen skal jeg gjøre noe jeg er utrolig redd for, men som jeg har godt av. Jeg skal kjøre bil. Tok lappen i høst men pga angst har jeg brukt lang tid på å ta lappen. Har kjørt litt etter oppkjøringen men ikke mye. Men jeg skal gjøre det. Reiser på fjellet ja, har nok godt av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det kan være lurt å ta en liten pause fra dating.

Flott det hvis du får kjørt - du må jo utfordre deg selv litt bare du ikke gaper over for mye i slengen. Kanskje bedre hvis du får med de noen - hvis ikke de bare vil stresse deg da.

Tenk på positive ting om deg selv - jeg tenker det er ganske mange . Kan ikke si hvor viktig det er at du ikke måler din egen lykke i form av at du finner deg mann , får barn osv. Det er klart det vil bli en berikelse av livet NÅR det skjer - for det tror jeg ganske sikkert at det vil - men samtidig vil du ha et flott liv uten det også. Du må bygge opp selvtilliten din.

Så er det lov til å deppe litt - men prøv å kom i normalt gjenge så raskt som mulig. Tilbring tid sammen med faren din , annne familie og venner. ER el viktig ta du fokuserer på jobb også og prøv å unngå at dette går utover jobben.

Og merker du at det ikke går bra er det jo viktig at du snakker med venner ,familie og ikke minst får kyndig hjelp .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Håper du har bestemt deg for å dra på fjellet med faren din. Du trenger å komme deg ut av byen og gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som sliter med mannfolka altså! *peke på meg selv* :)

Det er flere av oss! Jeg prøver i alle fall å fokusere på hvor heldig jeg er som har så fine venner og familie, han derre gubben får komme når/om han gidder :P

Høres ut som du kunne hatt godt av å stikke på fjellet med faren din, ja, for å komme litt vekk fra byen og tenke på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Du er ikke den eneste som sliter med mannfolka altså! *peke på meg selv* :)

Det er flere av oss! Jeg prøver i alle fall å fokusere på hvor heldig jeg er som har så fine venner og familie, han derre gubben får komme når/om han gidder :P

Høres ut som du kunne hatt godt av å stikke på fjellet med faren din, ja, for å komme litt vekk fra byen og tenke på noe annet.

I know, men føles som bare alt er dritt for tiden. Også ser jeg den ene etter den andre får seg kjæreste eller gifter seg/får barn. Det svir.

Var koselig på fjellet da :) Stod på slalåm 2 dager, o g i går var det kjempefint vær så satt ute og drakk noen øl. Herlig. Ble after ski med pappa og, men var ganske rolig. Min ex bor litt over 1 times kjøring fra der vi var, jeg ble litt lei meg av å tenke på det og i tillegg spilte de Hellbillies på after skien. Great. Men gråt ikke hvertfall.

Se så fint:

post-69807-0-05000500-1427043940_thumb.j

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...