MissStiles Skrevet 26. april 2015 #521 Del Skrevet 26. april 2015 Ser ut som det blir 2 turer til USA/Karibien neste år Blir Miami/Mexico i mai neste år, og Fort Lauderdale/Puerto Rico til høsten. I'm a lucky bitch! Bra jeg har venninner som i det hele tatt gidder å reise. folk på min alder er jo stort sett dritkjipe og sitter hjemme og strikker virker det som. ååååå, nå ble jeg misunnelig!! Jeg vil også til USA igjen! Drømmer om å reise tilbake til Florida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 26. april 2015 #522 Del Skrevet 26. april 2015 ååååå, nå ble jeg misunnelig!! Jeg vil også til USA igjen! Drømmer om å reise tilbake til Florida! Har du vært i Fort Lauderdale? Jeg tenker bare hvorfor ikke. Det er billige billetter med Norwegian. Også er det digg med litt varme på høsten! Jeg ELSKER Florida og Karibien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. april 2015 #523 Del Skrevet 26. april 2015 Har du vært i Fort Lauderdale? Jeg tenker bare hvorfor ikke. Det er billige billetter med Norwegian. Også er det digg med litt varme på høsten! Jeg ELSKER Florida og Karibien Nei, vi var kun i Orlando i fjor. Rakk ikke så mye annet på en uke. Neste gang blir det minst 14 dager. Fordi da kan man reise rundt litt mer med bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå