Gå til innhold

They call me Stacey!

Gjest Anastasia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Idag?

Ja! Jeg var og gikk tur med han i stad :) For en utrolig hyggelig og ikke minst kjekk mann! Og fra Mexico i tillegg :rodmer: Gjett om vi hadde mye til felles. Men jeg vet jo ikke hva han syns om meg da. Skal mest sannsynlig på kino med han til uka.

Er litt betatt kjenner jeg. Vi har jo sendt meldinger flere ganger om dagen i en uke! Er venninna mi som kjenner han, frøken matchmaker hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Får masse meldinger av han og det ser ut til at vi skal lage mexicansk mat sammen og se på film :rodmer::dagens-rose::lur:

Har nesten ikke klart å konsentrere meg på jobb i dag.. Wææh skummelt! Er så redd for å bli såret igjen men jeg har nå for første gang på 2 år (!) falt for noen igjen! Er hvertfall veldig betatt kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Må få ut litt frustrasjon her. Jeg har en utenlandsk venninne jeg har kjent noen år. Hun sliter med ganske mye, både alkohol, dop, dårlige familieforhold, og mye drama med exer. Jeg har stilt opp for henne igjen og igjen, men i kveld fikk jeg nok. Hun ringte meg rusa som et fly, og som vanlig sa hun at alt er dritt. Nå blir hun kasta ut av leiligheten sin pga hun ikke har betalt husleie, men har festa bort pengene.

Jeg har slitt selv med mye rart, de 2 siste årene har vært et helvete, men det er jo likevel opp til meg å få et bedre liv. Kanskje ikke jeg er det beste eksemplet, men har hvertfall gjort mye mer for meg selv enn det hun har med sitt liv! Er flere som kjenner denne dama som føler på samme måte. Vi stiller opp igjen og igjen, men hun fortsetter å fucke opp livet sitt med dop, dritt og ustabile mennesker.

Sånn, der fikk jeg tømt meg :jolie:

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg hadde vært innom her nå! Hyggelig å høre om meksikaneren :)

Krysser fingra for at det blir dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hadde en helt magisk date i går. Var og så American Sniper også tok vi noen drinks etterpå. Han ble med meg hjem og det var utrolig bra :danse:

Nå skal jeg bare slappe av på sofaen også skal jeg på middag hos en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Er så redd for å bli dumpa igjen og få kjærlighetssorg på ny.. er derfor usikker på om jeg tør fortsette datingen :( Jeg orker ikke 2-3 nye år med kjærlighetssorg, selvmordstanker, antidepressiva og psykologbehandling. Tenker veldig over hva jeg skal gjøre nå.

Edit: ble litt stressa for jeg hørte ikke noe fra daten. Tenkte automatisk at han syns jeg er stygg, jævlig og ville dumpe meg. Men fikk melding om at han er på vei hit nå. Jeg er så skada pga menn jeg! Men jeg kan jo ikke si det til han!

Endret av Anastasia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Vært på noen flere dater?

Du må nesten bare ta sjansen!

Vi har vært sammen nesten hver dag i 1 uke nå.. i dag har jeg litt alenetid :) Altså, det føles veldig bra, og han er en veldig bra person, men jeg er så redd for å bli avvist igjen.

Har bestemt meg for å prøve og se hva som skjer, er bare redd for at han ikke vil ha meg.

Sliter med at jeg er så trøtt for tiden, så i kveld skal jeg bare sove og slappe av. Siste dag på antidepressiva i dag! Kanskje formen min blir bedre nå, føler meg som en 80-åring siden jeg er så trøtt hele tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Skal du møte han i helga?

Kom hjem fra han i stad faktisk :) Ble hektisk i går, først middag med mamma også dro jeg til daten etterpå. Drakk øl og prata skit. I dag har vi vært på Storo-senteret og sett på film. Har hatt en veldig koselig helg so far :rodmer:

Nå ser jeg på Melodifestivalen her.. daten skulle i bursdag men det gjør ikke meg noenting. Har handlet inn duftlys, bok og godteri så nå skal jeg virkelig kose meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jaja, da ser det ut til at jeg har blitt dumpa igjen :(

Alle menn hater meg så det var jo forventet. Hva skulle han se i meg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da ser det ut til at jeg har blitt dumpa igjen :(

Alle menn hater meg så det var jo forventet. Hva skulle han se i meg liksom.

*klem*

Hva er det som skjer da? Sa han noe til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...