Gå til innhold

Veeeeeldig svak test.


Fruen92

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med svake tester? Den første jeg tok var denne, en RFSU (mye tydeligere i virkeligheten, iphonen ville ikke ta ordentlig bilde) dagen før IKM, senere samme dag tok jeg en A1, den var også svaaaak, men det var en lys rosa tykk strek der. Tok en formiddagen etterpå, A1, som var enda svakere, kunne se ut som en lys rosa skyggestrek. GU sa at jeg kunne få falske svake positive tester siden jeg hadde PCO, men jeg har aldri fått det før? De har alltid vært blendahvite... Noen som har vært borti dette før? :/

Noen som har noen erfaringer med svake tester? Den første jeg tok var denne, en RFSU (mye tydeligere i virkeligheten, iphonen ville ikke ta ordentlig bilde) dagen før IKM, senere samme dag tok jeg en A1, den var også svaaaak, men det var en lys rosa tykk strek der. Tok en formiddagen etterpå, A1, som var enda svakere, kunne se ut som en lys rosa skyggestrek. GU sa at jeg kunne få falske svake positive tester siden jeg hadde PCO, men jeg har aldri fått det før? De har alltid vært blendahvite... Noen som har vært borti dette før? :/

Tok en test lørdag ettermiddag - og dette ble den. Det siste bildet..

post-77195-0-53852000-1393026094_thumb.j

post-77195-0-43128500-1393076942_thumb.j

Endret av Fruen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte en 10 pk fra billigtester nå, så da får jeg sjekket til mandag/tirsdag. Holder meg unna fy-ting i mellomtidig. Blir bare irritert hvis det er PCO som gjør dette... Men hadde ELslim 5. Februar, så ville jo trodd mensen skulle ha kommet nå. Finnes det annen grunn? Er uvel, slapp, og litt forhøyet kroppstempratur - kan man få det av en infeksjon? At mens blir påvirket? Blir veldig usikker her, så beklager mange spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en 10 pk fra billigtester nå, så da får jeg sjekket til mandag/tirsdag. Holder meg unna fy-ting i mellomtidig. Blir bare irritert hvis det er PCO som gjør dette... Men hadde ELslim 5. Februar, så ville jo trodd mensen skulle ha kommet nå. Finnes det annen grunn? Er uvel, slapp, og litt forhøyet kroppstempratur - kan man få det av en infeksjon? At mens blir påvirket? Blir veldig usikker her, så beklager mange spørsmål

Forhøyet kroppstempratur + slapp og uvel er vanlige tegn på graviditet :) Bare prøv å ikke bekymre deg for mye og heller glede deg til over helgen når testene kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en ny test nå, på ettermiddagsurin - ikke kjempe sterk, men mye sterkere enn de sist. Noen som vet hvordan jeg kan få bilde fra iPad?

post-77195-0-81250900-1393077009_thumb.j

Endret av Fruen92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:-) den siste er absolutt positiv.

Hvis du prøver deg på en CBD, vil det nok stå "gravid" :-)

Anonymous poster hash: 55e9d...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! Tok en CB nå, og der sto det gravid 1-2, så finnes ingen tvil lenger, da er det bare å håpe på at det holder seg :)

post-77195-0-78044700-1393084104_thumb.j

Endret av Fruen92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :) Men du, hvorfor skulle det hende at den kunne være "falsk positiv" pga PCO? Er det EL-tester du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Men du, hvorfor skulle det hende at den kunne være "falsk positiv" pga PCO? Er det EL-tester du tenker på?

Gynekologen sa at PCO kunne slå ut svak positiv. Legen sa at det ikke gikk an, så ble litt forvirret, men velger å stole på 5(!) positive tester og alle symptomene :) og tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også PCO, og fikk en uventet positiv test i desember. Etter å ha vært på ultralyd kan jeg bekrefte at den aldeles ikke var falsk positiv, og jeg gleder meg over den voksende magen. Du har masse å se frem til, skal krysse fingrene for at frøet holder seg på plass :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...