Ellevill Skrevet 22. februar 2014 #41 Skrevet 22. februar 2014 Godt ikke alle tenker som deg, da ville diskusjonsforum på nett vært en saga blott over natta!Anonymous poster hash: 5c9da...21c Det er mye som kan diskuteres, det er ikke det jeg sier. Men jeg tror hverken du eller andre kan anslå størrelsen på en manns penis - eller prins - ut fra humoren hans.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #42 Skrevet 22. februar 2014 Det er mye som kan diskuteres, det er ikke det jeg sier. Men jeg tror hverken du eller andre kan anslå størrelsen på en manns penis - eller prins - ut fra humoren hans. Det er sikkert mange som har dradd den spøken der når temaet er hva man har innenfor buksesmekken, og om man hadde hatt all data tilgjengelig og foretatt en analyse, så tror jeg nok man ville kunne sett en tendens sammenlignet med snittet ellers. Men uansett, nå sitter jeg med fasiten, og la oss si det slik at første halvdel av vitsen for så vidt stemte greit, her var vi på snittet, men hva resten av vitsen angår var det det motsatte som var tilfellet, en nokså tykk sak, og når han også scoret godt på skalaen for cm3/s (kubikkcentimeter i sekundet), så var det knall suksess Tipper for øvrig den vitsen passer bra å bruke for nettopp de som har en som kanskje ikke er så veldig lang, men godt over snittet tykk. Anonymous poster hash: 5c9da...21c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #43 Skrevet 22. februar 2014 Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Gjest Whitestripes Skrevet 23. februar 2014 #44 Skrevet 23. februar 2014 Det er neimen ikke ofte jeg er enig med Lincoln, men i dette tilfellet må jeg bare stemme i: Herregud, for en idiotisk tråd. For ikke å snakke om dumskapen i å forsvare seg med laaaaange innlegg om hvorfor man analyserer denne vitsen sønder og sammen, og i tillegg ikke har skjønt vitsen en gang.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #45 Skrevet 23. februar 2014 Spekulere er jo bare gøy. Når TS faktisk spør oss om å gjøre det så kan vel ingen klage? For meg virker det mere spesielt når dere kommer inn her og kritiserer noe som er helt harmløst. Anonymous poster hash: e8b3c...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #46 Skrevet 23. februar 2014 Det er slikt jeg også lirer av meg når ei dame spør slik. Hovedgrunnen er at det er ufattelig turn-off med kvinnfolk som maser om størrelse. Jeg har meldt meg helt ut av dette størrelsejaget. Ja, vi har skjønt det. Stort=bra, lite=dårlig. Det å gjøre en innsats i senga sjøl, er jo komplett umulig. Så etter å ha dratt den vitsen som får dama til å bli usikker, forsvinner interessen min for henne fullstendig. Anonymous poster hash: 03e7e...6cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå