Gå til innhold

Date'n kommenterte prinsen sin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ikke hatt sex ennå, men kom liksom inn på temaet i noen meldinger, og så skrev han, at den er ikke så lang, men den er ganske tynn.. Med smilefjes bak, men hva tror dere han mente? Bare tullet, at den er stor, eller kort men tykk eller rett og slett bare liten?

Anonymous poster hash: 3ed32...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo i grunn en velkjent spøk.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Prins...? Seriøst?

Men ja, det der er en vanlig spøk der jeg kommer fra. "Dein ekke så lang, men dein e jævli tynn!"

Kanskje det der var autocorrect. Håper ingen kaller tissen sin for prins.

Endret av Citha
  • Liker 9
Skrevet

Ja, som de andre sier, vanlig spøk. Han prøvde nok bare å være morsom

Anonymous poster hash: 9d3ba...657
Skrevet

Prinsen?! Really?... :laugh:

Anonymous poster hash: 02062...cc1
  • Liker 1
Skrevet

Prinsen?! Really?... :laugh:

Anonymous poster hash: 02062...cc1

Haha, var nok en autokorrekturtabbe siden jeg skriver på mobilen..

Det var penisen jeg mente å skrive, ja

Anonymous poster hash: 5c9da...21c

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Haha, var nok en autokorrekturtabbe siden jeg skriver på mobilen..

Det var penisen jeg mente å skrive, ja

puh!

Skrevet

Ja, som de andre sier, vanlig spøk. Han prøvde nok bare å være morsom

Anonymous poster hash: 9d3ba...657

Ja men hva slags typer er det som drar sånne spøker? Hva tror dere det sier om utstyret hans, er det et godt tegn?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja men hva slags typer er det som drar sånne spøker? Hva tror dere det sier om utstyret hans, er det et godt tegn?

Det er det vel bare du og ex'ene hans som kan svare på tenker jeg... og svarene blir sannsynligvis avhengig av hva hver og en av dere ønsker dere.

Alle kan dra slike spøker. Noen fordi de har selvironi... andre fordi de er komplett normalt utstyrt og synes spøken er morsom.

- det er faktisk ikke godt for noen av oss å vite... du må sjekke eller spørre ham konkret dersom størrelsen er en av dine grunner til å 'gi ham på båten'.

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke er det dårlig humor. Du vil jo finne ut av det før eller siden .d heh

Anonymous poster hash: b74ac...e2f

Skrevet

Det er et tegn på at han er helt normalt utstyrt, men har jævlig dårlig sans for humor.

Anonymous poster hash: 5d1fd...2dd

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Dette er i samme gate som "bedre med en liten og kjapp enn en stor og slapp" :ler:

• Liker 2
Skrevet

Kjempegodt tegn, det. Han sa ikke det bare for å si no. Det ligger tonnevis med budskap under. *Kvinneguidenorakelet*

Anonymous poster hash: 18c18...7fe

Skrevet

Det er en velkjent spøk, men for meg virker det jævlig rart å komme med den i den settingen her.

Mistenker at det faktisk er tilfelle at han har liten og tynn og er usikker pga. det, men prøver å være selvironisk.

Anonymous poster hash: e8b3c...a4e
  • Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at menn som drar slike sleivkommentarer om utstyret sitt ligger over snittet. De føler seg vel trygge nok til å tulle med det, fordi de vet de har litt å rutte med.

Anonymous poster hash: 907d3...17b
Skrevet

Å herregud.

Fikk du noe svar på bønnen din?

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at menn som drar slike sleivkommentarer om utstyret sitt ligger over snittet. De føler seg vel trygge nok til å tulle med det, fordi de vet de har litt å rutte med.

Anonymous poster hash: 907d3...17b

Dette er nok sant. Det morsomme er at dumme og overfladiske jenter ikke skjønner spøken, og blir mindre interessert som følge.

Skrevet

Skøjnte ikke denne spøken en gang jeg.... Har aldri hørt den heller.

Anonymous poster hash: 3027a...22c
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...