AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #21 Skrevet 22. februar 2014 Fikk du noe svar på bønnen din?Anonymous poster hash: 5c9da...21c Det var vel ikke bare det at han slapp en bønne? Anonymous poster hash: 68e52...1fe
Gjest Lincoln Skrevet 22. februar 2014 #22 Skrevet 22. februar 2014 Fikk du noe svar på bønnen din?Anonymous poster hash: 5c9da...21c Nei, det virker som om det ikke var en drøm at denne tråden eksisterte. Hvor dumme er det mulig å bli, når man begynner å spekulere i penislengde på bakgrunn av en spøk. Gi meg styrke. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #23 Skrevet 22. februar 2014 Nei, det virker som om det ikke var en drøm at denne tråden eksisterte. Hvor dumme er det mulig å bli, når man begynner å spekulere i penislengde på bakgrunn av en spøk. Gi meg styrke. Selvsagt er det helt naturlig å spekulere i penisstørrelse når den spøken der dras, men så er vel du av den oppfatning av at alle kvinner er dumme. Styrke er helt sikkert noe du kunne hatt bruk for, du får begynne å trene, da Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. februar 2014 #24 Skrevet 22. februar 2014 Selvsagt er det helt naturlig å spekulere i penisstørrelse når den spøken der dras, men så er vel du av den oppfatning av at alle kvinner er dumme. Styrke er helt sikkert noe du kunne hatt bruk for, du får begynne å trene, da Anonymous poster hash: 5c9da...21c Nei, det er ikke det. Men for jenter er det kanskje slik, dere som klarer å lage en fem-binds analyse av en kort tekstmelding. Det er helt utrolig hva dere klarer å koke i hop opp i hodene deres 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #25 Skrevet 22. februar 2014 Nei, det er ikke det. Men for jenter er det kanskje slik, dere som klarer å lage en fem-binds analyse av en kort tekstmelding. Det er helt utrolig hva dere klarer å koke i hop opp i hodene deres Du er kanskje jente selv innerst inne siden du tror du vet så godt hva som er normalt for jenter? Ja, det var en lang analyse i åpningsinnleggget, du! Knausgård-standard over den, ja, skjønner at du ble frustrert. Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. februar 2014 #26 Skrevet 22. februar 2014 (endret) Du er kanskje jente selv innerst inne siden du tror du vet så godt hva som er normalt for jenter? Ja, det var en lang analyse i åpningsinnleggget, du! Knausgård-standard over den, ja, skjønner at du ble frustrert. Anonymous poster hash: 5c9da...21c Det var du som skrev det var normalt, ikke jeg Så du er likevel enig med meg at det ikke er normalt altså? Bra! Endret 22. februar 2014 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #27 Skrevet 22. februar 2014 Det var du som skrev det var normalt, ikke jeg Så du er likevel enig med meg at det ikke er normalt altså? Bra! Skjønner at du slår deg i hodet over din egen dumskap. Resten av innlegget ditt gav ikke mye mening. Men du er nok typen som må ha det med teskjeer, så ja, det er normalt å fundere på størrelsen til en som drar en slik vits. Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. februar 2014 #28 Skrevet 22. februar 2014 Skjønner at du slår deg i hodet over din egen dumskap. Resten av innlegget ditt gav ikke mye mening. Men du er nok typen som må ha det med teskjeer, så ja, det er normalt å fundere på størrelsen til en som drar en slik vits. Anonymous poster hash: 5c9da...21c OK, så det er altså normalt for jenter å begynne å analysere størrelsen til typen på bakgrunn av en vits i følge deg. Jeg hadde faktisk høyere tanker om damer enn som så. Har dere delt inn i forskjellige kategorier også? Hvordan er størrelsen på en som drar en svenskevits?
Gjest New_Girl Skrevet 22. februar 2014 #29 Skrevet 22. februar 2014 Skjønner at du slår deg i hodet over din egen dumskap. Resten av innlegget ditt gav ikke mye mening. Men du er nok typen som må ha det med teskjeer, så ja, det er normalt å fundere på størrelsen til en som drar en slik vits.Anonymous poster hash: 5c9da...21c Er det virkelig? Har hørt den vitsen mange ganger av forskjellige mannfolk, og aldri tatt det som noe annet enn en (dårlig) vits.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #30 Skrevet 22. februar 2014 OK, så det er altså normalt for jenter å begynne å analysere størrelsen til typen på bakgrunn av en vits i følge deg. Jeg hadde faktisk høyere tanker om damer enn som så. Har dere delt inn i forskjellige kategorier også? Hvordan er størrelsen på en som drar en svenskevits? Du virker ikke så veldig skarp, for la oss nå se. 1) En mann drar en vits om penisen sin, man funderer over hvordan penisen hans er. 2) En mann drar en svenskevits, man funderer over hvordan hans penisen er. I følge deg kan altså disse to situasjonene sammenlignes, og de er like (lite) naturlige. Men i motsetning til hva du gjør skal ikke jeg komme med en tilsvarende generalisering og si at alle menn er idioter på bakgrunn av dette Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #31 Skrevet 22. februar 2014 Er det virkelig? Har hørt den vitsen mange ganger av forskjellige mannfolk, og aldri tatt det som noe annet enn en (dårlig) vits. Alt kommer da selvsagt an på situasjonen. Når man med en date man har lyst på er inne på temaet om hva han har på lur i buksene sine og han drar den vitsen, så ville kanskje du også tenkt på hva det kan bety? Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Ellevill Skrevet 22. februar 2014 #32 Skrevet 22. februar 2014 Skjønner at du slår deg i hodet over din egen dumskap. Resten av innlegget ditt gav ikke mye mening. Men du er nok typen som må ha det med teskjeer, så ja, det er normalt å fundere på størrelsen til en som drar en slik vits.Anonymous poster hash: 5c9da...21c Nei, det er IKKE normalt i mitt hode. Og OM det hadde vært det og jeg hadde følt behov for å fundere og analysere, hadde jeg likevel skjønt at jeg ikke ville kommet noe nærmere et svar ved å spørre på KG. Enkelte må ha innmari god tid med tanke på hva mange lurer på/bruker tid på i diverse tråder her.
Gjest Lincoln Skrevet 22. februar 2014 #33 Skrevet 22. februar 2014 Du virker ikke så veldig skarp, for la oss nå se. 1) En mann drar en vits om penisen sin, man funderer over hvordan penisen hans er. 2) En mann drar en svenskevits, man funderer over hvordan hans penisen er. I følge deg kan altså disse to situasjonene sammenlignes, og de er like (lite) naturlige. Men i motsetning til hva du gjør skal ikke jeg komme med en tilsvarende generalisering og si at alle menn er idioter på bakgrunn av dette Anonymous poster hash: 5c9da...21c OMG lissom! En mann kommer med en vits, klart at man da må opprette en tråd og diskutere og analysere i det vide og det breie om hvor stor penisen hans kanskje er! Det skjønner alle assa! Beklager at jeg forstyrret hønskekakkelet deres. Bare fortsett.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #34 Skrevet 22. februar 2014 OMG lissom! En mann kommer med en vits, klart at man da må opprette en tråd og diskutere og analysere i det vide og det breie om hvor stor penisen hans kanskje er! Det skjønner alle assa! Beklager at jeg forstyrret hønskekakkelet deres. Bare fortsett. Haha, du klarer ikke å hente deg inn nå. Nesten litt sjarmerende patetisk hvor engasjert du har vært i denne tråden med tanke på å forklare hvor lite interessant temaet var! Anonymous poster hash: 5c9da...21c 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #35 Skrevet 22. februar 2014 Nei, det er IKKE normalt i mitt hode. Og OM det hadde vært det og jeg hadde følt behov for å fundere og analysere, hadde jeg likevel skjønt at jeg ikke ville kommet noe nærmere et svar ved å spørre på KG. Enkelte må ha innmari god tid med tanke på hva mange lurer på/bruker tid på i diverse tråder her. Godt ikke alle tenker som deg, da ville diskusjonsforum på nett vært en saga blott over natta! Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #36 Skrevet 22. februar 2014 Det som er interessant, er hvor mange som har et så enormt behov for å gå inn på tråder med temaer de ikke interesserer seg for, for å fortelle nettopp dette, og skrive innlegg på innlegg for å forklare hvorfor, og så klage på at ANDRE må ha veldig god tid!! Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Gjest New_Girl Skrevet 22. februar 2014 #37 Skrevet 22. februar 2014 Alt kommer da selvsagt an på situasjonen. Når man med en date man har lyst på er inne på temaet om hva han har på lur i buksene sine og han drar den vitsen, så ville kanskje du også tenkt på hva det kan bety?Anonymous poster hash: 5c9da...21c For det første så skjønner jeg ikke helt hvordan temaet penisstørrelse skulle ha kommet opp i det hele tatt. For det andre så hadde jeg ikke begynt å analysere størrelsen hans ut i fra den uskyldige vitsen. Mest fordi det ikke er noe som opptar meg.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #38 Skrevet 22. februar 2014 For det første så skjønner jeg ikke helt hvordan temaet penisstørrelse skulle ha kommet opp i det hele tatt. For det andre så hadde jeg ikke begynt å analysere størrelsen hans ut i fra den uskyldige vitsen. Mest fordi det ikke er noe som opptar meg. Det var jo poenget her, temaet kom opp, så da må man jo ha det som utangspunkt når man skal svare på det jeg spør om i denne tråden Anonymous poster hash: 5c9da...21c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #39 Skrevet 22. februar 2014 For det første så skjønner jeg ikke helt hvordan temaet penisstørrelse skulle ha kommet opp i det hele tatt. For det andre så hadde jeg ikke begynt å analysere størrelsen hans ut i fra den uskyldige vitsen. Mest fordi det ikke er noe som opptar meg. Jeg lurer også på hvordan sånt kommer opp ut av det blå. Vil man vite "hva som er på lur i buksene" før det kommer ut av buksene av mer naturlige årsaker? Anonymous poster hash: a21af...3b3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #40 Skrevet 22. februar 2014 Jeg lurer også på hvordan sånt kommer opp ut av det blå. Vil man vite "hva som er på lur i buksene" før det kommer ut av buksene av mer naturlige årsaker? Anonymous poster hash: a21af...3b3 Hvorfor temaet kom opp? Hvem har sagt at det kom opp ut av det blå? Det var nå bare litt flørtende meldinger fram og tilbake, og så eskalerte det litt. Anonymous poster hash: 5c9da...21c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå