Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #201 Del Skrevet 11. mars 2014 Så flink og produktiv du er. Hva slags farger lager du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #202 Del Skrevet 11. mars 2014 Takk takk Den første er i brun, litt lysere brun og hvit. Den andre er svart, grå og hvit, neste blir i rød, grå og hvit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #203 Del Skrevet 11. mars 2014 Vil det si tre forskjellige garntyper i ett, eller et garn som har flere farger i seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #204 Del Skrevet 11. mars 2014 Samme garntype, men forskjellige nøster i hver sin farge. Kan ta bilde å legge ut etter middagen Nå blir det indrefilet av villsvin til middag, med hjemmelaget fløtepotet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #205 Del Skrevet 11. mars 2014 Håper det smaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #206 Del Skrevet 11. mars 2014 Krysser fingrene for det, det lukter i hvert fall himmelskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #207 Del Skrevet 11. mars 2014 Himmelsk middag høres i grunnen godt ut. Får lage meg noe varm mat i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #208 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Det smakte himmelskt! Er så glad jeg har en samboer som liker å lage mat Litt dårlige bilder, men er ihvertfall slik de ser ut: De er ikke dampet ennå. Endret 11. mars 2014 av Libertas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars 2014 #209 Del Skrevet 11. mars 2014 Næmmen wow! Det er jo skikkelig proffe greier jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #210 Del Skrevet 12. mars 2014 Hehe, takk Nylig stått opp, første jeg gjorde var å surre sammen brøddeig. Nå skal den bare heve før jeg slenger den inn i ovnen Hvordan går det Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #211 Del Skrevet 12. mars 2014 Alt vel her. Sengetøyet er skiftet og jeg er i rute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #212 Del Skrevet 12. mars 2014 Godt å høre Her er jeg ikke helt i rute, brødene tar 40 minutter og steke, ovnen er ikke varm ennå, og samboer kommer om en halvtime. Heldigvis har han lang lunsj, så han får i seg nystekte brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #213 Del Skrevet 12. mars 2014 Perfekte brød, nå er det kun avslapping til han er ferdig på skolen. Så da blir det strikking Håper jeg får solgt ihvertfall én hals på messa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #214 Del Skrevet 12. mars 2014 TviTvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #215 Del Skrevet 12. mars 2014 Takk takk Er ihvertfall noen uker til messa, så får produsert noen halser til da forhåpentligvis Og gleder meg til jeg får inn penger, så jeg kan kjøpe mere garn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #216 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja det går vel kanskje litt tid før det går med dundrende overskudd, men det kommer litt an på hvor dyrt garn en bruker. Er veldig opptatt av at håndarbeidere ikke skal sette så lave priser på sitt flotte arbeid. De er verdt sin vekt i ull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #217 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja, det tar sin tid før man kan tjene noe på håndarbeid. For de halsene skal jeg ta 650,- stk, veldig dyrt garn og mye arbeid. Er redd det er for mye, men mamma som har vært i gamet i mange år sier at jeg kan ikke ta noe billigere ihvertfall. Så jeg velger å stole på henne Drømmen er å skaffe nok penger til motordreven strikkemaskin, og en overlock maskin. Da er det så mange muligheter åpne for meg, og jeg kan selge og tjene inne mer Tar nok sin tid, men det får det bare ta, jeg er trossalt bare 22 Så vil jeg ta skomakerutdanning, slik at jeg kan få inn litt penger der også, og lære meg å behandle lær. Er så utrolig mye jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #218 Del Skrevet 12. mars 2014 Da er det bra å lage ei prioriteringsliste og begynne å krabbe i det små, før en begynner å gå. Dagens visdomsord er herved levert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #219 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg liker'e! Fint visdomsord Første inntjeninga skal gå til overlock maskin, har jeg funnet ut. Da jeg er rastløs og gjerne vil ha ting i hendene med en gang jeg finner ut at jeg skal ha det, så får det bli det første på lista da det er billigst Og så skal jeg få låne mamma sin manuelle strikkemaskin til sommeren, så da har jeg ihvertfall noe å kose meg med. Så skal jeg høre i slutten av mnd om det kan være mulig for meg å søke meg inn på skomakerutdanning i Sverige. Tror jeg må lage en nettside/blogg hvor jeg kan selge i fra, er bare så dårlig på catchy navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #220 Del Skrevet 12. mars 2014 Det går ikke an å selge via epla i første omgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå