Gå til innhold

Bare skinny gravide


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bah! Jeg er 14+5 og ser ut som jeg har mage, men den blir en bilring når jeg setter meg!!

Lurer så på hvordan jeg kommer til å se ut! Søker på gravide mager uke 14 og alle er skinny og har en liten kul! Hvorfor er det ingen med litt mage fra før som vil legge ut? Noen som vil? Dere med en liten bilring foran magen, strekker magen seg ut og blir en kul uansett??

Anonymous poster hash: 1393f...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så feit at jeg ser gravid ut selv når jeg ikke er gravid (men magen er myk så man kan skvise den inn med belte og stramme bukser), og magen min ble en rund og fin gravidmage.



Anonymous poster hash: e29ad...7e9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noe av det samme har jeg! Kan bli helt flat hvis jeg feks har på stram strømpebukse og drar den over magen, men får en liten bolle uten noe over! Takk for svar:D ts

Anonymous poster hash: 1393f...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke fått noen mage når jeg var 14 uker på vei. Er det din første? Barnet er veeeeeldig lite på denne tiden (8 cm fra hode til rumpe), og lager nok ikke noen "mage" enda om du ikke har vært gravid tidligere. Det er nok bare bilringen du ser, dessverre. Hihi. Jeg fikk mage rundt uke 25 :) Gravidmage altså, ikke bare fett :)



Anonymous poster hash: f392a...5b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er mitt første:P okey.. får trekke buksa over magen og skjule den til den har blitt fin og rund da....

Anonymous poster hash: 1393f...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å ikke ha mage i uke 14, livmoren har knapt vokst over symfysen og når ikke navelen. Hvis du som gravid hadde hatt babymage allerede så hadde du vært mye lenger på vei enn 14 uker. Jeg fikk ikke synlig mage før ca uke 20. Og noen får knapt mage før fødselen, dvs over 35 uker (da de fleste føder etter 35 uker)

Anonymous poster hash: 0d2f9...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i dag 15+5, og det er først den siste uken nå at jeg selv faktisk ser og merker en viss endring på magen min. Jeg har alltid vært kraftig og hatt den berømte bilringen rundt magen. Jeg har vært kjempestresset fordi jeg ikke har hatt noen antydning til mage, men nå merker jeg altså en viss endring. Fortsatt ser jeg bare tjukk ut og magen er veldig myk, men den har fått en annen form og startet mye lenger ned enn tidligere. Merker det også på klær nå, de strammer over magen.

Jeg synes også det er synd at det bare er tynne mennesker som legger ut magebilder. Jeg opplever også at de aller fleste skryter så tidlig som mulig av magen de har fått, og det kan være litt slitsomt. Noen viser jo frem babymagen allerede i uke 8, men sannheten er at magen de viser frem ikke er noen babymage...bare luftmage.

For min del har det ikke vært aktuelt å legge ut noe magebilde ennå, rett og slett fordi jeg bare ser tjukk ut og magen ikke akkurat ser ut som noen babymage.



Anonymous poster hash: cc076...4ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Å men jeg er glad at jeg fødte for så mange år siden at vi slapp å legge ut bilder av våre gravide mager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke fått noen mage når jeg var 14 uker på vei. Er det din første? Barnet er veeeeeldig lite på denne tiden (8 cm fra hode til rumpe), og lager nok ikke noen "mage" enda om du ikke har vært gravid tidligere. Det er nok bare bilringen du ser, dessverre. Hihi. Jeg fikk mage rundt uke 25 :) Gravidmage altså, ikke bare fett :)

Anonymous poster hash: f392a...5b4

Dette er veldig individuelt. Jeg er gravid for 3. gang, er i uke 11 og ser ut som jeg er 20 uker på vei. Magen står ut som en stor hard kul, jeg har ikke sjangs til å skjule den lenger, den står rett ut og er steinhard og navlen har begynt å gå utover allerede.

Anonymous poster hash: 68e2c...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men jeg er glad at jeg fødte for så mange år siden at vi slapp å legge ut bilder av våre gravide mager.

har ikke lagt ut bilde selv, er ingen tvang :)

Anonymous poster hash: 0d2f9...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men jeg er glad at jeg fødte for så mange år siden at vi slapp å legge ut bilder av våre gravide mager.

Det er da ingen som blir tvunget, det er bare de med eksponeringsbehov som gjør det.

Anonymous poster hash: c2995...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...