Gå til innhold

baby 8 uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en baby på 8 uker som ikke vil ligge for seg selv i mer enn 5 min, og som sover max 30 min i løpet av dagen.

Hvordan får man til å vaske LITT klær, og å ta seg noe å spise?? Noen som har noen tips? Hvor lenge vil det vare?

Blir liksom stress å løpe fra han å sette på vask fordi han skriker. Trenger noen råd jeg. Her om dagen sov han en time, og jeg fikk gjort masse følte jeg.



Anonymous poster hash: 0b008...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 2 på 7uker som heller ikke vil ligge for seg selv, heller ikke sove for seg selv :P Det ser ikke ut her. Slankekur etter fødsel, kom hjem til meg i 14dager, du vinner ikke å spise :P

Det er bare noen babyer som krever mer kroppskontakt. Jeg gjør alt husarbeid når mannen kommer hjem fra jobb. Liten trøst, det går over :) Om du er alene med babyen, kjøp bæretøy, da får du gjort masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 på 7uker som heller ikke vil ligge for seg selv, heller ikke sove for seg selv :P Det ser ikke ut her. Slankekur etter fødsel, kom hjem til meg i 14dager, du vinner ikke å spise :P

Det er bare noen babyer som krever mer kroppskontakt. Jeg gjør alt husarbeid når mannen kommer hjem fra jobb. Liten trøst, det går over :) Om du er alene med babyen, kjøp bæretøy, da får du gjort masse :)

Så bra det er flere, og morro å høre fra noen også. til ogmed innlegget her blir skrevet fort, skrivefeil og hele pakka. Vi har kjøpt nytt hus vi, renoveringsoppbjekt, noen mnd før termin ,revet ut alt i 1 etasje, så samboer er der etter jobb hver dag, hjemme 11 og 12, mens vi bor hos hans foreldre. Så jeg må jo også rydde og alt etter meg hele tiden. selv om jeg ikke har ett helt hus å rydde da men.

MEn allikevel, slitsomt. Har kjøpt bæretøy, men ikke prøvd det. Man kan ikke bære han så hans er fremover, spørrs hvor populært det blir når han vil følge med :-0

Anonymous poster hash: 0b008...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempeslitsomt. Ikveld har babyene vært urolige, så vi har enda ikke fått til å rydde. Har en toåring som drar ut alle lekene sine :P Han var akkuart likens han også, men man glemmer de slitsomme periodene fort :P

Endret av duja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresbal eller bæresele er gull verdt! Min sønn på 4 mnd har vært sånn til og fra hele tiden, så bæresjalet er mye brukt. Jeg satt til og med på do med han i det, for hvis ikke hylte han.

Anonymous poster hash: 025a0...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke tenk på at babyen skal få se fremover. Min på 4 mnd bryr seg ikke om det ennå, greia er at han vil være inntil mammaen sin.

Anonymous poster hash: 025a0...ee9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir glemt fort, det er sant. Nye krefter kommer jo hele tiden, vet ikke hvor de kommer fra.

Takk anonym, jeg får prøve bæresela, trodde ikke han ville sitte mot meg jeg. ,men kjekt å høre fra andre:-)



Anonymous poster hash: 0b008...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...