Gå til innhold

Hvorfor ønsker du å tråkke ned på kvinner, du som skriver alle disse negative trådene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår det ikke. Hva er det du ønsker å oppnå? Krig? Hat? Hva vil du?

Det er så mange tråder det siste året her på KG som er fulle av nedsettende holdninger mot kvinner (og menn!) Nedsettende holdninger fra noen som later som om de er fra usa, sør-amerika, eller gud-vet-hvor...........

Hvorfor? Er det noen som ønsker en borgerkrig i Norge? Er det noen som er bitre og fulle av hat? Er det noen som er sjalu?

Vet du hva? Jeg synes synd på deg (dere) som lager slike tråder. Jeg synes synd på deg (dere) fordi dere ikke ser at vi alle hører sammen. At vi burde være venner og elske og støtte hverandre.



Anonymous poster hash: daaff...8e0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville elsket å være i en verden hvor alle var venner og støttet hverandre!

Men når jeg ser jenter flokke seg rundt de samme type mennene som plaget og mobbet meg i oppveksten så ser jeg dette aldri kommer til å bli en mulighet. Jeg misliker/hater disse jentene like mye som mennene de går etter. Og jeg synes det er rettferdig at disse jentene får føle en liten del av den smerten mennene de går etter har påført meg.

Men jeg angriper ikke alle jenter, vet det finnes ålreite jenter og :)



Anonymous poster hash: 16b13...02d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hele forumet vasser i dette bassenget av negativitet og fordervelse. Finnes det virkelig ikke bedre ting å snakke om enn kvinnehat, mannsvonde ting og sånt.

Hvor blir det av kjærligheten? :hug:



Anonymous poster hash: e3f04...4f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerner AB knappen så forsvinner nok mye av dette, eller så skyter antall brukere i været.

Så er det jo det faktum at flesteparten av mennesker ikke er greie folk, så det gjør jo at folk ikke liker hverandre og sprer hat.

Grunnen til at folk ikke er greie er jo at vi er forskjellige, og det er veldig få mennesker som liker alle andre som ikke er lik seg selv. F.eks vil vi se på som de fleste hardcore-muslimer som slemme fordi de nekter kvinner rettighet osv. Mens de vil se på oss som slemme fordi vi drikker og puler rundt. De fleste i verden deler ikke verdisynet til flertallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg prøver å balansere litt av det som er problemet med dette forumet. Det er utrolig mange tråder hvor deltakere mer eller mindre direkte blir kalt horer/horekunder, narkiser og lignende bare for å fremme andre meninger. Det bringer ingen ting godt med seg, og jeg sier fra om det. En del brukere utmerker seg, og man kan mistenke at det ligger hat for forskjellige grupper (ofte menn, men jeg ser også, men sjeldnere hatefulle ytringer mot kvinner).

Ellers er jeg veldig enig med TS, og i det virkelige liv er filosofien min ikke ulik PLUR :)

Selv om jeg kanskje av og til kan virke krass (mot de ufine) her inne, vet jeg at "jeg" her inne ikke kan sammenlignes med "meg" der ute. Til gjengjeld er det langt sjeldnere jeg opplever at folk oppfører seg direkte ufint i det virkelige liv, og jeg mistenker at det kommer frem en del "innesperret sinne" når man kan gjemme seg bak et nick, eventuelt at disse menneskene rett og slett tilhører veldig spesielle kretser, for det er svært sjelden jeg føler et behov for å "irettesette" noen i det virkelige liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...