Gå til innhold

Hvor kommer de mest attraktive mennene fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det finnes mange attraktive menn fra hele verden, men personlig liker jeg mørke menn best. Da hovedsakelig menn fra Afrika eller Karibia, og ikke Asia, selv om de har mange fine menn der også. Jeg synes også folk som er mixed-race, dvs halvt-afrikansk og et eller annet, er veldig attraktive.



Anonymous poster hash: 3522d...273
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skandinaviske, helt klart.

Aldri skjønt greia med italienske. Syns ikke de er tiltrekkende i det hele tatt. De er så lave, mørke, spinkle og rare trekk. Vært lærer for en haug med italienere som skulle lære norsk, fant ingen av dem tiltrekkende.

Skjønner heller ikke de som liker tyrkere, de er turn-off:p



Anonymous poster hash: 92b10...f41
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det finnes mange attraktive menn fra hele verden, men personlig liker jeg mørke menn best. Da hovedsakelig menn fra Afrika eller Karibia, og ikke Asia, selv om de har mange fine menn der også. Jeg synes også folk som er mixed-race, dvs halvt-afrikansk og et eller annet, er veldig attraktive.

Anonymous poster hash: 3522d...273

Jeg forstår ikke det helt jeg da.

Anonymous poster hash: 960a7...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, godt spørsmål. Jeg syns menn fra Serbia og Kroatia er veldig pene. Ellers er jeg ganske svak for latinoer :fnise:

Anonymous poster hash: 1ab62...95d

De fra Serbia/Kroatia som jeg har sett/blitt kjent med har vært noen usmakelige mannsjåvinster og idioter som tror at de er guds gave til kvinner! Så nei, æsj og fysj!

Anonymous poster hash: ed7b2...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland, Sveits eller Frankrike (Paris). Eneste ulempen i Frankrike er at det er litt vanskeligere aa finne noen hoye nok. Evt. en amerikaner, fra en by som Boston, Chicago, Connecticut.

Det gaar saapass haand i haand at det kan vaere vanskelig aa skille mellom utseendemessig og kulturmessig attraktiv. Hvis en mann har den rette kulturen, personligheten og sjarmen saa vil han fremstaa "kjekkere".

Ellers iblant en mix. Folk som har internasjonal bakgrunn og har vokst opp flere steder. En av laererne min er halvt italiensk og halvt nederlender, oppvokst i USA. Han har hud- og haartonene til en italiener, men hoyde og kroppen til en nederlender, samt den utadvendte personligheten til en amerikaner.

Jeg synes franskmenn er tiltrekkende og sjarmerende, men da helst de litt mer siviliserte fra Paris. De har ogsaa en god blanding av aa ha litt morkere haar og mer olivenhud, men ikke fullt saa morke som de blir sydover.

Italienere er jeg ikke spesielt interessert i, liker ikke den munndiareen de har der, samt at denne elsker-mamma stereotypen er veldig sann. Synes de er sissies.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lolita8

Jeg har fått mer og mer sansen for menn med mørk hudfarge, eller mixed race. :biggrin:

Har en god kompis, hvor far er fra Haiti og mor fra Irland(Begge innflyttet til USA), han er den peneste mannen jeg noen gang har sett, dog han har litt vanskelig hår :fnise:

Ellers har jeg også selvfølgelig sansen for våre Norske menn!

Endret av Lolita8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høye norske menn med blondt hår er det deiligste jeg vet.



Anonymous poster hash: 23e29...205
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge, Oslo Vest og Bærum.

Anonymous poster hash: 420bf...7c7

Oslo Vest og Bærum? De har jo små peniser.. Takke meg til Oslo øst og menn fra fjellheimen.

Anonymous poster hash: b086a...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn og Islendinger er de peneste jeg vet. Generelt sett så liker jeg hvite menn. Noen Tyskere kan også være skamdeilige! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tyskland, Sveits eller Frankrike (Paris). Eneste ulempen i Frankrike er at det er litt vanskeligere aa finne noen hoye nok. Evt. en amerikaner, fra en by som Boston, Chicago, Connecticut.

Det gaar saapass haand i haand at det kan vaere vanskelig aa skille mellom utseendemessig og kulturmessig attraktiv. Hvis en mann har den rette kulturen, personligheten og sjarmen saa vil han fremstaa "kjekkere".

Ellers iblant en mix. Folk som har internasjonal bakgrunn og har vokst opp flere steder. En av laererne min er halvt italiensk og halvt nederlender, oppvokst i USA. Han har hud- og haartonene til en italiener, men hoyde og kroppen til en nederlender, samt den utadvendte personligheten til en amerikaner.

Jeg synes franskmenn er tiltrekkende og sjarmerende, men da helst de litt mer siviliserte fra Paris. De har ogsaa en god blanding av aa ha litt morkere haar og mer olivenhud, men ikke fullt saa morke som de blir sydover.

Italienere er jeg ikke spesielt interessert i, liker ikke den munndiareen de har der, samt at denne elsker-mamma stereotypen er veldig sann. Synes de er sissies.

Enig i det meste her.

Jeg har heller aldri forstått denne forkjærligheten for italienske menn generelt, men høye, blonde italienere fra Nord-Italia er det lite som slår. Faktisk. Så har vi nederlendere, som jeg er veldig glad i! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns skandinavere er de peneste menneskene, jeg da. Lys hud, rene, klassiske trekk, etc. Finner ingen andre menneskegrupper som er like vakre.



Anonymous poster hash: 8b750...1a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...