Gå til innhold

Navnehjelp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 20 uker på vei, venter ei jente til sommeren.. Har to navn jeg virkelig syns er nydelige, men aner ikke hvordan jeg skal kunne velge. Navnene er

Mathilde

Sofie

Hva hadde du valgt, og hvorfor? :)

Anonymous poster hash: a79db...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathilde. Sofie er på topp 10 listen. Selv om jeg syntes Sofie er penest vil jeg ikke ha det lenger grunnet topp 10. Hjelper ikke at Sifia også er på topp 10.



Anonymous poster hash: 2d8cd...e05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathilde. Sofie blir for nusselig for meg.



Anonymous poster hash: cd206...a09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie synes jeg er penest.

En Mathilde er i mine øyne en bondepike som løper rundt i skogen og plukker bær. Tenker på den barneserien Jordbær-Mathilde :fnise: Ikke at det er noe galt i det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på den Roald Dahl boken med Mathilda jeg! Syns Matilde er bedre enn Sofie da det er veldig oppbrukt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg heller mest mot mathilde. Får bare begynne å kalle lille i magen det slik at samboer blir vant med det. Han syns det er så vanskelig med navn!

Anonymous poster hash: a79db...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg fortelle deg hvordan vi valgte, var i samme posisjon som deg.

Vi tenkte tja, skal vi ikke ta det andre som er litt mindre brukt da? Det andre er jo på topplista. Selv om vi syntes det som var på topplista var finest.

Så, helt frem til uka før fødsel holdt vi på det som var mer spesielt av grunnen av at joda, det er jo fint, og litt uvanlig. Men likevel så hadde vi begge to følelse av at det ikke stemte 100%. Da hun kom ut forsvant all tvil..hva hadde vi tenkt på ? Droppe et navn fordi det var på en toppliste selv om vi synes det var finest?



Anonymous poster hash: 2cb13...da2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg fortelle deg hvordan vi valgte, var i samme posisjon som deg. Vi tenkte tja, skal vi ikke ta det andre som er litt mindre brukt da? Det andre er jo på topplista. Selv om vi syntes det som var på topplista var finest. Så, helt frem til uka før fødsel holdt vi på det som var mer spesielt av grunnen av at joda, det er jo fint, og litt uvanlig. Men likevel så hadde vi begge to følelse av at det ikke stemte 100%. Da hun kom ut forsvant all tvil..hva hadde vi tenkt på ? Droppe et navn fordi det var på en toppliste selv om vi synes det var finest? Anonymous poster hash: 2cb13...da2

Det er jo faktisk et godt poeng :) tipper vi ikke helt bestemmer oss før vi ser lille jenta vår :) da faller nok alt på plass forhåpentligvis :)

Anonymous poster hash: a79db...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sofie best. Angående det med å droppe et navn fordi det er mer populært enn det andre, det blir jo bare feil. For når mange gjør akkurat det så er det de nest mest populære navnene som fyker til topps. Jeg ville sett helt bort fra lister og valgt det navnet jeg likte.



Anonymous poster hash: 6b04d...fcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Mathilda bedre enn Mathilde :) Er så mange som heter det med e på slutten.



Anonymous poster hash: 3b71c...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Hva med Mathilde Sofie? ;)

Anonymous poster hash: f9d8c...dca

Da synes jeg den motsatte kombinasjonen var penere - Sofie Mathilde. Sofie har jo blitt jenteversjonen av André - noe som slenges på på slutten bare fordi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker alltid Mat-hilde... fordi jeg kjenner ei som er overvektig som heter det... :vetikke:



Anonymous poster hash: d4946...169
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...