AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Del Skrevet 19. februar 2014 Lurer på om noen har erfaringer med trafikkskoler i Elverum/Kongsvinger som gir opplæring på automat? Anonymous poster hash: 76154...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 19. februar 2014 #2 Del Skrevet 19. februar 2014 Om de gir opplæring på automat aner jeg ikke, men jeg kjørte opp her: http://www.atl.no/trafikkskole/%F8sterdal+trafikkskole+da/ Og han som var min kjørelærer var iallefall veldig flink, og hyggelig å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Del Skrevet 19. februar 2014 Har ingen erfaring med automat, bare sier at IKKE BRUK STENSBY TRAFIKKSKOLE I ELVERUM. Makan til drittgubbe. Anonymous poster hash: fe0db...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-littleme- Skrevet 20. februar 2014 #4 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg er veldig fornøyd med Kongsvinger & Smedtorp Trafikkskole, og her er jeg ganske sikker på at de har minst én bil med automat - mener trafikklæreren min nevnte det en gang ettersom jeg nevnte at vi kun har biler med automatgir hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Del Skrevet 20. februar 2014 Takk for svar! Hva het lærerne til dere som er fornøyde? Anonymous poster hash: 76154...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-littleme- Skrevet 21. februar 2014 #6 Del Skrevet 21. februar 2014 Min heter Nina, men tror hun kun underviser i manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 21. februar 2014 #7 Del Skrevet 21. februar 2014 Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Del Skrevet 23. februar 2014 Ok tusen takk! Anonymous poster hash: 76154...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå