Gå til innhold

Se på denne jenta, da, så utrolig pene bilder! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns: synd på moren hennes.

Ellers kan hun sikkert bli fotomodell. Men hva ER greia med sånn sinnsykt langt hår? Er det bare jeg som synes at samtlige jenter 14-20 ser ut som de er medlemmer i Smiths venner, eller amish, eller kommer rett fra 70-tallet? Langt blankt hår på pene jenter, ok. Men SÅÅ langt, det er da ikke elegant? Denne jenta har jo mer hår enn klær på seg.

Helt enig ang. synet ditt på hår. Hva er greia!?

Lurer på hvordan det kommer til å bli i 2020...

Anonymous poster hash: 82b88...7b6

Forhåpentligvis kommer det en motreaksjon blant unge jenter mot rosablogger og type jenter a la Krissy.

Anonymous poster hash: 17379...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normale bilder med miniskjørt og shorts i snødekte landskap.

Tydeligvis meningen at trusen skal synes mellom beina hennes når hun står og går i shortsen også....

Nei, synes hun er pen, jeg, men klesstilen er det verre med.

Og i normale klær hadde hun jo heller ikke sett så veldig tynn ut, ikke noe galt i det om det er naturlig såklart, men er hun stolt av å ha helt rette bein altså? Hver sin smak, lange ben er fint og kunne selv ønske jeg hadde lengre, men for meg er det meningen at lårene til jenter/damer som har kommet i pubertet skal være tykkere enn leggene. :-)

Men alt i alt: Klesstilen jeg reagerer på her.

Endret av Pheel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , jeg syns det er ganske morsomt at dere ler av "trusa" hennes. Jeg brukte også så kort shorts da jeg var 15-19 år, men ikke til å trene i. Gikk med det til vanlig, da jeg hater bukse. De tre siste årene har jeg begynt å bruke mer skjørt og kjoler, da jeg syns jeg er litt for gammel til så kort shorts. Til gjengjeld er jeg bare 158 høy og hadde ikke antydning til cameltoe, syns det er liten smule annerledes når man er tilnærmet to meter høy.



Anonymous poster hash: cf979...615
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis kommer det en motreaksjon blant unge jenter mot rosablogger og type jenter a la Krissy.

Anonymous poster hash: 17379...8ca

Ja gud, la oss håpe det! Har yngre søstre som jeg virkelig håper at ikke blir slik :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.

Edit: Kommentarer til moderering skal tas på pm til moderator eller på ris og ros, ikke i denne tråden.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , jeg syns det er ganske morsomt at dere ler av "trusa" hennes. Jeg brukte også så kort shorts da jeg var 15-19 år, men ikke til å trene i. Gikk med det til vanlig, da jeg hater bukse. De tre siste årene har jeg begynt å bruke mer skjørt og kjoler, da jeg syns jeg er litt for gammel til så kort shorts. Til gjengjeld er jeg bare 158 høy og hadde ikke antydning til cameltoe, syns det er liten smule annerledes når man er tilnærmet to meter høy.

Anonymous poster hash: cf979...615

Så man kan kle seg tøsete dersom man er lav, men ikke om man er høy?

Anonymous poster hash: 870b6...22f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er opprettet flere tråder om denne jenta som jeg aldri har sett før og som ikke er særlig pen. En helt vanlig utseendefiksert, tynn fjortis med en rosablogg. Boooring.



Anonymous poster hash: ad3d1...276
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan kle seg tøsete dersom man er lav, men ikke om man er høy?

Anonymous poster hash: 870b6...22f

Det er mer akseptert om en er lav ja. Det ser mindre vulgært ut :) På samme måte som at en dyp utringning ser bedre/mindre tøsete ut på en med små pupper enn en med store.

Anonymous poster hash: d44cd...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer akseptert om en er lav ja. Det ser mindre vulgært ut :) På samme måte som at en dyp utringning ser bedre/mindre tøsete ut på en med små pupper enn en med store.

Anonymous poster hash: d44cd...af4

Agree!

Anonymous poster hash: cf979...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agree!

Anonymous poster hash: cf979...615

Opp igjennom årene har Ulrikke Lund hatt på seg mye rare klær, gjerne kjempekorte. Har svært-svært sjelden sett på det som vulgært fordi hun er petite og ganske så flatbrystet. Hun er nesten (og da mener jeg bare nesten) mer vulgær nå når hun har fått større pupper, selvom hun er fortsatt ikke vulgær i det hele tatt. Kommer ann på hele innpakningen til jenten om det er vulgært. Høye jenter har laaaange bein og mye mer hud å vise frem.

Anonymous poster hash: cf979...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Dere må huske på at hun er 16(bli 17 år), og at hun lever i en tenåringsverden.

Husk selv hvordan dere var når dere var i slutten av tenårene - dere levde i nuet og hadde rosa skylapper på, og dere skjønte enda ikke hvor fæl verden var der ute...



Anonymous poster hash: e4e85...c43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo skinnmager! Ikke pent.

Hun er naturlig tynn, og husk at vi kommer i alle farger og fasonger.

Anonymous poster hash: e4e85...c43

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes bildene var upassende for en 16 år gammel jente å legge ut.

Hadde muligens ikke vært like ille om de ikke var tatt i en seng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bildene var upassende for en 16 år gammel jente å legge ut.

Hadde muligens ikke vært like ille om de ikke var tatt i en seng.

Husk på at unge jenter ikke tenker som voksne ...

Anonymous poster hash: e4e85...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at unge jenter ikke tenker som voksne ...

Anonymous poster hash: e4e85...c43

Ikke skjær alle over en kam. Jeg har aldri kledd meg og oppført meg slik, uansett alder. Og det gjelder ganske mange.

Anonymous poster hash: ad3d1...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er 16 år.. Jeg var også like tynn da jeg var så ung. Synes forøvrig det er upassende å diskutere utseendet til en 16 år gammel jente. Håper dere stenger denne tråden moderatorer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun er spesielt vakker i ansiktet, og har liiiiiitt for lite klær på seg til min smak. Leser ikke bloggen hennes, syns den er kjedelig. Følger henne derimot på instagram fordi jeg er så fasinert over at det går ann å få nesten 500 000 følgere av å legge ut bilder av seg selv dag inn og dag ut :P



Anonymous poster hash: 9d42e...bd1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret er ekte og hun er svært pen i mine øyne! Ikke helt min stil i klesveien, men vi alle er forskjellige. Det er slettes ikke så uvanlig å være tynn når du er 17! Pleier aldri å "forsvare" bloggere, men synes Krissy går igjennom mye hets spesielt på grunn av vekta. Har selv slitt med at folk har sagt "anorieksi" bak ryggen og utviklet nesten en spiseforstyrrelse av det der jeg trykket i meg alt for mye mat, rett og slett for å slippe ryktene. Det er ikke noe hyggeligere å høre at du er for tynn, enn for feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på kopirett. Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...