Gå til innhold

Nå har jeg født!!


Letti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye,

høres vanvittig koselig ut å ha en liten prins hjemme1

venter på å få en liten i magen, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Goliat!

...og jeg som ikke hadde fått med meg at du var gravid en gang... :oops:

Det er ikke alt man kan få med seg i denne lille lukkede verden vi lever i til tider..... :ler:

Er allerede preget av ammetåken..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hjemme allerede?

Gratulerer!

Jo jeg så..... Hadde besøk i går kveld av et vennepar og han var så imponert av at jeg var hjemme så tidlig, men det er ingenting og være imponert over.

Sannheten er at jeg syns det er så masete på føden og jeg liker og styre dagen min og alt annet selv.

Her hjemme har jeg alt jeg ønsker/trenger ( les: ro!!) og en mann som er tilstede og hjelper meg.

Lager mat og steller og duller med oss.

Siden jeg kom hjem har jeg skiftet en bleie. Men det var fordi jeg var hos min mormor og vidunderet hadde jo bæsjet.

Og vi bor ca en times kjøring unna sykehuset og med unger som skal på skole, kamper og treninger og etc etc, så ville jeg ikke fått mye besøk, men det kan jeg få hjemme..... :) Når det passer meg og ikke visitttidene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Gratulerer med den lille gutten Goliat :blomst_opp:

De visittidene på sykehuset bruker å være ganske knølete ja. Vet om ei som nesten aldri fikk besøk mens hun lå der, siden det aldri passet med de ledige tidene til venner og øvrige familie. Straks hun kom hjem, krydde det av folk til alle døgnets tider.

Du får kose deg masse, og nyte tiden sammen med den nyfødte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med den lille prinsen. Kos dere masse nå i tiden som kommer, det er en herlig tid! Du var jammen heldig som hadde en så fin fødsel! Grattis! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tusen takk for alle hilsnene!

Nå er "Klumpen" eller "Trostungen min" som jeg kaller han, 16 dager gammel og jeg bare nyter dette. Det er jo så enormt!

Vi har fått så utrolig mye flott tøy og flere ganger har det vært blomsterbud på døra og hver eneste dag har det vært noen innom.

I går var vi på skoleforestilling til vår mellomste og alle syns han var så nydelig..........Det er kos og høre!

Har vært slitsomme fjorten dager, med mye besøk og alle som vil hilse på, men jeg setter enorm pris på det. Tenk om ingen hadde gratulert oss eller kommet innom eller ville ha sett på det lille nyfødte miraklet vårt!

Nå har "Trostungen" våknet og vil ha mat.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...