Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I call bullshit. Aldri i verden om du gjør det kun for din egen del. Ingen i verden tror på det argumentet der. En kan fint gå i alle slags klær selv om en er flatbrystet.

Nei jeg ser at du ikke klarer å sette deg inn i andre sine situasjoner, fordi du ikke er der selv. Men det er flott at du har klart å akseptere hvordan du ser ut. Jeg synes forsatt du skal slutte å dømme andre som velger å operere seg. Den minste bhen på cubus/h&m passet ikke meg en gang, fordi jeg rett og slett var flat. Så nei en kan absolutt ikke gå i all slags klær. Flere av bhene mine var vonde å gå med fordi de ikke passet.

Jeg gjorde dette for min egen del, og ingen andre sine. Om noen hadde komt bort til meg å sagt at jeg trengte silikon, selv om jeg var fornøyd med meg selv, så hadde jeg SÅ KLART ikke gjort det. At du ikke forstår at noen gjør det for sin egen, del er rett og slett ditt problem. Men jeg skjønner at det er vanskelig å sette seg inn i noen andre situasjon, rett og slett fordi du ikke har evne til det. :)

Anonymous poster hash: 857a3...0e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I call bullshit. Aldri i verden om du gjør det kun for din egen del. Ingen i verden tror på det argumentet der. En kan fint gå i alle slags klær selv om en er flatbrystet.

Jeg tipper du har pupper eller? Du vet da ikke hvordan det er å være flatbrystet med mindre du er det! Herrefred, haha! Du kan ikke fortelle meg at jeg ikke gjorde det for min egen del. Du ER ikke meg. Jeg kan ikke fortelle deg at du ikke har vondt i hode, at du ikke føler deg deprimert, at du ikke har vondt i ene beinet... Forstår du ikke det?

Du kan ikke fortelle meg at man fint kan gå i topper som flatbrystet. Noen kan det ja og har ingen problemer med det, men JEG kunne ikke det.

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

• Liker 4
Skrevet

Så du forstår ikke det at noen vil fremstå som attraktiv for sin egen del?

Du kler deg vel kun i gamle filler, og har vel aldri hatt sminke på deg i ditt liv. Du vil vel for all del ikke fremstå som attraktiv på noe vis!

My point. Takk!

• Liker 2
Skrevet

Du kler deg vel kun i gamle filler, og har vel aldri hatt sminke på deg i ditt liv. Du vil vel for all del ikke fremstå som attraktiv på noe vis!

Hahah, så sant!

Mener heller at kvinner gjør seg attraktive for andre kvinner, ikke for menns oppmerksomhet. Det er en grunn til at de fleste kvinnfolk hater andre kvinnfolk :fnise: Har aldri hørt om en dame som ble sjalu på en mann utseendemessig altså..

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, trenden om å være attraktiv for det motsatte kjønn. Har vel vart et par hundre tusen år, denne trenden. Går sikkert over snart.

Du kler deg vel kun i gamle filler, og har vel aldri hatt sminke på deg i ditt liv - og bare glem barbering eller personlig hygiene. Du vil vel for all del ikke fremstå som attraktiv på noe vis!

Nei, jeg er en gris som kler meg i sekk og aske.

Alle vil selvfølgelig ta seg godt ut, men neimen om jeg vil det for en hver pris. Å legge seg under kniven av kosmetiske grunner, kunne ikke falt meg inn.

• Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet

Nei, jeg er en gris som kler meg i sekk og aske.

Alle vil selvfølgelig ta seg godt ut, men neimen om jeg vil det for en hver pris. Å legge seg under kniven av kosmetiske grunner, kunne ikke falt meg inn.

Neivel, det er ditt valg. Kanskje du er så heldig at du ikke trenger det.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg tipper du har pupper eller? Du vet da ikke hvordan det er å være flatbrystet med mindre du er det! Herrefred, haha! Du kan ikke fortelle meg at jeg ikke gjorde det for min egen del. Du ER ikke meg. Jeg kan ikke fortelle deg at du ikke har vondt i hode, at du ikke føler deg deprimert, at du ikke har vondt i ene beinet... Forstår du ikke det?

Du kan ikke fortelle meg at man fint kan gå i topper som flatbrystet. Noen kan det ja og har ingen problemer med det, men JEG kunne ikke det.

Utrolig dårlige sammenlikninger.

Jeg har selvfølgelig ting jeg ikke er fornøyd med med egen kropp, selv om jeg har pupper. Jeg hadde likevel ikke tatt unødige operasjoner for det.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Neivel, det er ditt valg. Kanskje du er så heldig at du ikke trenger det.

Jeg er frisk og har en fungerende kropp. Så lenge jeg ikke trenger operasjoner av medisinske årsaker, lar jeg det være.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Det er en grunn til at de fleste kvinnfolk hater andre kvinnfolk

Gjør du det? Hater andre kvinner altså?

Dette er jo KåGe, men må innrømme at bruken av "de fleste" var noget puzzling :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg er frisk og har en fungerende kropp. Så lenge jeg ikke trenger operasjoner av medisinske årsaker, lar jeg det være.

OK, det er ditt valg. Andre velger andre ting. Det er ikke noe du behøver å bry deg med.

• Liker 2
Skrevet

OK, det er ditt valg. Andre velger andre ting. Det er ikke noe du behøver å bry deg med.

Heretter så er du min nye KG-favoritt.

• Liker 1
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Hahah, så sant!

Mener heller at kvinner gjør seg attraktive for andre kvinner, ikke for menns oppmerksomhet. Det er en grunn til at de fleste kvinnfolk hater andre kvinnfolk :fnise: Har aldri hørt om en dame som ble sjalu på en mann utseendemessig altså..

Det er da vitterlig andre måter å gjøre seg attraktive på enn å legge seg på operasjonsbordet.

Jeg hater ikke andre kvinner i kraft at de er kvinner, slettes ikke. Dumskap derimot, har jeg problemer med.

• Liker 2
Skrevet

Amen..

Anonymous poster hash: 857a3...0e1

Skrevet

Utrolig dårlige sammenlikninger.

Jeg har selvfølgelig ting jeg ikke er fornøyd med med egen kropp, selv om jeg har pupper. Jeg hadde likevel ikke tatt unødige operasjoner for det.

Du har pupper ja, derfor skal ikke du uttale deg om andre sine valg.

• Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er da vitterlig andre måter å gjøre seg attraktive på enn å legge seg på operasjonsbordet.

Jeg hater ikke andre kvinner i kraft at de er kvinner, slettes ikke. Dumskap derimot, har jeg problemer med.

Og alle kvinner som mener noe annet enn deg - de er dumme :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg gleder meg til å fortelle mine to lesbiske venninner med silikon at de er sykelig opptatte av å tekkes menn. :ler2:

• Liker 6
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Bullshit.

Jeg gjorde det for min egen del. Var flat og klarte verken gå i bikini eller trange topper. Tror ikke folk som faktisk har pupper burde uttale seg om hvordan det er, når de ikke har peiling på hvordan det føles å ikke ha noe som helst.

Alt kvinner gjør handler til syvende og sist om å begjæres av menn. Det er helt naturlig at du lager opp dine egne unnskyldninger for handlingen din. Du er ikke noe mindre kvinne fordi du er flat og det er heller ikke noe skjemmes over. At du ikke lærte dette fra barnsben av får du nesten skylde foreldrene dine for.

Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg gleder meg til å fortelle mine to lesbiske venninner med silikon at de er sykelig opptatte av å tekkes menn. :ler2:

Husk å nevne at de har forferdelig dårlig selvtillit og har et vrengebilde av kroppen sin også...

Skrevet

Om man sliter så mye med det så ser jeg virkelig ikke problemet. Har man prøvd psykolog, og sliter like mye år etter år så er det virkelig ikke noe galt å ta silikon. Blir helt feil at damer som har pupper skal komme inn hit å fortelle at de aldri hadde lagt seg på operasjonsbordet. Dere vet ikke hvordan det føles å ikke ha pupper, vær så snill å ikke uttal dere om noe dere ikke vet NOEN ting om.

Det er nok ting andre er misfornøyd med og, men det er forskjell fra å være misfornøyd til det å mangle noe. Du skal forhåpentligvis ikke se andre kvinner naken eller ha noe med kroppen deres å gjøre, så gagner det deg på noen som helst måte at andre tar silikon? Om det får personen til å føle seg bedre så er det deres valg. Du kan gjerne si at det ligger i hode, for det gjør det sikkert. Men hva har det med saken å gjøre?

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Sist jeg sjekket, så kan hvem som helst bry seg med hva som helst her inne, så du kan legge vekk KåGe-politiattituden.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...