pinkytalks Skrevet 22. februar 2014 #401 Del Skrevet 22. februar 2014 Og det samme kommer ballene til å gjøre. Just mentioned. helt sikkert, ballene er ikke like synlige som pupper og rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #402 Del Skrevet 22. februar 2014 helt sikkert, ballene er ikke like synlige som pupper og rumpa. Puppene kan løftes med en BH. - og da ser jo ikke 'sensible unge menn' at det er litt heng uten BH 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. februar 2014 #403 Del Skrevet 22. februar 2014 Finest med silikon desverre. Fint til man tar på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 22. februar 2014 #404 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Puppene kan løftes med en BH. - og da ser jo ikke 'sensible unge menn' at det er litt heng uten BH det går an å ta ball lifting operasjon hvis man ikke er fornøyd. samme med kjønnslepper, rumpe, mage ja så lenge lommeboka er stor nok så gjøres det. Endret 22. februar 2014 av pinkytalks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GudSelv Skrevet 22. februar 2014 #405 Del Skrevet 22. februar 2014 Finest med silikon desverre. Uenig. Synes pupper som ser ut som pupper er finere enn pupper som ser ut som ballonger. Greit at man bruker silikon, men dette ser ikke naturlig ut i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2014 #406 Del Skrevet 22. februar 2014 det går an å ta ball lifting operasjon hvis man ikke er fornøyd. samme med kjønnslepper, rumpe, mage ja så lenge lommeboka er stor nok så gjøres det. Du er ung, og i dette tilfellet teller det til din unnskyldning. Vi som har litt heng lever lykkelig med det. Og utrolig nok har ingen av mine menn levert klage på puppene mine heller ! Fantastiske greier... uten silikon og med heng... og øyensynlig utrolig vanskelige å holde fingrene unna. Kan det skyldes følsomheten i dem... og det vi kan kalle 'konsistensen'... det du kjenner med hender og munn. Antageligvis bare jeg som er satans bortskjemt... og det kan jeg leve godt med. Pupp med heng or not 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 22. februar 2014 #407 Del Skrevet 22. februar 2014 Fint til man tar på dem. Really? Ikke at operasjonen var mislykket, men jeg ser jo supertydelig at dette er silikon. Litt som hva jeg glodde på 4 dager etter fødsel med mega-amme-melkespreng-pamela-silikon-steinharde vonde pupper liksom. Bare minus det innsunkne området der rundt silikonkanten. Synes før-resultatet på den dama der var pent jeg? TENK alle stedene man kan reise for de pengene man bruker på å operere pupper/penis/kjønnslepper/fjes/fettsuge osv, som jo faktisk er fullt fungerende Eller bøker å ha i bokhylla. Eller musikk. Eller øl. Eller antall konserter man kan dra på. Jeg bare nevner det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 22. februar 2014 #408 Del Skrevet 22. februar 2014 Finest med silikon desverre. Jeg er ikke imot silikon og mener at folk må få gjøre hva de vil med sine egne kropper, men hun var helt nydelig uten. Virkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 22. februar 2014 #409 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Alle er ekte? Nr 2. og 4. er silikon, 1 og 3 er ekte? Anonymous poster hash: 184e8...e9c 2 og 4 er fake? 1 aner jeg ikke. 2 tror jeg er silikon. 3 nei. 4 ja, men det er bare fordi jeg har sett dem for Jeg kan dessverre ikke gi dere fasiten før ekspertene Blanchefleur og Anonym med koden 43fe5...f07 har svart. Det ble merkelig stille fra dem plutselig. PS: Dette er bare noe jeg slang sammen fra et 5 minutters google søk så det er ikke i nærheten en gang av så vanskelig som man kunne ha lagd det hvis man hadde lagt litt innsats i det. Endret 22. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 22. februar 2014 #410 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg kan dessverre ikke gi dere fasiten før ekspertene Blanchefleur og Anonym med koden 43fe5...f07 har svart. Det ble merkelig stille fra dem plutselig. PS: Dette er bare noe jeg slang sammen fra et 5 minutters google søk så det er ikke i nærheten en gang av så vanskelig som man kunne ha lagd det hvis man hadde lagt litt innsats i det. Er det ikke mulig aa laste opp bilder her? BARE fra URL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #411 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Er det ikke mulig aa laste opp bilder her? BARE fra URL? Finnes plenty av tjenester hvor du kan laste opp bilder også kan du kopiere adressen derfra og bruke på forumet. F.eks bruker jeg photobucket.com Endret 23. februar 2014 av flesvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 23. februar 2014 #412 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Her er enda et eksempel på en FULLSTENDIG MISLYKKA operasjon. Hun så selvfølgelig MYE bedre ut før operasjonen. Endret 23. februar 2014 av Lincoln 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Quant Skrevet 23. februar 2014 #413 Del Skrevet 23. februar 2014 Man kan ikke ta med kvinner som opererer inn silikon fordi de ellers omtrent er helt flate ... da er det forståelig. Det har noe med selvfølelse og omtrent alle klær forutsetter at man i det minste har noen små dumper foran. Men de fleste som opererer av slike grunner legger inn veldig lite - det er ofte snakk om å kunne bruke BH i omtrent minste størrelse. Ellers tror jeg aldri jeg har hørt en mann si at han foretrekker kvinner med silikon-bryster fremfor naturlige bryster. For meg og de fleste andre er det jo den naturlige duvingen man ser på naturlige bryster som er fascinerende. Så kan man jo bare se på alle de kvinnene som har hatt silikonbryster i årevis, men som velger å fjerne silikonet etter en stund. Jeg mener i hvert fall at det naturlige alltid er det beste. Om det henger litt etter noen år og noen graviditeter spiller vel liten rolle? Jeg bryr meg i hvert fall lite om at mine store bryster er blitt betraktelig løsere i årenes løp ... like lite som endringene på min manns kropp. Det er en del av livet og det er jo nettopp denne felles forandringen som er fascinerende. Skal man ha et sinnsykt rotterace å hele tiden stoppe det naturlige så vil man ikke se ut til slutt. Gjør det beste utav det du har heller. Stell deg, fiks håret, kle deg stilig, hold deg i form - smil og le så blir man mer tiltrekkende enn all verdens silikon og såkalte "skjønnhetsoperasjoner". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 23. februar 2014 #414 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Her er enda et eksempel på en FULLSTENDIG MISLYKKA operasjon. Hun så selvfølgelig MYE bedre ut før operasjonen. Uavhengig av akkurat det bildet vil man alltid finne ting på menneskekroppen som ikke svarer 100% til å ansees som estetisk "vakkert" eller "perfekt", og man finner også mange eksempler hvor kirurgi gir et estetisk pent og mer symmetrisk resultat. Spørsmålet for meg handler likevel om man må egentlig skal legge opp til et idealer hvor det ikke er aksept for det utbredte blant alle mennesker; nemlig asymmetri/naturlige variasjoner. Så er det jo også slik at selvmordsraten blant personer som gjennomfører plastiske operasjoner av estetiske årsaker er mye høyere enn befolkningen øvrig, så da kan man jo spørre seg om den sammenhengen er verdt å reflektere over både ifht ens eget valg(vil jeg egentlig bli mer tilfreds), og hvilke holdninger man ønsker spre. Når det et sagt er ikke jeg motstander av kirurgi, men jeg er motstander av å gjøre noe unaturlig til norm og ideal. Endret 23. februar 2014 av åffårno 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #415 Del Skrevet 23. februar 2014 Ok her er en utfordring til dere. Hva er real og hva er fake: Dette burde jo være enkel mat for dere ekspertene. ekte, fake, fake, ekte. Anonymous poster hash: fc29a...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 23. februar 2014 #416 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg elsker mine silikon pupper! Det er sikkert her at anti silikon mafiaen kommer til å ønske å nagle meg til veggen fordi jeg synes silikon ikke er ekkelt og stygt. Har aldri drømt om at nettopp jeg skulle ta det steget å gjøre dette, men etter hard trening og feil trening vel og merke. Så forsvant puppene mine totalt, og det var noe jeg overhode ikke likte. Jeg hadde full c cup før jeg mistet de opprinnelige og endte opp med en knøtte liten a cup før op. De så fake ut de jeg hadde før op. De pga at kjertlene i brystene var knallharde og gjorde at jeg hadde runde og veldig faste pupper. Joda det ligger i skallen og kunne nok ha levd uten, men hvorfor skulle jeg det når jeg kunne gjøre noe som gjorde at jeg elsker min egen kropp? Nå skriker sikkert endel at " hun der trenger 1000++timer hos en psykolog!" , det for så være. Jeg kunne ikke brydd meg mindre! Mine så og si ny op pupper er nå blitt snart syv uker, og er ikke spente og harde slik de naturligvis er i starten. De er myke og gode å ta på, og kjennes ut nå som mine orginale gjorde. Ser ikke helt naturlig ut, men det er fortidlig i tilhelningen enda. Det tar opptil ett år før man ser der endelige resultatet! Som sagt aldri trodd at jeg ville gjøre dette, og det tok lang tid før jeg bestemte meg for å gjøre nettopp dette. Pisseredd for alt som kan skje, hva om samboeren ikke likte de. Selv om han liker silikon og ekte varer, så visste vi ikke om mine ville få ett topp resultat på alle vis. Å sitte å si at heng er penere enn silikon er så teit som der kan gå ann til å bli. Smaken er som baken! Ingen omtrent som vet jeg har gjort dette, og alle gutter/menn er for silikon så fremt de er fine og ikke knall harde. De liker ikke hengpupper aka runkepupp! ( når man kan ta tak i brystvorta, smøre inn puppen og runke den.) Kommer ikke til å ha silikon hele livet, kanskje om ti år å fjerne de. Da er jeg over 40 år og har kanskje ikke det behovet enda. Kan ikke folk gjøre som de vil uten å bli stemplet som en dum bimbo. Hjernen min er temmelig velfungerende og den ble ikke tatt ut på op.bordet. Jeg er den samme som før, kler meg likt og oppfører meg likt. Puppene definerer ikke meg som pers, for det er mer ved meg enn to implantater og tidligere "store "naturlige pupper. Hva andre ønsker gjøre med sin kropp er helt opp til de og rakker ikke ned på andre fodri de gjør noe som jeg evt ikke er helt enig i. Sånn jente er ikke jeg iallefall og takk gud for det! Mine er ganske lik både før op og etter det som Lady in heels la ut, og jeg pers liker bedre nå det jeg ser i speilet. Så får det bli med det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 23. februar 2014 #417 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Uavhengig av akkurat det bildet vil man alltid finne ting på menneskekroppen som ikke svarer 100% til å ansees som estetisk "vakkert" eller "perfekt", og man finner også mange eksempler hvor kirurgi gir et estetisk pent og mer symmetrisk resultat. Spørsmålet for meg handler likevel om man må egentlig skal legge opp til et idealer hvor det ikke er aksept for det utbredte blant alle mennesker; nemlig asymmetri/naturlige variasjoner. Det er en annen diskusjon igjen. Det som er blitt hevdet av mange "naturlig"-fanatikere her er at silikonpupper alltid er styggere enn naturlige pupper. Uten unntak. Dermed har diskusjonen sklidd ut i tåpeligheter, for det er jo selvsagt ingen tvil om at en operasjon ofte gir et meget fordelaktig resultat, slik som i eksempelet jeg la ut. Men det viktigste er at folk gjør det de sjøl føler seg vel med. Dersom noen er misfornøyde med seg selv så skal de ikke føle seg presset av noen fanatikere til å ikke kunne gjøre noe med det, enten det dreier seg om tannregulering, hårtransplantasjon eller brystoperasjon. På samme måte så vil det være trist om noen føler seg presset til å gjøre ting de egentlig ikke føler for selv. Men det tror jeg sjelden eller aldri er tilfelle. Endret 23. februar 2014 av Lincoln 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #418 Del Skrevet 23. februar 2014 Ok her er en utfordring til dere. Hva er real og hva er fake: Dette burde jo være enkel mat for dere ekspertene. Fornøyelig å være tilbake og lese alle deres betraktninger hva angår "skjønnhet", det er tydelig at enkelte lar seg påvirke mer enn andre. Nå følte jeg egentlig for å skrive et langt og ektefølt innlegg ift hva du postet over med hårvekst og ører, men alt i alt; det er flere hundre tusen kvinner her til lands med plastpupper. De trenger menn som deg og Lincoln, og mitt mål er ikke å "omvende" dere. Jeg synes bare det er viktig at begge sider av saken vektes like mye, og at man ikke konstant skal kjøre på med silikonpropaganda. og merkelappe alt annet som sykelig misinformasjon. Gitt av reaksjonene i denne tråden og mange andre er det åpenbart at mange tenker som meg. Helt ærlig så tror jeg at endel unge jenter kan holde seg borte fra operasjonsbordet ved at mer informasjon kommer ut. Til bildene dine; det er litt vrient å bedømme på bakgrunn av ett enkelt bilde, skal du først arrangere en "konkurranse" med håp om å drite ut andre bør premissene være korrekte og nyanserte. Men nå har du og dine meningsfeller beviselig lagt dere på et fjortisnivå gjennom hele debatten, og dette er et solid, nytt tillegg som forankrer den mentale statusen her. Tilbake til bildene; 1. Usikker, hadde trengt flere bilder 2. Silikon 3. Ekte 4. Silikon. Og ekspert kan jeg kun være om puppene kan bivånes live. Da er det sjelden liten tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 23. februar 2014 #419 Del Skrevet 23. februar 2014 Synes hengepupper er både flott og sexy jeg ! I tillegg så er det jo mye deiligere å kose med når de henger litt Nei,vær naturlige,jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #420 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er en annen diskusjon igjen. Det som er blitt hevdet av mange "naturlig"-fanatikere her er at silikonpupper alltid er styggere enn naturlige pupper. Uten unntak. Dermed har diskusjonen sklidd ut i tåpeligheter, for det er jo selvsagt ingen tvil om at en operasjon ofte gir et meget fordelaktig resultat, slik som i eksempelet jeg la ut. Men det viktigste er at folk gjør det de sjøl føler seg vel med. Dersom noen er misfornøyde med seg selv så skal de ikke føle seg presset av noen fanatikere til å ikke kunne gjøre noe med det, enten det dreier seg om tannregulering, hårtransplantasjon eller brystoperasjon. På samme måte så vil det være trist om noen føler seg presset til å gjøre ting de egentlig ikke føler for selv. Men det tror jeg sjelden eller aldri er tilfelle. Jeg ser ikke hva som er stygt ved noe som er helt utmerket normalt, det at du tenker annerledes får du ta på din egen kappe. Det er mildt sagt trist å lese hvor utseendefokusert enkelte er. Noen av de bildene du har postet er bilder av helt fine pupper, du kaller resultatene "fordelaktige" med bakgrunn i at du selv synes det ser bra ut. Skal ikke andre få mene noe annet uten å bli tilnevnt kallenavn som Ottar-feminist og kvinnehater? Hva skjedde med å ha en kropp som kan løpe fort på 10 km eller evne å bli med opp på Galdhøpiggen uten problemer? En vakker kropp er nå vitterlig mer enn et sett pupper. Småjenter vokser opp med å tro at de har for store kjønnslepper, for små pupper eller "feil form". Sannheten er at de er helt normale, og de bør ikke trenge å i det hele tatt utsettes for et ideal som er så virkelighetsfjernt. Du kan pakke det inn i hva du vil, men er man hjernevasket velger man også som regel selv. Forskjellen er at man tar dårlige valg. Jeg finner ingenting stygt med normale pupper, akkurat som at jeg heller aldri ser styggedommen i en manns penis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå