Gå til innhold

Positiv test, men....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk svak positiv billigtest (strip) og positiv CB digital på søndag (1-2 uker). Tok en billigtest i dag også, og denne var like svak som på søndag. Er det ikke vanlig at HCG-nivået stiger ganske raskt de første dagene?

Ved forrige graviditet testet jeg svakt positivt på billigtest på ca. samme tidspunkt. 2 dagere senere var samme type billigtest helt klar positiv, altså en klar og tydelig lilla strek.

Har også en uvanlig murring i magen, på venstre side. Ikke vondt, men litt ubehagelig. Kjennes ut som hold hvis man løper. Litt urolig, men er likevel positiv :)



Anonymous poster hash: 3e7b7...ed8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke tolke styrken på testen. Den vil naturlig variere en del. I testing sammenheng er en (tydelig) strek en strek.

Det beste er å slutte å teste, og heller ta en tidlig ultralyd om du vil roe nervene underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal ta en tidlig UL :) Hvor tidlig er det vanlig å bestille tid til dette? Husker faktisk ikke en dritt fra forrige gang.... :-/



Anonymous poster hash: 3e7b7...ed8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringe for å bestille tidlig UL rett etter nyttår, var da i uke 8, tenkte at det ikke ville bli noe problem å få i uke 12, men jeg fikk ikke før i uke 14 :( Leeenge å vente :(

Er i uke 12 de kan se "mest". Altså å måte nakkefold, neseben, lårben mtp. downs. Jeg ville ringt raskest mulig om jeg var deg :)



Anonymous poster hash: 0d123...838
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...