Gå til innhold

Jeg gjøre noe annet en å spise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg intatt en helt ok frokost. Ikke for lite, ikke for mye. Burde fortsette dagen min, men jeg sitter likevel her - og bare venter på at boblen skal sprekke. Jeg er i en dårlig periode nå, får ikke til å fokusere på andre ting enn mat. Har sett på kjøleskapdøren i snart en time. Jeg vet hva som er der - og jeg har streifet innom sikkert 20 oppskrifter i hodet allerede. Ikke av den gode typen, kun mat som ikke er bra for meg. Mat som ikke vil gjøre meg godt. Mat som jeg ikke håndterer.

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å unngå - når jeg vet at det kun gjør meg vondt. Jeg må finne noe som aveleder oppmerksomheten, musikk, en film, en blogg?

Noen forslag? :-)



Anonymous poster hash: c07e0...155
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Ta en tur. Kom deg ut av leiligheten. Kanskje musikk på øret og joggesko og ta en løpetur? Høres ut som ol du kjedespiser. Bryt vanen som ved røyking. Aktiviser seg selv når suget kommer.

Og kast all mat som ikke er bra for deg. Da kan du i det minste knaske på en selleristang eller en gulerot når suget kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk neglene dine, napp øyebrynene, ta deg en dusj/fotbad, sorter roteskuffen, skriv brev til folk du skylder en hilsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som det måtte gå. Får bare håpe det ble den ene gangen i dag. Jeg er syk, så jeg kommer meg ikke ut, og ikke på jobb. I'm in a rut

:trist:

Men tuuusen takk for fine forslag. Jeg har tatt hårkur! Og skal nå sette meg ned med en kopp te og lage en super spilleliste på spotify, til den dagen jeg faktisk kan komme meg ut :)

- TS



Anonymous poster hash: c07e0...155
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...