Gå til innhold

Jeg er GRAVID! hvordan fortelle det til typen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg går på p-piller og har forsinket menstruasjon, så jeg bestemte meg for å ta en graviditetstest i dag. Nå har jeg testet meg 4 ganger, og testen har vist positiv alle gangene. Jeg er gravid!!!

Jeg har alltid vært veldig nøye med p-pillene, så jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk er blitt gravid. Det rare med det hele er at jeg har vært veldig baby syk i det siste og snakket mye om graviditet og svangerskap til typen min. Han sier at det ikke er riktig tid til å få barn nå, men uttrykker at han har lyst å få barn med meg engang i framtiden..

Jeg er 19 år gammel som begynner med lærlingtiden nå til høsten, kjæresten er 22 år og studerer for å jobbe i Nordsjøen.

Vi har vært sammen i over 2 år og har aldri hatt manglede tillit og tillitsbrudd. Men jeg er veldig redd og bekymret for å fortelle han om at jeg er gravid. Jeg er redd for reaksjonen hans, redd for å miste han, redd for at han ikke skal tro meg, at jeg har blitt gravid med vilje…

Hvordan skal jeg gå frem og fortelle han det? L



Anonymous poster hash: 5bb13...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva fikk deg til å ta en graviditets-test hvis p-pillesystemet har vært fulgt?

Hun sier jo at hun tok testen fordi mensen var forsinka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg går på p-piller og har forsinket menstruasjon, så jeg bestemte meg for å ta en graviditetstest i dag. Nå har jeg testet meg 4 ganger, og testen har vist positiv alle gangene. Jeg er gravid!!!

Jeg har alltid vært veldig nøye med p-pillene, så jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk er blitt gravid. Det rare med det hele er at jeg har vært veldig baby syk i det siste og snakket mye om graviditet og svangerskap til typen min. Han sier at det ikke er riktig tid til å få barn nå, men uttrykker at han har lyst å få barn med meg engang i framtiden..

Jeg er 19 år gammel som begynner med lærlingtiden nå til høsten, kjæresten er 22 år og studerer for å jobbe i Nordsjøen.

Vi har vært sammen i over 2 år og har aldri hatt manglede tillit og tillitsbrudd. Men jeg er veldig redd og bekymret for å fortelle han om at jeg er gravid. Jeg er redd for reaksjonen hans, redd for å miste han, redd for at han ikke skal tro meg, at jeg har blitt gravid med vilje

Hvordan skal jeg gå frem og fortelle han det? L

Anonymous poster hash: 5bb13...7cb

Ved å vise ham en av de tre trådene du har laget? :vetikke:

Anonymous poster hash: f657f...2f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lager du tråd på tråd? Du har fått gode svar andre steder...

Hele situasjonen er misstenkelig. Og jeg forstår godt om han ikke tror deg. P-pillen er nærmest 100% sikker. I tillegg til at du føler et behov for å overbevise KG om at du ikke forstår hvordan dette har skjedd, du er ekstremt babysjuk og du har tatt test rett etter ventet mens... Noe skurrer.



Anonymous poster hash: 6f745...a6c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at hun tok testen fordi mensen var forsinka.

Hvis en går på p-piller får en ikke forsiknket mens, men en pillefri periode hvor det oppstår en kunstig blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...