Gå til innhold

Fryktelig vond brystvorte 14uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan huske å ha tatt meg på brystvorten flere ganger i natt og hatt veldig vondt.

Nå kom jeg borti den igjen og fikk samme følelse. Jeg kikket litt nærmere og ser jeg har en bitte liten mørkerød kule som sitter fast i vorten, inn mot "hullet". Har veldig små vorter enda, men kan "åpne" de litt.

Jeg er bare 14 uker...Hva er dette?? Kan huske at det føles ut som noen kløyp meg ordentlig i brystvorten i natt. Ordentlige vondt. Har bilde hvis noen ønsker å se.

Skal jeg prøve å "skrape" bort den bitte lille blodproppen? Det er den føles vond.

Anonymous poster hash: 8aa63...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat på samme måten, jeg er da 17 uker på vei men begynte å få VELDIG vondt i brystvorten rundt uke 12. De ser ut som at de har sprukket og om bh-kanten kommer borti de så er det like før jeg legger meg ned og griner. Så jeg tørr å påstå at dette er normalt :-)

ang. blodproppen du har der, tror ikke jeg hadde skrapet den vekk i filfelle det blir et åpent sår og det blir infisert. Kanskje du kan ta det opp med legen/jordmoren din? :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være, kjøp heller salve på apoteket du kan smøre deg med. Blir det ikke bedre på et par dager ringer du legekontoret.



Anonymous poster hash: 8609d...32d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på apoteket å kjøpte rensevann og salve. Da jeg skulle rense med qtips løsnet "proppen" og det begynte å blø litt mer, men har stoppet nå. Vorten i seg selv er heller ikke såå vond lenger. Rart det her var... Fortsetter å rense og smøre også går det nok bra! :) TS



Anonymous poster hash: 8aa63...405
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...