AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #21 Del Skrevet 16. februar 2014 Jo det er han.... Klart det er. Det er så forbanna typisk. Har liksom respekt for såkalt dydige, tradisjonelle kulturer, men lever mest umoralsk og jævlig av alle. Anonymous poster hash: eccf8...6e7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 16. februar 2014 På tide å vokse opp. Anonymous poster hash: cf672...d42 Hvorfor skjønner dere ingeting? jeg er voksen og veldig moden for alderen, men jeg kan ikke stå imot familien sånn er det bare. JEG VIL IKKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #23 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvorfor skjønner dere ingeting? jeg er voksen og veldig moden for alderen, men jeg kan ikke stå imot familien sånn er det bare. JEG VIL IKKE!! Jeg er vokst opp med en familie fra samme del av verden som deg, ut fra det du har fortalt tidligere, og joda: Det går fint an å ta ansvar. Det spørs bare på om man skal velge den letteste veien ut hele tiden eller ha et snev av ryggrad. Anonymous poster hash: eccf8...6e7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 16. februar 2014 Det blir veldig vanskelig å snike seg ut i 3 etasje. Jeg tenkte først på stige eller hoppe ut, det gjorde jeg fra 2.etasje. Satte opp stigen når det var mørkt ute. hmmm Min plan var slik: Venter til alle legger seg. jeg sover på første etasje de sover på andre alle sammen. Jeg har 3 dører jeg kan bruke. Jeg tenkte å ta kjellere døren, da den ikke lager lyd. slik at jeg går ut hovedøren her ( har ikke annet valg) men jeg tror ikke de hører den. Deretter tar jeg trappene ned til kjelleren og går ut derfra. God plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #25 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvorfor skjønner dere ingeting? jeg er voksen og veldig moden for alderen, men jeg kan ikke stå imot familien sånn er det bare. JEG VIL IKKE!! Så ikke lyv og snik ut da. Anonymous poster hash: cf672...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg er vokst opp med en familie fra samme del av verden som deg, ut fra det du har fortalt tidligere, og joda: Det går fint an å ta ansvar. Det spørs bare på om man skal velge den letteste veien ut hele tiden eller ha et snev av ryggrad. Anonymous poster hash: eccf8...6e7 Det er slik at jeg har ikke råd til å flytte for meg selv enda. Må få betalt gjelden min, masse inkasso. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #27 Del Skrevet 16. februar 2014 Det er slik at jeg har ikke råd til å flytte for meg selv enda. Må få betalt gjelden min, masse inkasso. Du er jo ikke vledig voksen for alderen om du har klart å karve på deg masse inkasso i en alder av 23. Heller tvert imot. Anonymous poster hash: cf672...d42 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 16. februar 2014 #28 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei jeg er en jente på 23 år, bor hjemme hos familien. Jeg skal møte kjæresten etter jobb, han er ferdig ca kl 00.00. Har dere noen tips hvordan jeg kan snike meg ut uten at noen finner ut? Kan ikke hoppe ut av vinduet, bor i 3 etasje. hmmm Min plan var slik: Venter til alle legger seg. jeg sover på første etasje de sover på andre alle sammen. Jeg har 3 dører jeg kan bruke. Jeg tenkte å ta kjellere døren, da den ikke lager lyd. slik at jeg går ut hovedøren her ( har ikke annet valg) men jeg tror ikke de hører den. Deretter tar jeg trappene ned til kjelleren og går ut derfra. God plan? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 16. februar 2014 Hva er det du grubler over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #30 Del Skrevet 16. februar 2014 Du skriver først at du bor i 3. etasje, så skifter du om å sier at du bor i første? Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 16. februar 2014 #31 Del Skrevet 16. februar 2014 Hva er det du grubler over? Du bor 3.etg. Du sover i 1. etg. De andre sover i 2. etg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #32 Del Skrevet 16. februar 2014 Du skriver først at du bor i 3. etasje, så skifter du om å sier at du bor i første? Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a Nei jeg mente det ikke sånn!!! 1 etasje bor naboen. 2 og 3 bor vi på. så jeg sover på 2 etajse og resten sover på 3. Det var slik jeg mente det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #33 Del Skrevet 16. februar 2014 Pluss kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #34 Del Skrevet 16. februar 2014 Du har to valg da. 1. gå ut (gjennom døra) og 2. bli hjemme. Anonymous poster hash: 7cbe3...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #35 Del Skrevet 16. februar 2014 Spørsmålet er hvordan jeg kan få meg ut.... har dere erfaring med slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #36 Del Skrevet 16. februar 2014 Spørsmålet er hvordan jeg kan få meg ut.... har dere erfaring med slikt? Ja, vi har alle sagt det flere ganger, gå ut døra. Anonymous poster hash: cf672...d42 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 16. februar 2014 #37 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei jeg er en jente på 23 år, bor hjemme hos familien. Jeg skal møte kjæresten etter jobb, han er ferdig ca kl 00.00. Har dere noen tips hvordan jeg kan snike meg ut uten at noen finner ut? Kan ikke hoppe ut av vinduet, bor i 3 etasje. Som regel sjekker ingen romme mitt i løpet av natten, alså ingen kommer og sjekker om jeg sover. Men jeg er såååå redd og nervøs for at de skal finne det ut! Har noen erfaring med dette? Tips og råd mottas med STOR takk hmmm Min plan var slik: Venter til alle legger seg. jeg sover på første etasje de sover på andre alle sammen. Jeg har 3 dører jeg kan bruke. Jeg tenkte å ta kjellere døren, da den ikke lager lyd. slik at jeg går ut hovedøren her ( har ikke annet valg) men jeg tror ikke de hører den. Deretter tar jeg trappene ned til kjelleren og går ut derfra. God plan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #38 Del Skrevet 16. februar 2014 skjønner ikke helt... i juni 2013 hadde du vært sammen med en mann i 2 mnd, i oktober 2013 hadde du vært sammen med en mann i 5 år? og i november 2013 fant du en forlovet mann? Mitt råd vil være å ikke dra ut, hold deg hjemme og bli kjent med deg selv Anonymous poster hash: 501d7...4d6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 16. februar 2014 #39 Del Skrevet 16. februar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjønnas Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #40 Del Skrevet 16. februar 2014 skjønner ikke helt... i juni 2013 hadde du vært sammen med en mann i 2 mnd, i oktober 2013 hadde du vært sammen med en mann i 5 år? og i november 2013 fant du en forlovet mann? Mitt råd vil være å ikke dra ut, hold deg hjemme og bli kjent med deg selv Anonymous poster hash: 501d7...4d6 OK nå skal jeg forklare deg. Den mannen jeg var sammen med i 5 år ble slutt i juni 2013, da ble jeg kjent med han andre, etter noen månder ble det slutt og jeg var tilbake til eksen, men det varte ikke lenge, tok slutt i oktober. Så nå står jeg her: Sammen med en forlovet mann. Get it?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå