Gå til innhold

P-pille slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere opplevd å få ømme bryster etter p-pille slutt? Første dag i siste mens. var 31.januar, og jeg sluttet på pillene 2.feb. Skal nemlig bytte merket for har slitt mye med blødninger og forstyrrelser. Pr. nå går jeg ikke på ppille, har hatt samleie u/kondom 3-4. Skal starte på nye ppiller denne uken etter jeg har vært hos legen. Burde jeg vente til det kommer en ny mens før jeg starter? Og har mange av dere blitt gravide ved bytting av ppiller?



Anonymous poster hash: 01186...ab0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen av dere opplevd å få ømme bryster etter p-pille slutt? Første dag i siste mens. var 31.januar, og jeg sluttet på pillene 2.feb. Skal nemlig bytte merket for har slitt mye med blødninger og forstyrrelser. Pr. nå går jeg ikke på ppille, har hatt samleie u/kondom 3-4. Skal starte på nye ppiller denne uken etter jeg har vært hos legen. Burde jeg vente til det kommer en ny mens før jeg starter? Og har mange av dere blitt gravide ved bytting av ppiller?

Anonymous poster hash: 01186...ab0

man starter med nye piller ved menstruasjon så ville ventet ja.

Anonymous poster hash: 38655...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man starter med nye piller ved menstruasjon så ville ventet ja.

Anonymous poster hash: 38655...d12

Man kan starte med p-piller når som helst. Eneste er at man må bruke kondom i 7 dager om man starter en annen dag enn første mens-dag.

Anonymous poster hash: a4d64...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan starte med p-piller når som helst. Eneste er at man må bruke kondom i 7 dager om man starter en annen dag enn første mens-dag.

Anonymous poster hash: a4d64...dba

Man kan ja, men alle leger jeg har snakket med anbefaler å starte når man har mensen.

Anonymous poster hash: 38655...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...