Gjest avocadoen Skrevet 16. februar 2014 #41 Skrevet 16. februar 2014 Akkurat som at jeg ikke kjøper oreokjeks for å være "trendy" men fordi hvetekjeks med sukker og transfett er en invitasjon til diabetes og tette blodårer. Ja, det er jo ok Men nå kan jeg heldigvis unne meg oreokjeks en gang i halvåret da uten at jeg har fått verken diabetes eller tette blodårer enda er derfor det heter sunt og variert 2
Gjest Crazycatlady Skrevet 16. februar 2014 #42 Skrevet 16. februar 2014 Spiser sjeldent oreokjeks, men syns oreokake er godt for eksempel. Det er vel som med mange andre ting:mange liker det så da lager man mange produkter for å selge mer. Akkurat som med taco og pesto for eksempel.
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 16. februar 2014 #43 Skrevet 16. februar 2014 Dots er jo mye bedre enn Oreo, hvis man først skal spise kjeks.
Kamikatze Skrevet 16. februar 2014 #44 Skrevet 16. februar 2014 Ja, det er jo ok Men nå kan jeg heldigvis unne meg oreokjeks en gang i halvåret da uten at jeg har fått verken diabetes eller tette blodårer enda er derfor det heter sunt og variert Vel... Samlet vil jo alle de tusener på titusener som bare spiser en enkelt oriokjeks en gang i måneden eller halvåret bidra til å opprettholde produksjonen. For hvis nesten ingen kjøper et produkt, slutter de å produsere det. Dette kunne igjen reddet livet til en rekke oreoavhengige, som nå må slite med elendig selvkontroll og blodsirkulasjon. - Faen, jeg har tilbrakt for mye tid på Kvinneguiden! 1
Gjest avocadoen Skrevet 16. februar 2014 #45 Skrevet 16. februar 2014 Vel... Samlet vil jo alle de tusener på titusener som bare spiser en enkelt oriokjeks en gang i måneden eller halvåret bidra til å opprettholde produksjonen. For hvis nesten ingen kjøper et produkt, slutter de å produsere det. Dette kunne igjen reddet livet til en rekke oreoavhengige, som nå må slite med elendig selvkontroll og blodsirkulasjon. - Faen, jeg har tilbrakt for mye tid på Kvinneguiden! Haha, jeg gidder ikke ta på meg ansvaret til en oreoavhengig altså
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #46 Skrevet 16. februar 2014 OREOOOO Anonymous poster hash: d9a87...f63 2
Asso Skrevet 16. februar 2014 #47 Skrevet 16. februar 2014 Hjemmelaget Oreokake e dødsgodt! Og hvis jeg skal skeie ut så kjøper jeg meg en pakke Oreokjeks og dypper i melk :D Klarer ikke å spise opp hele pakken med en gang, men det er godt å finne seg et par i ny og ne =) Blir svart i munnen, men jeg synes den kjeksen er veldig god =)
oreokjeksen Skrevet 16. februar 2014 #48 Skrevet 16. februar 2014 Hjemmelaget Oreokake e dødsgodt! Og hvis jeg skal skeie ut så kjøper jeg meg en pakke Oreokjeks og dypper i melk :D Klarer ikke å spise opp hele pakken med en gang, men det er godt å finne seg et par i ny og ne =) Blir svart i munnen, men jeg synes den kjeksen er veldig god =) Helt enig! :D Absolutt ingenting som slår hjemmelaget oreokake!
Gjest Emera Skrevet 17. februar 2014 #49 Skrevet 17. februar 2014 Hjemmelaget Oreokake e dødsgodt! Og hvis jeg skal skeie ut så kjøper jeg meg en pakke Oreokjeks og dypper i melk :D Klarer ikke å spise opp hele pakken med en gang, men det er godt å finne seg et par i ny og ne =) Blir svart i munnen, men jeg synes den kjeksen er veldig god =) Helt enig! :D Absolutt ingenting som slår hjemmelaget oreokake! Det er sant. Jeg har aldri lagd det selv, men spiste en gang Krem kaffebars egenlagde oreokake. Aaahh, himmelsk.
Gjest Belle âme Skrevet 17. februar 2014 #50 Skrevet 17. februar 2014 Koffor er det palmeolje i oreosjokoladen?
Gjest Emera Skrevet 17. februar 2014 #51 Skrevet 17. februar 2014 Koffor er det palmeolje i oreosjokoladen? Bare gjettter, men kanskje det er fordi Oreokjeksene inneholder palmeolje?
Gjest Belle âme Skrevet 17. februar 2014 #52 Skrevet 17. februar 2014 Bare gjettter, men kanskje det er fordi Oreokjeksene inneholder palmeolje? Skjønte d, men...
Gjest Rossin Skrevet 17. februar 2014 #53 Skrevet 17. februar 2014 Skjønte d, men... Fordi det er et søppelprodukt. Palmeolje er for øvrig billig, og det har egenskaper som egner seg godt for matindustrien - f.eks. at den ikke harskner like fort som tilsvarende produkt.
Pearl2.0 Skrevet 17. februar 2014 #54 Skrevet 17. februar 2014 Lavkulturelt faktisk Men noen ganger tror jeg at jeg er den eneste som ikke liker Oreo! Nei, jeg liker det heller ikke
Sjokoladenøtt Skrevet 17. februar 2014 #55 Skrevet 17. februar 2014 Folk har da forskjellig smak Er vel mange andre produkter også som brukes i hytt og pine til alt mulig.. Selv synes jeg oreo er godt innimellom, kan fint spise noen få kjeks eller f eks mcflurry med oreo Men det er ikke verdens beste, det er jeg enig i. Det er jo verre med apple, ikke at det er mat, men ALT dreier seg jo om iPhone omtrent Man blir fort lei av det da, når det igrunn ikke er et kjempebra produkt men det blir skrytt langt oppi skyene. Bacon også, skjønner ikke hvorfor det er så populært
Chien Skrevet 17. februar 2014 #56 Skrevet 17. februar 2014 Hvorfor skal folk på død og liv lage alt mulig rart av Oreo? Det er så lavkultur som det får blitt. Anonymous poster hash: c59c6...f8b Hvem bryr seg hva DU mener er "lavkultur". Det finnes folk som liker smaken av Oreos - hvorfor ikke prøve å putte det i forskjellige produkter å se hvordan det smaker? Markedet styres uansett av tilbud og etterspørsel, og så lenge Oreo-produkter selger betyr det at det er et marked for det, med andre ord at folk kjøper Oreo-produktene fordi de sannsynligvis liker det. Så at du mener at det er "lavkultur" er vel egentlig ganske ubetydelig i den store sammenhengen, eller?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #57 Skrevet 17. februar 2014 Hvem bryr seg hva DU mener er "lavkultur". Det finnes folk som liker smaken av Oreos - hvorfor ikke prøve å putte det i forskjellige produkter å se hvordan det smaker? Markedet styres uansett av tilbud og etterspørsel, og så lenge Oreo-produkter selger betyr det at det er et marked for det, med andre ord at folk kjøper Oreo-produktene fordi de sannsynligvis liker det. Så at du mener at det er "lavkultur" er vel egentlig ganske ubetydelig i den store sammenhengen, eller? Du brød deg tydeligvis nok til å svare. Anonymous poster hash: c59c6...f8b 1
Lutetium 71 Skrevet 17. februar 2014 #58 Skrevet 17. februar 2014 Hva skal man lage av hvis man skal lage noe høykultur da? Ferrero Rocher? 1
Chien Skrevet 17. februar 2014 #59 Skrevet 17. februar 2014 Du brød deg tydeligvis nok til å svare. Anonymous poster hash: c59c6...f8b Jada, gjorde det.
Aryamili Skrevet 17. februar 2014 #60 Skrevet 17. februar 2014 Jeg eeelsker hjemmelaget oreokake! Spiser det naturlig nok veldig sjeldent. Alt det andre klarer jeg meg fint uten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå