Gå til innhold

Oreo ditt Oreo datt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skal folk på død og liv lage alt mulig rart av Oreo? Det er så lavkultur som det får blitt.

Anonymous poster hash: c59c6...f8b
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man lage av hvis man skal lage noe høykultur da?

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor skal folk på død og liv lage alt mulig rart av Oreo? Det er så lavkultur som det får blitt.

Anonymous poster hash: c59c6...f8b

Fordi det er godt.

Anonymous poster hash: 65fa1...e8d

• Liker 5
Skrevet

Nei, si det! Det er ikke sertifisert kakao engang, skamme seg. Lag heller av sertifisert kakao.

Anonymous poster hash: 1d795...014

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Lavkulturelt faktisk :fnise:

Men noen ganger tror jeg at jeg er den eneste som ikke liker Oreo!

• Liker 4
Skrevet

Det dreier seg garantert mer om trend enn om smak, for smaken er jo ikke akkurat noe å rope hurra for, for å si det forsiktig.

Dvs det koker nok ned til at Oreo-produsentene er veldig flinke merkevarebyggere, og den yngre delen av befolkningen lar seg villig kjøpe. Oreo-hypen blir en markør for å vise generasjonsmessig og sosial tilhørighet.

Anonymous poster hash: 871c3...b69
  • Liker 4
Skrevet

Gudene vet. Oreo smaker jo bare ekstremt søtt og ellers smakløst (med et hint av parfyme, kanskje?). Ingen fan, men det ville jeg ikke vært om det var høykultur heller ;)

Anonymous poster hash: 010c9...d02

• Liker 3
Skrevet

Hva er egentlig høykulturgodteri? Er det de sunne variantene? Som eplekanelchips, tørket grønnkål og slikt?

• Liker 9
Skrevet

fordi det er dødsgodt.

Anonymous poster hash: a2552...8cc

• Liker 7
Skrevet

Hva er egentlig høykulturgodteri? Er det de sunne variantene? Som eplekanelchips, tørket grønnkål og slikt?

Jeg tror det må ha et fransk navn, være økologisk og ha en kilopris på minst 400 kr :P

Anonymous poster hash: 010c9...d02

• Liker 17
Skrevet

Nei,d det erikke godteri

Anonymous poster hash: 1d795...014

Gjest New_Girl
Skrevet

Operamints og konjakkuler sikkert :P

• Liker 4
Skrevet

Det dreier seg garantert mer om trend enn om smak, for smaken er jo ikke akkurat noe å rope hurra for, for å si det forsiktig. Dvs det koker nok ned til at Oreo-produsentene er veldig flinke merkevarebyggere, og den yngre delen av befolkningen lar seg villig kjøpe. Oreo-hypen blir en markør for å vise generasjonsmessig og sosial tilhørighet. Anonymous poster hash: 871c3...b69

Ja det er akkurat derfor jeg liker det. Det handler om trend, selvsagt. Jeg kveler i meg Oreokjeks og oreokake bare for å være med på trenden..

Oreo er vel populært da? Mange liker det, og det passer til masse rart. Oreokjeks, oreokake, oreoiskrem, oreosjokolade, oreocupcakes.. Namnam

Anonymous poster hash: be1af...0d4

Skrevet

Det er ikke oppskrytt bare fordi man ikke liker det.. Da kan jeg si at kaffe er oppskrytt, for det liker ikke jeg..

• Liker 13
Gjest Keikolina
Skrevet

Fy faen, den møkka smaker parfyme, ubegripelig.

Skrevet

Ja det er akkurat derfor jeg liker det. Det handler om trend, selvsagt. Jeg kveler i meg Oreokjeks og oreokake bare for å være med på trenden..

Oreo er vel populært da? Mange liker det, og det passer til masse rart. Oreokjeks, oreokake, oreoiskrem, oreosjokolade, oreocupcakes.. Namnam

Vel, dette er vel litt av trikset fra produsentenes side da. *teskje*

Anonymous poster hash: 871c3...b69

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes ikke Oreo-kjeksene i seg selv er noe gode alene. MEN den nye melkesjokoladen med Oreo synes jeg er kjempegod!

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke den jeg heller. Har smakt på det jeg er blitt tilbudt av Oreostæsj, men har ennå ikke fått noen åpenbaring.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje dette er passende for deg TS :fnise:

Swarovski studded Chocolates ($10,000)

Swarovski-studded-Chocolates-300x283.jpg

Ahhhaaaa!!! This is the feeling which will come into your heart by the look and taste of this chocolate. If any of your friend who is a chocoholic and you are looking for gifting ideas, then this is a perfect solution. Swarovski studded Chocolates are the outcome of the tie up between Patchi and Harrods. The design of this chocolate is done by Lebanese chocolatier. The box has 49 pieces of chocolate wrapped in hand woven Indian Silk and placed on suede casing. Gold, Swarovski crystal and silk rose are used to enhance the look of the chocolates. These chocolates have won the title of Best Chocolates in world by Academy of Chocolates because of exclusivity and exotic feel of this box of chocolates.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...