Gå til innhold

Løsere mage med Nan enn Hipp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minien(5 uker) har kavet endel, og med Hipp var det umiddelbart etter måltidet somregel(mest om kveld), og han gulpet noe fortere.

Endel luft i magen som han hadde vanskelig for å få ut, selv med hjelpemidler(te, minifom).

På nattestid sov han 3-5 timer i strekk.

Avføringen var gul, og helt normal konsistens - ikke noe spesiell lukt utover vanlig.

Vi byttet så til Nan fordi dette fungerte OK på sykehuset, og da endret det seg til at han er helt normal etter måltidet, men kan klage mer på kveldstid - samme farge og tidsintervall på avføring, men nå er den løsere.

Ikke helt vannete, og han skriker ingenting - det er bare løsere enn før.

En gang om dagen som før - og nå sover han lengre strekk, har sovet hele 8 timer i strekk inatt.

Er løsere avføring et dårlig tegn, eller er det bare diarè man trenger være obs på?(spedbarn altså).

Føler han generelt har endret utvikling også, altså at han er mer aktiv/vil kommunisere mer(dermed lengre våken og soveøkter) - så er litt vanskelig å skille mellom hva som er naturlig utvikling, og hva som kan skyldes bytte av ulike merker.

Spør fordi jeg har inntrykk av at endel har fått hardere mage av Nan enn Hipp - mens her er det "omvendt".



Anonymous poster hash: 81231...d48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RompeRusk

Har merket forskjell på nan og Collett, med nan får vesla vondt i magen og treg mage, mens med Collett viser hun ikke tegn til plager overhode. Har også fått inntrykk av at babyer ofte sliter med nan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kan man bytte?

Bare noen dager siden vi gikk fra Hipp, med Nan kommer iallefall endel av luften ut.

Har vurdert Collet, men finnes bare på 1 butikk her og Eg nesten dobbel i pris fra Hipp og enda litt dyrere enn Nan igjen.....

Så må man jo prøve laktosefritt om det igjen ikke funker, så blir jo fort mange bytter....

Anonymous poster hash: 81231...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi nan noen dager til, man skal helst ikke bytte oftere enn en gang i løpet av en uke, pga magetrøbbel.

Anonymous poster hash: 0c432...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kan man bytte?

Bare noen dager siden vi gikk fra Hipp, med Nan kommer iallefall endel av luften ut.

Har vurdert Collet, men finnes bare på 1 butikk her og Eg nesten dobbel i pris fra Hipp og enda litt dyrere enn Nan igjen.....

Så må man jo prøve laktosefritt om det igjen ikke funker, så blir jo fort mange bytter....

Anonymous poster hash: 81231...d48

Det er vel en uke eller to som bør gå mellom byttene, mener jeg å huske. Collett har vel to poser i esken? Eller husker jeg helt feil nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet fra NAN til Hipp for ca 3 uker siden og etter det har babyen min begynt å bæsje noe voldsomt mye mer enn han gjorde før. Nå bæsjer han også opptil flere ganger hver natt, noe han aldri gjorde med NAN. Litt merkelig..



Anonymous poster hash: e005a...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Det er vel en uke eller to som bør gå mellom byttene, mener jeg å huske. Collett har vel to poser i esken? Eller husker jeg helt feil nå? :)

Nan har to poser, Collett har en stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...