Gå til innhold

Forandring fryder! (Lillelarves treningsdagbok)

Gjest lillelarve

Anbefalte innlegg

Wow, imponerende resultater! :) Ser tydelig forskjell. Håper jeg kan få til noe lignende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som søvnproblemer forårsaker det ja. Du kan teste ut en app som heter relax with andrew johnson og gjøre de øvelsene når du legger deg. Da får du kanskje til å sove bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Wow, imponerende resultater! :) Ser tydelig forskjell. Håper jeg kan få til noe lignende!

Tusen takk! :) Det er jo flott at det sees! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Høres ut som søvnproblemer forårsaker det ja. Du kan teste ut en app som heter relax with andrew johnson og gjøre de øvelsene når du legger deg. Da får du kanskje til å sove bedre :)

Kanskje det! :) Forhåpentligvis gjør jeg det. Jeg prøver å drikke kamillete for å roe meg litt ned om kveldene. Kanskje det også fungerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke hjelper ville jeg tenkt litt over om det er noe som stresser deg eller om du uroer deg for noe. Gjør du ikke det ville jeg gått til lege dersom du fortsetter å sove dårlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I natt sov jeg godt og har mye mer energi! Nok energi til å få en god økt på rundt en time! Ble kardio, ben og rumpe i dag og jeg er ganske så svett nå! :)

Man føler seg så braa etter en god økt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

80 minutter ble det i dag. Starta med en 50 minutters joggetur + litt gåing, men faktisk ikke så mye! :) + 25 minutter abs + oppvarming og strekking i tillegg.

Jeg elsker å svette og være helt dau etterpå, men sånn blir det ikke når jeg jogger og gjør styrke. Så imorgen eller torsdag (tviler på at det blir på torsdag siden det er dugnads-greier da..) blir det en HIIT kardio økt fordi jeg elsker å bli helt søkksvett og bare ligge der etterpå :fnise:

Har aldri trent så sent på kvelden før, men... Jaja! Sånn ble det i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt deilig å trene på kvelden synes jeg, samtidig som det er litt stress siden man må spise etterpå. :ler:

Høres ut som en god økt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Det er litt deilig å trene på kvelden synes jeg, samtidig som det er litt stress siden man må spise etterpå. :ler:

Høres ut som en god økt da!

Jeg er nok et formiddags/dags-trenings-menneske, jeg :fnise: Det er sant; jeg måtte spise klokka halv ellve på kvelden, noe som ikke er passende for meg haha... Joda, helt grei økt i går :D

I dag ble det derimot en helt vill økt :danse: 65 minutter kardio, bein og rumpe. Herregud jeg er helt søkkvett! Det var deilig å få presset musklene litt ekstra.

Nå skal jeg spise egg! mm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Heyhey!

I dag ble det en 75 minutters økt med styrke og bittelitt kardio imellom. Begynte med abs og kardio og deretter ble det styrke (for hele kroppen med fokus på armer). Må vel ha litt styrke i blant også :trene:

Lagde hjemmelaga kettlebel ved å legge flere fulle brusflasker (med vann) i en stram veske. Vet ikke om det fungerer bra nok, men jeg ble nå sliten i armene i alle fall... :)

Nå blir det banan og havregrøt med blåbær :D Ha en strålende helg og så sier jeg bare Gratulerer med dagen på forhånd! (Eller, egentlig er det vel i dag 200 års jubileumet er, hørte jeg) :flagg::biggrin: Kos dere på 17. mai folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes smart ut med hjemmelaga kettlebell!

Håper du har hatt en super feiring idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Hørtes smart ut med hjemmelaga kettlebell!

Håper du har hatt en super feiring idag!

Ja den funka helt greit, så.. :)

Takk skal du ha, og i like måte :)

I går ble det 56 minutter kardio og bein! Glemte visst å oppdatere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I går ble det en times gåtur i skinnende, het sol! Deilig. Og i dag ble det rundt 80 minutter HIIT og styrke - mage, armer, rygg og rumpe. Ble en lang, intens økt! Deilig.

:trene::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! Sitter bare å venter på at jeg kan trene selv. :fnise: Spiste for en halvtimes tid siden så må vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Så deilig da! Sitter bare å venter på at jeg kan trene selv. :fnise: Spiste for en halvtimes tid siden så må vente.

Ja det var deilig! Haha, jeg gjør det samme selv hele tiden. Bare venter så jeg kan trene... :)

I dag ble det en times HIIT og styrke - abs før jeg skal sitte barnevakt! Er helt dau i kroppen!!! :) Nå skal skal kjappe meg i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være dau i kroppen! Jeg vil oooog men brygger på noe og da trener jeg ikke. Trening + brygge på noe = ønsker sykdommen velkommen. :(

Kos deg med barnevakt-sitting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Deilig å være dau i kroppen! Jeg vil oooog men brygger på noe og da trener jeg ikke. Trening + brygge på noe = ønsker sykdommen velkommen. :(

Kos deg med barnevakt-sitting!

Ja det er det :) Uffda.. Det er en dårlig mix, ja. Det har jeg erfart. Folk sier også at trening skal hjelpe hodepine, men min ble bare verre da jeg prøvde meg på det. Jaja! Det går fint med ekstra hviling :)

Takktakk! Rydda og vaska hele leiligheta da jeg kom hjem, så jeg har vært effektiv i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det rundt 70-80 minutter styrke og HIIT tilsammen. Trente armer, skuldre og rygg med 1 kg "vekt" (stor colaflaske :danse:)

Nå skal jeg slappe helt av, kanskje drikke litt te.. :) ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...