Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014

Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heftig med jenter her i gruppa! Gratulerer alle sammen!

Selv var det visst en gutt her i magen..Veldig rart at lillemor blir storesøster hvis alt går bra...Og hyggelig å evt å ha en av hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig med jenter her i gruppa! Gratulerer alle sammen!

Selv var det visst en gutt her i magen..Veldig rart at lillemor blir storesøster hvis alt går bra...Og hyggelig å evt å ha en av hver :)

Grattis med gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør dere knipeøvelser?

Jeg gjorde det ikke i første svangerskap og har heller ikke vært plaget av å skvette på meg i ettertid. Mannen sa det føltes som normalt, men jeg begynte å knipe ca 4 uker etter fødsel.

Siden det kun er 9 mnd siden fødsel så kniper jeg nå oftere for å håpe at det ikke bli noe merkbart etter neste fødsel siden det blir så kort tid i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sporadisk ja.... Må bli flinkere! Trampolinehopping er ikke som før første fødselen desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i appen min står det at man skal gjøre det i 10 minutter hver morgen og kveld (og helst en gang på dagen), hold i 6 sekunder, og slipp... fortsett i 10 minutter.

Meeeen, jeg har ikke begynt enda. Kanskje jeg bør det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi vært på ordinær ultralyd, og vi ble satt frem to dager!

Så nå er termin flyttet til 2 desember - og vi venter ei lita jente :rodmer:

Lykkelig! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med lita jente, lilleløvetann :hjerte:

..
mamma har kjøpt inn de aller første babyklærne. Jeg har jo ikke startet noe handling enda, så. Hehe. Nå har vi omslagsbodyer og pysjer og søtt småtteri til en liten fin gutt. <3

5 fullgåtte måneder i dag, kun 4 igjen! Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har vi vært på ordinær ultralyd, og vi ble satt frem to dager!

Så nå er termin flyttet til 2 desember - og vi venter ei lita jente :rodmer:

Lykkelig! :gravid:

beste følelsen ♡ gratulerer så mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med lita jente, lilleløvetann :hjerte:

..

mamma har kjøpt inn de aller første babyklærne. Jeg har jo ikke startet noe handling enda, så. Hehe. Nå har vi omslagsbodyer og pysjer og søtt småtteri til en liten fin gutt. <3

5 fullgåtte måneder i dag, kun 4 igjen! Sykt.

herremin, tenk på det ♡ tiden går fort og sakte om hverandre ♡ magen min har plutselig skutt enda litt til. Håper ikke den skal fortsette med å poppe i det tempoet. Da blir jeg stor gitt.

I dag er jeg litt sliten, hormonell og slitenleimegish. Deilig når lille gir meg noen små spark som påminnelse om at ho er der. Vanskelig å grave seg ned i følelsene da :-)

mamma har hjulpet meg å vaske ned leiligheten i helga og frem til i dag. Blir rart og stort og flytte inn og pusse opp hus om 14 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herremin, tenk på det ♡ tiden går fort og sakte om hverandre ♡ magen min har plutselig skutt enda litt til. Håper ikke den skal fortsette med å poppe i det tempoet. Da blir jeg stor gitt.

I dag er jeg litt sliten, hormonell og slitenleimegish. Deilig når lille gir meg noen små spark som påminnelse om at ho er der. Vanskelig å grave seg ned i følelsene da :-)

mamma har hjulpet meg å vaske ned leiligheten i helga og frem til i dag. Blir rart og stort og flytte inn og pusse opp hus om 14 dager :-)

Ja, herregud. Jeg føler plutselig jeg har masse å gjøre på fire måneder!!!

Da må du jo oppdatere magebilde i dagboka diiii :nigo:

Kjenner jeg har vært litt for aktiv, og bekkenløsningen min er virkelig ute å kjøre nå, fader så vondt.

Driver å maler kjøkkenet og er vel ferdig nå (gjort alt selv uten hjelp fra mannen!!!!), nå mangler jeg vinduskarmene og spisestolene. Bordet er tatt.

MEN, dum som jeg var, bestemte jeg meg for å tømte begge soverommene her og bytte rom, slik at vi får større rom nå som vi blir fler....... Så stua ser ikke ut, det er ting overalt - og da mååå jeg såklart male både vinduer og vegger når jeg først er i gang, så det kan bli noen lange dager da jeg vil ha alt ferdig til søndag :klaske: er SÅ sliten.... men nå er det ingen vei tilbake. For et rotehus det er her nå - baaah, ser liksom ikke enden, hehe.... Hvorfor er det ingen å hjelper meg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...