Gå til innhold

Over hørte voldtekt da jeg var på hotel... :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Jeg oppholder meg i utlandet... og i går så var det valentines day, og mange hadde bestilt rom for natten på hotellet mitt (Hilton så litt dyrt). Da jeg prøvde å sove hørte jeg en dame som skrek, først lurte jeg på om noen hadde høylytt sex, men så hørte jeg henne si "get off me!" Hun skrek det samme igjen og igjen, og jeg ble livredd fordi jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. En ting er å tenkte "hvis jeg var i den situasjonen så ville jeg...", men når man faktisk er i den, så fikk i alle fall jeg helt panikk. Jeg ringte respepsjonen og de sa at de hadde allrede sent noen på vei. Det endte jo med at hotelle ringte politiet og greier fordi han hadde slått henne også.

Det var helt forferdelig... og dette var hennes valentine! Jeg har fått en skikkelig aha opplevelse, og jeg kan ikke fatte at NOEN kan gjøre noe slikt mot et annet menneske. Voldtekt bør straffes hardere, og hvis noen bare så mye nevner at kvinner må ikke kle seg så utfordrende, så kommer jeg til å kjefte på dem. INGENTING kan rettferdiggjøre voldtekt! Jeg overhørte det bare, og jeg glemmer ikke skrikingen og reddselen. Jeg gråt i flere timer etter på, bare av å høre det.

Anonymous poster hash: 3694f...cd7

gud så grusomt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...