Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er bare så nysgjerrig..

Her i huset har det dabbet veldig av i det sisste..

Vi har vært gift i litt over ett år, og venter nå vårt første barn sammen. Har termin om 3 uker..

Jeg vet jo mannen synes jeg ser tiltrekkende ut, og jeg har ikke mangel på sexlyst, men dersom han ikke tar intiativet, så har vi ikke sex..

Jeg føler meg ikke sexy, derfor tar jeg ikke intiativ, til tross for at jeg tror på alt det fine han sier..

Jeg føler meg som en feit hval, som ikke egentlig har noe å bidra med når det gjelder sex lengre, siden jeg er så lite "fleksibel"......

Føler mannen har begynt å bli lei av å være den som alltid tar intiativ, noe som er forståelig. Men nå føles det som om han tar mer og mer avstand, og jeg er nokk ekstra sårbar og hormonell, men blir bare så utrolig lei meg av at den avstanden som har oppstått nå er min feil :( :(

Føler meg så alene her jeg sitter, mannen har allerede lagt seg..

Anonymous poster hash: 34f49...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at sexlysten dabber av når du bare har 3 uker igjen til termin.

Du bærer tross alt på en baby. Og noen kvinner mister sexlysten lenge før de er

så langt som bare 3 uker igjen til termin. Mannen din bør forstå dette, og heller

være ekstra omsorgsfull for deg denne perioden. Når jeg var gravid ønsket ikke

mannen min sex de siste 3 mnd, han syns ikke det var passende. Det respekterte

jeg. Tror han angret når legen etter fødselen sa til ham at sex var utelukket de

neste 14 ukene pga skadene jeg hadde pådratt meg..he he.

Men jeg (og han) har aldri vært utrygge på at vi elsker hverandre.

Sexliv kan gå opp og ned. Det viktigste fundamentet er kjærligheten og samlivet

i bunn for alt.



Anonymous poster hash: dcd5a...0f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, av og til hopper vi over en dag pga maglende energi eller smertefullt bekken.

Vis mannen din hvor mye du elsker han og liker han, dere trenger ikke å ha sex, men bare kose litt og ta på hverandre er mange ganger nok :)

Dette ordner seg!



Anonymous poster hash: 6c60d...0b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammatilTiana

Når jeg var gravid, så hadde vi nesten aldri sex. Hadde ikke sexlyst i det heletatt..
Så blir vel lenge til neste gang jeg får lov til å gå gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har generelt lite sex (2-4 ganger i mnd), og nå er det enda mindre. Jeg skulle gjerne hatt sex mange ganger i uka (har 6 uker igjen til termin), og har vært utrolig kåt hele veien. Dessverre har mannens lyst ikke fulgt min utvikling. Jeg tror kanskje han synes det er stress at de gode stillingene ikke fungerer for meg, så vi må prøve oss litt frem og det tror jeg han synes er turn off. :( Han har i allefall ikke klart å komme de gangene vi har hatt sex de siste to mnd før jeg har måtte gi meg pga ubehag.

Anonymous poster hash: e1cae...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-2 ganger i uka de siste to årene, med unntak av de periodene jeg har blødd på grunn av renselsen eller hatt mensen. Men det har holdt for å bli gravid to ganger :P



Anonymous poster hash: 8c437...4ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende. Men har inntrykk av at vi har veeeeldig lite sex når jeg ser hva andre skriver. Jeg har lysta i orden, verre med samboeren.
Men heldigvis er vi veldig fysiske ellers og koser mye, så jeg lider ingen nød. Er jo ekstra godt de gangene vi har oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På slutten av graviditeten hadde vi sex 1-2 ganger i uka. Men som hos deg, TS, var det alltid han som tok initiativet. Jeg hadde ikke lyst på sex før han fikk varmet meg opp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt sex siden testen viste plusstegn, ingenting som tyder på at det skal endre seg heller. Mannen som ikke vil. :sukk:

En smule frustrert...



Anonymous poster hash: eb5a4...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av graviditeten hadde jeg ikke lyst men lysten kom tilbake og så hadde vi sex 1-2 ganger i uka frem til vannet gikk i uke 40. Hadde store bekkensmerter men å tøye og strekke hjalp på smertene :)

Anonymous poster hash: 05190...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter uke 20 hadde vi minimalt med sex. Jeg hadde liten lyst og mye smerter så sex fristet veldig lite. Håper det skal ta seg opp igjen etter hvert som ting føles normalt igjen der nede nå etter fødselen.

Anonymous poster hash: a72b4...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...