Gå til innhold

Hvilke sko passer best med denne kjolen?


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Falt pladask for denne kjolen:

http://www.fredericks.com/product.asp?cata...duct%5Fid=20790

Men aner ikke hvilke sko jeg kunne brukt til den.

Likte godt disse to:

http://www.fredericks.com/product.asp?cata...duct%5Fid=65763

og

(de svarte og hvite i dette bildet)

http://www.fredericks.com/product.asp?cata...duct%5Fid=65161

Men jeg har aldri hatt noe spesielt stort talent til å sette sammen fine antrekk så jeg trenger noen råd. :oops:

Hadde en av disse skoene blitt fint med kjolen? Eller burde jeg kjøpe en helt annen type sko?

*føler seg litt clueless*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Phair

Kjolen var griselekker, men de første skoene var ikke fine. De andre derimot var riktig så lekre. Men du skal være litt forsikt med "mønstrete" sko til et slikt antrekk. Hadde vært finest med helt sorte eller hvite til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lekker kjole!!! Til en sånn kjole er det nok best med ensfargede enkle sko. Men de første skoene var jo skikkelig kuule! Har litt dilla på sko, til mannens fortvilelse; de tyter ut av skap og står i parvis i gangen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første skoene synes jeg var kule, men det spørs litt hvordan de hadde vært til kjolen. Kanksje det hadde blitt litt mye med to farger.

Hvite eller svarte hadde jo vært fint.

De skolettene synes jeg ikke passer til den kjolen. De var nok litt "tunge" til det. Men passer nok kjempebra til mange andre ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul kjole :)

Likte de første skoene godt (selv om de andre også var fine), men ikke til den kjolen tror jeg. Da ville jeg heller hatt helt hvite, enkle sko, evt. med noen få svarte detaljer. Så de nederste tror jeg kan passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig..kjolen var kjempe lekker..!!!!

Jeg synes de første var kjempefine..såvell som de andre. Til denne kjolen kan du bruke Pumps med hæl,(nr to varianten(ensfarget sort..hadde vært FIN, men for å freshe opp kan du gå for andre farger..+ feks matche veske til fargen). Du kan bruke det meste..alt etter annledning/season osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko nr.1 var ti tøffeste... men kanskje ikke til kjolen.

Jeg likte ikke noe særlig de andre skoene, kanskje et par helt svarte hadde fungert bedre.

OBS. jeg har bestilt sko derfra en gang de var kjempesmå i størrelsene, så jag anbefaler å gå opp 2 størrelser....etter MIN mening

Hilsen lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de sender til Norge. :-)

Tusen takk for alle svarene her!! :D Har fått noen ideer nå.

Lillemor, jeg har bestilt et par sko derfra før i samme størrelse jeg alltid har brukt og de passa fint. :) Kommer sikkert ann på hvordan type sko det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole :D

Sko nr. 2 i sort og hvitt var også flotte!

Tror jammen jeg skal kikke litt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...