Gå til innhold

Voldsom kvalme


inlovewith

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. Alle testene har gitt positivt resultat. Jeg ringte legen, men hun hadde ikke tid til time før om to uker til. Så jeg vet ikke helt hvor langt på vei jeg er. Men jeg tror jeg er 4-6 uker på vei pga den ekstreme kvalmen. Det kan stemme, for forrige mens var på nyttårsaften.

Problemet mitt er at jeg er så dårlig og legekontoret ikke tar det på alvor. Jeg har kasta opp hver forbanna dag i en uke nå og har gått ned over 2,5kg denne uka... Når jeg prøver å få tak i legen kommer jeg bare til legekontoret som sier at legen skal ringe meg tilbake. Men det gjør hun aldri... Hva skal jeg gjøre? Holder på å bli gal her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at du er gravid, men at du kaster opp så mye at du ikke får i deg næring.

Hvis ikke du får hjelp da, så drar du på legevakten. Kanskje du må ha intravenøs næring hvis du ikke får i deg noe som helst?



Anonymous poster hash: aa3f9...88b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt fastlege! hør litt rundt om noen har en de er fornøyd med. Det løser ikke problemet akkurat nå, men det blir bedre å gå til en du føler tar deg på alvor resten av graviditeten. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det er kanskje lurt å bytte lege ja. Og intravenøst blir kanskje nødvendig også ja. Nå har jeg ikke klart å holde på et eneste måltid flere dager på rad, og blir så frustrert når legen bare gir blaffen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider