Gå til innhold

symptomene kommer å går?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt mens for noen dager siden, jeg føler meg veldig gravid, mye stikkninger helt grusom korsrygg, humørsvingninger.. men nå de siste 2 dagene har symptomene roet seg, nå kommer de mer på kvelden og litt midt på dagen men mest om kvelden. Jeg tok en test i dag men den var negativ.

Er det ofte slik at symptomene kommer å går ? Blir forvirra..

Anonymous poster hash: 359ab...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det er ikke vanlig å symptomer så tidlig.



Anonymous poster hash: ff77a...f65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er ikke vanlig å symptomer så tidlig.

Anonymous poster hash: ff77a...f65

har jo lest flere plasser her inne at andre har det så da må det fint gå ann det ;)

TS

Anonymous poster hash: 359ab...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene kommer av hcg hormonene, har man så mye hcg har man i de aller aller fleste tilfeller nok til og teste positivt.

Ta en test om ett par dager.

Personlig hadde jeg mer graviditetssymptomer de månedene jeg ikke var gravid, enn den måneden jeg faktisk var gravid. Testet positivt 16 dager etter eggløsning.

Anonymous poster hash: d9a7c...130

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å si umulig å ha symptomer når du ikke har nok hcg til å få en positiv test, tester reagerer på enten 10 eller 25 mlu/ml, og det er ganske lite det! Meste parten av de som for symptomer før uke 5-6 har innbilte symptomer, de kan en lege bekrefte :-)

Jeg, som AB over, hadde symptomer alle de mnd jeg ikke var gravid, men den mnd jeg ble det (begge gangene) kjente jeg ingenting :-)

Lykke til!



Anonymous poster hash: 22c34...38d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å si umulig å ha symptomer når du ikke har nok hcg til å få en positiv test, tester reagerer på enten 10 eller 25 mlu/ml, og det er ganske lite det! Meste parten av de som for symptomer før uke 5-6 har innbilte symptomer, de kan en lege bekrefte :-)

Jeg, som AB over, hadde symptomer alle de mnd jeg ikke var gravid, men den mnd jeg ble det (begge gangene) kjente jeg ingenting :-)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 22c34...38d

rart, ei venninne hadde samme symptomer som meg, testet seg så og si annenhvær dag å viste ikke positiv før hun var i uke 6

Anonymous poster hash: 359ab...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rart hvordan to venninner har akkurat samme symptomer. hun har vel smittet deg?

så under 25mlu/ml frem til uke 6? det bruker å ligge på flere tusen da.

Du trenger ikke å være så spydig mot de som prøver å svare på spm ditt. Vil du ikke høre noe annet enn "JA SELVFØLGELIG ER DU GRAVID!!! <3<3" så la være og spørre.

Jeg prøvde bare å forklare deg det jeg vet om emnet og hvordan mine erfaringer har vært, beklager så mye.



Anonymous poster hash: 22c34...38d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart hvordan to venninner har akkurat samme symptomer. hun har vel smittet deg?

så under 25mlu/ml frem til uke 6? det bruker å ligge på flere tusen da.

Du trenger ikke å være så spydig mot de som prøver å svare på spm ditt. Vil du ikke høre noe annet enn "JA SELVFØLGELIG ER DU GRAVID!!! <3<3" så la være og spørre.

Jeg prøvde bare å forklare deg det jeg vet om emnet og hvordan mine erfaringer har vært, beklager så mye.

Anonymous poster hash: 22c34...38d

jeg er ikke spydig i det hele tatt det er det jo du som er nå! Jises, hvor gammel er du?

Jeg har noen symptomer som også hun hadde! Er ikke ute etter " er jeg gravid?" Bare om det er unormalt. Tydligvis noen som gleder seg til å bli gravid enn noen andre hadde vært ;-)

Anonymous poster hash: 359ab...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter å vite om det er unormalt eller ikke, så får du nå bare tåle at folk svarer at "jepp, det er det", for å ikke sei nesten umulig at de kan skyldes graviditet. Du kommer med noe de 2-3 gangene folk har svart deg at det er så å si umulig.

Alderen min er ikke relevant i denne diskusjonen.

hva mener du med "Tydligvis noen som gleder seg til å bli gravid enn noen andre hadde vært ;-)"?



Anonymous poster hash: 22c34...38d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...