Gå til innhold

Gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg håper så indelig jeg er gravid. Hadde ubeskyttet sex to uker etter mens, og da mensen ikke kom to uker etter det igjen tok jeg graviditetstest. Jeg hadde kjent flere symptomer på graviditet, som ømme brystvorter og noen milde mensensmerter i magen. Dette kan selvfølgelig bare ha vært innbildning, vet jo at symptomer ofte opptrer noe senere enn de første ukene.

Prøven var negativ, og jeg var svært skuffet. Jeg snakket med lege senere på dagen, og hun mente bestemt at jeg ikke kunne være gravid, selv om graviditetstesten var tatt i uke to (og dermed ikke til å stole på...?) , fordi jeg hadde slike symptomer. Hun mente at jeg bare var premenstruel. Nå har det gått enda en uke, altså tre uker etter ubeskyttet sex og jeg har fremdeles ikke fått mensen. Kan jeg være gravid?


Anonymous poster hash: f7161...ee7



Anonymous poster hash: f7161...ee7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny test. Vi kan da ikke vite om du er gravid?



Anonymous poster hash: 67208...312
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG, den ultimate graviditetstesten. Nei.



Anonymous poster hash: 6cd2d...562
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f...! Nå tar disse trådene helt over denne delen av forumet!! Er det en og samme person som legger de ut for å irritere?

Flere ganger daglig kommer det "er jeg gravid" tråder! Hvorfor i svarte h.... skal det være så j.... vanskelig å skjønne at ingen her kan vite om de er gravide eller ikke ? INGEN!!!!!

Ta en j... test og hold kjeft for f...!



Anonymous poster hash: 421e1...af9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skjønt deg riktig når du forventet mens for en uke siden? Tror du bare må vente en uke eller noe og ta en ny test hvis ikke mensen dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...